2023-10-23, 21:33
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Fast vad vet vi egentligen om var hon själv befinner sig och har för roll i detta?
Svar: inte ett smack.
Vi vet att Felicia har huvudrollen. Du och några andra vill skifta focus mot familjen eller Flashback.

Med största sannolikhet befinner hon sig på KS och i dåligt skick, orsaken är oklar. Tror du själv att familjen skulle vädja via Expressen för att få folk att donera en sketen miljon utan att räkna med uppföljning? Tråden drivs av två kategorier användare. De som vill sänka Flashback och de som vill sänka familjen.
Senast redigerad av Noxyl 2023-10-23 kl. 21:35.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Jag har ingen aning, kollade bara upp det och det är totalförbud mot mobiler, någon hade haft facetime med felicia innan, men kollar man på karolinska sjukhusets hemsida är mobiler inte välkommet i rummen då fler patienter kan/bor där

FaceTime med en komapatient. Rimligt.
Och nu kommer det la trilla in kommentarer som: ”men åååhheee guuuuuuuud asså det var mamman som ringde!! Fattar du väl!!!!!”

Ja visst, mamman sitter säkerligen och visar upp sin döende dotter i koma för alla bekanta. Det låter även det otroligt rimligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Kan man ångra sitt bidrag och få pengar tillbaka?
Japp det kan man!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Vi vet att Felicia har huvudrollen. Du och några andra vill skifta focus mot familjen eller Flashback.

Med största sannolikhet befinner hon sig på KS och i dåligt skick. Tror du själv att familjen skulle vädja via Expressen för att få folk att donera en sketen miljon utan att räkna med uppföljning? Tråden drivs av två kategorier användare. De som vill sänka Flashback och de som vill sänka familjen.

Ja det tror jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBetong
Gissar att anhöriga står på någon besökslista, annars kan vem som helst komma in.

Det förstår jag, men en troligtvis nära har varit i tråden här och sagt att dom hade bevis genom facetime med felicia
Citera
2023-10-23, 21:34
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Jag har ingen aning, kollade bara upp det och det är totalförbud mot mobiler, någon hade haft facetime med felicia innan, men kollar man på karolinska sjukhusets hemsida är mobiler inte välkommet i rummen då fler patienter kan/bor där

Kan vara så att KS gör undantag för totalförbud mot mobiler för essentiella omständigheter som blockeringar av profiler och radering av meddelanden på Facebook.
Citera
2023-10-23, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Kan vara så att KS gör undantag för totalförbud mot mobiler för essentiella omständigheter som blockeringar av profiler och radering av meddelanden på Facebook.

Familjen har privilegier som en mindre kungafamilj kanske
Citera
2023-10-23, 21:38
Medlem
Citat:
Är det bara jag som såg över 742k kronor på kontot innan?

Det är mindre nu, är det något som händer

741.966kr ..

Det fattas 34kr 😂

De kanske har varit tvungna att betala tillbaka till ngn som har läst här 😬
Citera
2023-10-23, 21:39
Medlem
BosseBetongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl

Med största sannolikhet befinner hon sig på KS och i dåligt skick, orsaken är oklar. Tror du själv att familjen skulle vädja via Expressen för att få folk att donera en sketen miljon utan att räkna med uppföljning? Tråden drivs av två kategorier användare. De som vill sänka Flashback och de som vill sänka familjen.

Det var inte familjen som tipsade Expressen, det vet jag med säkerhet. Jag tror att insamlingen från början var riktad till närmast sörjande hästfolk. Det finns cash i dom kretsarna.
Citera
2023-10-23, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
741.966kr ..

Det fattas 34kr 😂

De kanske har varit tvungna att betala tillbaka till ngn som har läst här 😬

Det va över 742k minns inte exakta summan
Citera
2023-10-23, 21:42
Medlem
Citat:
Det förstår jag, men en troligtvis nära har varit i tråden här och sagt att dom hade bevis genom facetime med felicia

Hur kan en patient som ligger i koma face tima med någon? 😮
Citera
2023-10-23, 21:43
Medlem
Citat:
Det va över 742k minns inte exakta summan

Det stämmer. Jag printade sidan tidigare idag och då var saldot 742 136 kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in