Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-30, 00:21
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Nej, de aviserade en höjning av energiskatten med 9,2% istället. Det börjar gälla vid årsskiftet. Vi får hoppas på en mild vinter.

Så 9% höjd energiskatt och 20% höjning på de vanliga elpriserna. Denna regering har verkligen gjort bra ifrån sig.
Citera
2023-10-30, 00:23
Medlem
Det är ju lite märkligt att ni som gnäller på den här regeringen inte gjorde det under de åtta år sossarna med MP och C fullständigt körde landet i botten...och när den än tidigare regeringen med Reinfeldt öppnade portarna för all världens lycksökare.
Man vek ner sig för MP och såg till att stänga ner kärnkraften, Brottsligheten har man aldrig brytt sej om.. "vi såg det inte komma"..

Ja visst ja..dumsvensken glömmer ju fort..som vanligt.

Sanningen är att vi har inga riktiga politiker i landet, men det behövs inte.
De behöver bara lova en massa inför varje val så går dumsvensken på det och röstar hjärtligt..
Citera
2023-10-30, 00:23
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djingiskahn
Maken till vek regering har inte jag sett.
De har inte gjort något av värde hitills.
De har dessutom duckat för alla problem och inte kunnat hantera de viktiga frågor som uppkommut det senaste året.

Vad tycker ni?

Jag tycker vår regering har varit vek jämte emot riksdagen i över 50 år.
Citera
2023-10-30, 00:25
Bannlyst
Dom var jävligt stora i käften under valrörelsen, nu när över 25% av mandatperioden kan jag konstatera detta från dvärgen:

Han vill ta min yttrandefrihet för att blidka Islam som vi borde se som ett hot mot nationen

Kriminaliteten, snutarna får avlyssna och sparka in dörrar utan brottsmisstanke, allt medans räven skrattar och kaosblattarna kom och går som dom vill på sina ”hem”…
Citera
2023-10-30, 00:37
Medlem
Freebops avatar
Tyvärr hade det inte varit bättre med såssarna och miljömupparna vid rodret. Som att välja mellan pest eller kolera.
Citera
2023-10-30, 00:41
Medlem
NewDawnFadess avatar
Tycker att statsråden generellt är mycket bättre än den förra regeringens. Dessutom tycker jag att de kommit igång med en hel rad viktiga åtgärder från augusti och framåt. Hade S fortsatt hade det inte hänt ett skit.
Citera
2023-10-30, 00:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
De har dessutom duckat för alla problem och inte kunnat hantera de viktiga frågor som uppkommut det senaste året.

Vad tycker ni?

Kan du kanske förklara vad du menar? Den sämsta regeringen i historien var den förra som inte gjorde ett skit och avstod alla vallöften under åtta år.
Citera
2023-10-30, 00:48
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Hoppas att det var alla som ville klaga på den nya regeringen, det var inte så många som jag trott.

Resten har fattat att det går att läsa sig till att det görs massor och det kommer att via sig framöver.

Ni är idioter allihop.

Ser ni verkligen inte att det sker förändringar till just det samhälle ni vill ha?
Det går sakta men säker framåt.

Problemet är att det tar tid att få våra förvaltningar att fungera på det viset vi vill ha. Sosseriet sitter i så länge vi inte har rensat ut parasitvurmarna och skrikvänsterns idioter.

Ge det tid för helvete. Denna regering har redan gjort mer än de förra gjorde på 30 år.

Ingen inklusive du har fattat något med andra ord. Då kan väl du förklara för oss varför de inte jobbar för att lägga ner samtliga myndigheterna där "sosseriet" har etsat sig fast i väggarna? Istället ska de, just det, dom ska stimulera FRIVILLIG återvandring där det bara jobbar aktivister.

Situationen är värre än någonsin, är det något borgarna och de konservativa förlorarna behöver så är det eld i baken, för vi har inte tid. S väntar bara på att ta över och deras valboskap väller in... tusentals, fler än någonsin! UNDER denna regering.
Citera
2023-10-30, 01:02
Medlem
Uffe, Pehrson och Ebba! Vad kan man förvänta sig av ett sånt gäng!? Helt sjukt att dessa styr landet! Ena borde jobba på lager, den andra som städare och tredje sitta i kassan i ICA!
Citera
2023-10-30, 01:10
Medlem
Citat:

Vad tycker ni?

Nja. Regeringen som öppnade portarna på vid gavel för att importera smuts i 30 år är nog den värsta.
Citera
2023-10-30, 01:18
Medlem
morbrostewarts avatar
Lika värdelösa som den förra. Och det är bara rätt åt dumjävlasvensken. Snart är botten nådd även för den mest inbitne pk-orolige fjanten för det börjar tära ordentligt både privatekonomiskt och socialt/samhälleligt och då kommer förändringens vindar blåsa. Hårt! Bara det sker innan det är försent för moderna svennar är fan inte snabba i tanken.
Citera
2023-10-30, 01:27
Medlem
Sickmyducks avatar
Glädjande lågt antal asylsökare samtidigt som andra länder i Europa ser högt inflöde. Upprättande av asylcenter och återvändandecenter är positivt även att man bygger ungdomsfängelsen.

Flera kompetenta ministrar som Maria Stenergard och Carl-Oskar Bohlin.

När det gäller brott & straff samt migration kommer denna regeringen leverera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in