Jag tror att det är hon som var den drivande i att ni skulle ta en paus.
Om hon sedan är så snabb för att hitta ny kuk är ett dåligt tecken!
När hon inser att gräset inte är grönare på andra sidan, det dummaste du kan göra då är att ta tillbaka henne!
Hon har INGEN respekt för dig!
Hej, jag och min tjej hamnar alltid i bråk varje dag. vi bor tillsammans i en 2a.
i fredags bestämde vi oss att ta en paus 1 vecka, men vi är fortfarande tillsammans och båda gick med på att vi aldrig skulle röra nån annan och vi sa att vi skulle tänka att jag åker iväg med jobbet 1 vecka så de finns ingen chans i världen att vi rör nån annan.
idag så smyg loggade jag in på hennes messenger för att snoka. och det var nog det värsta jag sett.
hon hade skrivit med sin tjejkompis och frågat henne ”skulle det var riktigt sjukt om ja typ laddade ner tinder appen och träffa ngn kille idag? så fucking utråkad.. självklart gör ja de i smyg”
det fick mitt hjärta att stanna, att min trogna tjej skriver nått sånt… dock skrev hennes tjejkompis att de va för elakt mot mig och att hon borde dumpa mig innan de. hon sa nej och gjorde de aldrig!
men ändå?? vafan ska ja göra? ska ja konfrontera henne eller göra slut för det? jag är helt tom i huvudet och skulle verkligen behöva höra nått från er!!
mvh
Tror du själv att ni kommer att kunna ha en bra relation på sikt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!