Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-01-09, 10:46
Medlem
https://www.friatider.se/kristersson...ra-varderingar

Enligt Kristersson ska alla svenskar vara beredda att dö med vapen i hand för "våra värderingar" (som enligt dem själva inte existerar, då svenskar tydligen inte har någon kultur eller värderingar). Notera dessutom pride-flaggan runt balkongen. HAHHAHA!!!!

Jag har några råd till våra politiker om de vill få svenskar att vilja kriga.

1. Riv ner alla pride-flaggor och ersätt dem med den svenska flaggan

2. Erkänn i medierna, klart och tydligt, att svenskar är ett etniskt folk, och att Sverige tillhör svenskarna. Men att här även bor en del gäster med samma rättigheter som oss.

3. Börja gör mycket pr för "vikinga-kultur"

Gör de 3 sakerna ordentligt och konstant, så ska ni nog se att många svenskar kommer att vilja dö för sitt land, med glädje. Men tills dess, "Good luck"

Vilka av er svenskar är redo att dö för pride-flaggan, feminism och mångkultur?
Citera
2024-01-09, 10:53
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Vilka av er svenskar är redo att dö för pride-flaggan, feminism och mångkultur?

I grund och botten vill nog många försvara demokratin men idag när demokratin främst fokuserar på bögeri, feminism och mångkultur blir det inte många kvar som är beredda att försvara landet om det smäller. För 20 och kanske till och med 10 år sedan hade jag tveklöst sagt "ja" på frågan, idag mer tveksamt.
Citera
2024-01-09, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
I grund och botten vill nog många försvara demokratin men idag när demokratin främst fokuserar på bögeri, feminism och mångkultur blir det inte många kvar som är beredda att försvara landet om det smäller. För 20 och kanske till och med 10 år sedan hade jag tveklöst sagt "ja" på frågan, idag mer tveksamt.
Samma här. Även om jag är 40 år hade jag utan tvekan deltagit i fullt gerilla-krig mot vilket land som än hade invaderat Sverige. Men jag strider endast för Sverige, det svenska folket och den svenska flaggan. Ingenting annat. Vill de hålla på med pride, feminism och mångkultur, kan de kalla in homosexuella, kvinnor och muslimer till militären för att göra det. Inte en chans i världen att jag lyfter ett finger för ett land som under så lång tid har pissat på och förnedrat sitt eget folk på detta sätt. Vad vinner jag och mitt folk om vi vinner kriget? Absolut ingenting. Vi kommer bara få mer invandring och mer förnedring av det svenska folket. Nu är jag knappast den typen av "soldat" som de är ute efter. Men jag kan garantera att många svenskar känner precis som mig. Sverige som det är idag är inget land. Det är ingen nation. Det är bara en plats där 10 miljoner människor, varav 3-4 miljoner inte är svenskar bor, och där patriotism är totalt tabu. Jag har aldrig förstått hur globalisterna tänker när de tar död på patriotism. Alla mäktiga riken och länder som har vunnit krig har praktiserat patriotism. Om min flagga och mitt folk inte existerar, vad fan är det då jag krigar för?
Citera
2024-01-09, 11:15
Medlem
Room531s avatar
Blir arg av den där jävla viderflaggan. Den äckliga köpta propagandan som ska leta sig in i hela väst, politik, media, Hollywood. Stänger av direkt, byter film eller serie till något utan eller gör något annat. De fyller utbildningssystemen med denna "värdegrund" från något rikt alldeles för inflytelserika jävla prakt-weirdo från långtbortistan, målar övergångsställen med den utländska viderpropagandan gör de med, (vilket gör det i såna fall fullt lagligt att klottra på alla övergångsställen, visst?! Bra.) Varje övergångställe är nu mera en laglig klotterplats. Med mera.

Ja håller med, bränn & riv ned den där skiten, jag gör det och kommer fortsätta med det för det har inget här att göra.

Köpta regnbågs-ulf kan fan dra åt helvete han med, tål inte höra eller se den korrupta dvärgormen.
...Att någon i armen tilläts hoppa från luften med den där förbannade viderflaggan med för ett gäng år sen gjorde att respekten för vårt försvar försvann till stor del med, tyvärr men hur fan tänkte de som tillät det! ...de ansvariga och fåren som följer det där vidriga spektaklet...tvi
Senast redigerad av Room531 2024-01-09 kl. 11:19.
Citera
2024-01-09, 11:23
Medlem
Kristersson förbereder oss för en beredskapsskatt inget annat.
Citera
2024-01-09, 11:26
Medlem
RiverStyxs avatar
De fyller halva jävla landet med negrer och araber fast det aldrig haft stöd av en majoritet. De trycker HBQT och allehanda bögerier ner i halsen på en. De trycker feminism i halsen på en och minsta lilla mothugg så är man Hitler. Vafan ska jag slåss för detta landet för?

Jag tycker bögarna, kvinnorna och nysvenskarna kan gå ut i strid och bli söndersprängda, det är ju deras land numera.
Citera
2024-01-09, 11:32
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
[url] Vilka av er svenskar är redo att dö för pride-flaggan, feminism och mångkultur?

Svenska värderingar brukar inte utredas närmare, och vanligen avses inte några unika saker. Istället radas demokrati, jämlikhet, mänskliga rättigheter upp, men de värderingarna finns i hundratalet andra länder. Så vad det svenska består i har jag inte förstått.

UK nämner också "vårt sätt att leva", och det kan ju innefatta vad som helst som görs i det här landet. Vi är ju ingen särskild organism utan liknat 8 miljarder andra här på klotet. Så i grunden är det här talet oprecist och luddigt i kanten, och det är nog också avsikten. Ingen utpekad, ingen berörd, alla ska med.

Här länk till talet https://www.regeringen.se/tal/2024/01/tal-av-statsminister-ulf-kristersson-vid-folk-och-forsvars-rikskonferens-2024/

Men: Går inte krig ut på att man ska låta den attackerade och anfallande dö för sina värderingar?
Citera
2024-01-09, 11:33
Medlem
HipToBeSquares avatar
Jag trodde först media hade tagit fram en arkivbild med Ulf Quislingsson framför prideflaggan tillsammans med artikeln om hans tal. Nu visade sig det var en bild från hans tal och snacka om att göra bort sig. Prideflaggan har blivit den nya hakkorsflaggan och används precis som på samma sätt som under nazityskland.
Citera
2024-01-09, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
De fyller halva jävla landet med negrer och araber fast det aldrig haft stöd av en majoritet. De trycker HBQT och allehanda bögerier ner i halsen på en. De trycker feminism i halsen på en och minsta lilla mothugg så är man Hitler. Vafan ska jag slåss för detta landet för?

Jag tycker bögarna, kvinnorna och nysvenskarna kan gå ut i strid och bli söndersprängda, det är ju deras land numera.
Håller med jag hade tveklöst försvarat ett etniskt homogent Sverige med homogen kultur och utan woke och kulturmarxism.

Aldrig i helvete att jag tänker offra livet för nebers, sandtroll, kulturmarxism, HBTQP osv.

Så fort det smäller drar jag så kan bögarna, invällarna och feministerna få kriga bäst de vill mot vem de vill.
Citera
2024-01-09, 11:50
Medlem
Briasccas avatar
Citat:
[url] Vilka av er svenskar är redo att dö för pride-flaggan, feminism och mångkultur?

Svenska värderingar brukar inte utredas närmare, och vanligen avses inte några unika saker. Istället radas demokrati, jämlikhet, mänskliga rättigheter upp, men de värderingarna finns i hundratalet andra länder. Så vad det svenska består i har jag inte förstått.

UK nämner också "vårt sätt att leva", och det kan ju innefatta vad som helst som görs i det här landet. Vi är ju ingen särskild organism utan liknar väldigt mycket 8 miljarder andra här på klotet. Så i grunden är det här talet oprecist och luddigt i kanten, och det är nog också avsikten. Ingen utpekad, ingen berörd, alla ska med.

Här länk till talet https://www.regeringen.se/tal/2024/01/tal-av-statsminister-ulf-kristersson-vid-folk-och-forsvars-rikskonferens-2024/

Men: Går inte krig ut på att man ska låta den attackerade och anfallande dö för sina värderingar?
Citera
2024-01-09, 11:53
Medlem
Krig går väl ut på att oskadliggöra å inte döda ?? du får ju inte använda jaktamunition tex.
Citera
2024-01-09, 12:38
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag trodde först media hade tagit fram en arkivbild med Ulf Quislingsson framför prideflaggan tillsammans med artikeln om hans tal. Nu visade sig det var en bild från hans tal och snacka om att göra bort sig. Prideflaggan har blivit den nya hakkorsflaggan och används precis som på samma sätt som under nazityskland.

Spot on, när man inte trodde att symboliken kunde bli mer övertydlig så kommer detta

Tyvärr är historien bara tydlig i efterhand, ändå tror folk på fullt allvar att de minsann aaaaldrig skulle "låtit det hända" om de levde i 30-talets Tyskland samtidigt som man glatt trycker i sig femte boostern och viftar med prideflaggan, det handlar inte om att historien upprepar sig själv till punkt och pricka utan att samma mönster tar sig nya uttryck efter tidsandan så att människor utan förståelse av de bakomliggande mekanismerna blir lurade igen och igen och igen.

Dagens ledande nazister, kommunister och fascister vet förstås bättre än att klä upp sig i precis samma maskeradkostymer som förra gången...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in