• 3
  • 4
2024-01-13, 15:32
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag trodde först media hade tagit fram en arkivbild med Ulf Quislingsson framför prideflaggan tillsammans med artikeln om hans tal. Nu visade sig det var en bild från hans tal och snacka om att göra bort sig.

Citat:
Ursprungligen postat av GenusKhan
Spot on, när man inte trodde att symboliken kunde bli mer övertydlig så kommer detta

Om det är flaggan på balkongen ni syftar på så är bilden från augusti 2023, från statsministerns "homomingel" under prideveckan.
Citera
2024-01-14, 11:15
Medlem
senhackarens avatar
Uffe kommer gömma sig någonstans. Det är han ju bra på. En lejonhane skulle inte backa för att försvara sitt revir. Annat är det om lejonhanen är gammal och sjuk. Uffe är varken gammal eller fysiskt sjuk.
Citera
2024-01-14, 11:22
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Håller med jag hade tveklöst försvarat ett etniskt homogent Sverige med homogen kultur och utan woke och kulturmarxism.

Aldrig i helvete att jag tänker offra livet för nebers, sandtroll, kulturmarxism, HBTQP osv.

Så fort det smäller drar jag så kan bögarna, invällarna och feministerna få kriga bäst de vill mot vem de vill.

Du låter som en kaffedrickande köksbordsrasist som bor på landet.
Citera
2024-01-14, 11:28
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Själv skulle jag nog dra till Thailand och sitta på en strand i solen och sippa på drinkar medans jag genom medierna bara njuter av hur sandtroll, nebers, feminister, HBTQP:are och andra PK hjon stryker med i skyttegravarna eller bombas sönder och samman på annat sätt 😀

Thailand. Ett land dit nästan alla SD:are och AfS:are skulle fly till. Ungern och Polen som verkar vara era favoriter ligger väll närmare? Ge inte Thailand ett dåligt ryckte.
Citera
2024-01-14, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Thailand. Ett land dit nästan alla SD:are och AfS:are skulle fly till. Ungern och Polen som verkar vara era favoriter ligger väll närmare? Ge inte Thailand ett dåligt ryckte.
Ungern är ett utmärkt val tyvärr så är de med i NATO och nu tänker vi oss ett scenario där det bryter ut storkrig med kanske Ryssland på den ena sidan och NATO på den andra så känns inte Ungern så lockande.

Pratar vi fly mångkultur rent allmänt så hade jag dragit till Ungern eller Polen alla dagar i veckan den dagen Sverige är bortom räddning.
Citera
2024-01-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Du låter som en kaffedrickande köksbordsrasist som bor på landet.
Nu vet jag inte om du bara vill retas men jag har ett väldigt lång och gediget trackrecord inom den sk rasideologiska miljön som EXPO så fint skulle kalla det sedan sent 90 tal, är dock inte politiskt aktiv längre av diverse skäl.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in