Citat:
Ursprungligen postat av
sassa1987
Det kanske gör ont men jag måste acceptera det… illa tvungen…. Någonstans i mitt hjärta är jag dock inte säker på om han inte älskade mig eller vara var mitt uppe i sitt missbruk och inte klarade att förändra sitt beteende så vi kunde sluta bråka…… pga droger….
Trött på att klandra mig själv för bråken oxh för att han lämnade.
Tror du han kan funka i en annan relation eller upprepar sig beteendet?
Det spelar ingen roll om han älskade dig eller inte, han förtjänar inte dig så som denna människa har betett sig. Jag har pundat i 20 år och det är sällan jag hajar till eller ser/hör en sån här total brist på empati mot sin egna familj.
Du ska inte klandra dig för någonting, det är snarare en jävla bedrift att du inte själv har rasat fullständigt.
Nej. Denna man kan inte ha sunda relationer så som han lever och tänker. Skaffar han någon brud så kommer det inte dröja länge innan det är kaos där med.
Igen, det är bara mina åsikter efter att ha läst vad du har skrivet. Jag tjatar men jag menar verkligen att du måste vända dig till folk som jobbar med detta.
Om du tycker att det var bra att du gjorde denna tråd, vänta tills du har vänt dig till riktig hjälp utanför skärmen. Jag är rätt säker på att det bara kommer att bli lättare för dig från och med nu.