Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Advokaten försvarar klientens rättigheter inte klienten som person, professionalism i sin yrkesroll.
Visst bör det vara så. Men jag kan garantera dig att dessa advokater gör allt för att framställa sina klienter som oskyldiga trots vetskap om vad klienten faktiskt gjort. Jag hade aldrig i mitt liv försvarat Lala bröderna till exempel. Någonstans måste man dra gränsen för vad man är beredd att göra för att tjäna in sitt arvode.
Citera
Igår, 17:57
Medlem
SpelarAllanballans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ie94dab
Visst bör det vara så. Men jag kan garantera dig att dessa advokater gör allt för att framställa sina klienter som oskyldiga trots vetskap om vad klienten faktiskt gjort. Jag hade aldrig i mitt liv försvarat Lala bröderna till exempel. Någonstans måste man dra gränsen för vad man är beredd att göra för att tjäna in sitt arvode.
Håller med dig fullt ut, just därför är varken du eller jag advokater antar jag? Vi ser det med andra ögon, bättre ögon från mitt håll sett hade varit helt utan ngn som ville försvara dem.
Citera
Igår, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kashal_tee
Några av de inblandade ryktas vara på fri fot.

Det är enbart en person som blivit släppt på fri fot i väntan på dom. Resten är fortsatt häktade utan restriktioner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in