Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
Igår, 16:43
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetThorns
Störigt men kommer inte påverka själva spelet.

Man måste ju redan ha extra konto för att spela Sea of Thieves, Ubisoftspelen etc.

Skillnaden är att allt det där är till PC, varför ska man som PC spelare bli tvingad att skaffa ett PS konto när man inte ens har en konsol i sin ägo.
Citera
Idag, 17:34
  #26
Medlem
Duerfs avatar
Tondövt av Sony, men att folk inte kan chilla lite. Det är helg. Avvakta några dagar så Sony och Arrowhead får prata ihop sig.

Sociala medier kokar av kommentarer om att spelet är dött. Det är som folk aldrig varit med om onlinedrama innan.
Citera
Idag, 17:50
  #27
Medlem
tomatlarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Tondövt av Sony, men att folk inte kan chilla lite. Det är helg. Avvakta några dagar så Sony och Arrowhead får prata ihop sig.

Sociala medier kokar av kommentarer om att spelet är dött. Det är som folk aldrig varit med om onlinedrama innan.
Att det är helg hindrade dom inte från att blockera 100 talet regioner från att kunna köpa spelet. Så jag ser inte det som en ursäkt. Plus det är då vanligt folk har tid att yttra sitt missnöje.
Citera
Idag, 20:47
  #28
Medlem
Duerfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Att det är helg hindrade dom inte från att blockera 100 talet regioner från att kunna köpa spelet. Så jag ser inte det som en ursäkt. Plus det är då vanligt folk har tid att yttra sitt missnöje.

Det var förmodligen Steam och inte Sony som blockade folk från att köpa spelet, då de fått så många refund requests.

Jag har inget emot att folk vädrar sitt missnöje, men himlen faller inte ner här. Förändringen har inte ens trätt i kraft (9/5) så de som äger spelet har inte blivit påverkade än.

De flesta som lämnat negativa recensioner har spelat spelet hela helgen, så det blir lite fånigt och teatraliskt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback