Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-04-04, 03:12
  #1
Medlem
Skvistens avatar
Vad tycker ni alla andra, har inte allt gått åt helvete i vårat land?
Om jag inte hade barn här som går i skolan som jag har ansvar för så skulle jag dra direkt.
Vad förlorar man på att dra och starta ett nytt tryggt liv i ett trevligt land (upp till var och en vad det är)?

Vad vill och tycker ni?

Känns Sverige som skönt land att fortsätta bo i?
__________________
Senast redigerad av Skvisten 2024-04-04 kl. 03:17.
2024-04-04, 03:30
  #2
Medlem
Vilka länder jämför du med?
2024-04-04, 03:40
  #3
Medlem
Gudpappsens avatar
Mycket är åt helsike i Sverige, mycket är även åt helsike i hela världen.

Jag tycker om Sverige, hoppas att volatiteten och pk-heten i Sverige nån gång kan ta å försvinna.

Vad räknar du som tryggt land? En stuga mitt ute i skogen med ett jaktgevär i Sverige är väl typ det tryggaste du kan komma hela globen över.
2024-04-04, 03:47
  #4
Medlem
Jag tror inte på att överge mitt land. Hellre driva ut eller åtgärda det som förstört tryggheten.
2024-04-04, 03:57
  #5
Avstängd
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad tycker ni alla andra, har inte allt gått åt helvete i vårat land?
Om jag inte hade barn här som går i skolan som jag har ansvar för så skulle jag dra direkt.
Vad förlorar man på att dra och starta ett nytt tryggt liv i ett trevligt land (upp till var och en vad det är)?

Vad vill och tycker ni?

Känns Sverige som skönt land att fortsätta bo i?

Vi får väll se vad som händer. Än så länge är det bättre än ett u-land i alla fall.
2024-04-04, 04:08
  #6
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GroggNazisten
Jag tror inte på att överge mitt land. Hellre driva ut eller åtgärda det som förstört tryggheten.

Men ingen har ju gjort det och vi blir ju bara mer underlägsna tyvärr

Nya moskeer och nya personer hit i fortsättningen.
2024-04-04, 04:17
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Vad tycker ni alla andra, har inte allt gått åt helvete i vårat land?
Om jag inte hade barn här som går i skolan som jag har ansvar för så skulle jag dra direkt.
Vad förlorar man på att dra och starta ett nytt tryggt liv i ett trevligt land (upp till var och en vad det är)?

Vad vill och tycker ni?

Känns Sverige som skönt land att fortsätta bo i?

Läget är fördjävligt. Ju längre och hårdare staten förtrycker oss, desto hårdare blir motreaktionen, när den väl kommer. Kolla på vad som hände när östblocket föll. Makthavarna leker med elden. Låt mig gissa att många bidar sin tid och lurar som gäddor i vassen.
2024-04-04, 04:25
  #8
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudpappsen
Mycket är åt helsike i Sverige, mycket är även åt helsike i hela världen.

Jag tycker om Sverige, hoppas att volatiteten och pk-heten i Sverige nån gång kan ta å försvinna.

Vad räknar du som tryggt land? En stuga mitt ute i skogen med ett jaktgevär i Sverige är väl typ det tryggaste du kan komma hela globen över.

Driver du eller? Sverige ligger på toppen i EU när det kommer till dödsskjutningar, lol.

Länder i Östeuropa är mer tryggare är Sverige. Till exempel så ligger Slovenian på sjätte plats.
2024-04-04, 04:31
  #9
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudpappsen
Mycket är åt helsike i Sverige, mycket är även åt helsike i hela världen.

Jag tycker om Sverige, hoppas att volatiteten och pk-heten i Sverige nån gång kan ta å försvinna.

Vad räknar du som tryggt land? En stuga mitt ute i skogen med ett jaktgevär i Sverige är väl typ det tryggaste du kan komma hela globen över.

Det är det säkert, men vem faan vill bo så i sverige?
Nu måste man nog det för att vara trygg.
Tack för dina visdomsord
2024-04-04, 04:52
  #10
Medlem
Nån jävla ryggrad, principfasthet, moral och ärlighet får man ha. Men det har inte svenskjävlarna.

Dom är de mest falska ryggradslösa dubbelmoralister som finns. De gömmer sig anonymt och outar alla andra utom sig själva.
Tvi fan. Skär kukarna av er och sprätt upp era fittor så sliper vi andra göra det åt er.
2024-04-04, 05:02
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosen-Hex
Driver du eller? Sverige ligger på toppen i EU när det kommer till dödsskjutningar, lol.

Länder i Östeuropa är mer tryggare är Sverige. Till exempel så ligger Slovenian på sjätte plats.

Om vi tittar på risken att bli dödad Sverige. Det är farligt för unga kriminella män. Det är en mediamyt att det är till ex farligt för kvinnor jmf med andra länder inklusive de nordiska. Och det är även efter ökningen förra året.
2024-04-04, 05:07
  #12
Medlem
Alla som har en sida ut och en annan in... Finns det nått äckligare! Om ni köper sex, knarkar eller gillar småbarn så säg det era jävla as. Stå för att ni är nazister. Stå för det ni gör. Säg som det är.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback