Citat:
Den sortens sårbarhet jag menar är något helt annat. Har varit tydlig med att det är modigt att erkänna när man har fel, eller kunna förlora en tävling utan att tappa ansiktet och istället skaka hand och säga, "well played," så jag tror vi menar två hela olika sorter. Vi behöver inte fortsätta diskussionen som du säger. Avslutningsvis, kärlek till dig med och vi kan mötas där.
Citat:
Ha, det är inte där det stora problemet ligger, utan att de kommer att slänga det i ansiktet på en, när de håller på att förlora ett sakligt men hetlevrat argument.
Män är mer renhåriga i sådant, bara att rensa bort de uppenbara rövhattarna så. Med damerna ifall du håller hårt på den sortens förväntningar så har du rensat bort de flesta. De övriga har redan sin drömprins så då är man dömd till ensamhet. Eller så tänker man att det är något man får förhålla sig pragmatiskt till och då öppnar man sig inte på det sättet mer än man tål att få tillbaka.
Män är mer renhåriga i sådant, bara att rensa bort de uppenbara rövhattarna så. Med damerna ifall du håller hårt på den sortens förväntningar så har du rensat bort de flesta. De övriga har redan sin drömprins så då är man dömd till ensamhet. Eller så tänker man att det är något man får förhålla sig pragmatiskt till och då öppnar man sig inte på det sättet mer än man tål att få tillbaka.
He, dags för mig att gå i ett ruskigt försvarsläge.
Måste nämligen lyfta att jag personligen hamnar i kk-relationer å sånt och sällan i något riktigt förhållande. Vi får dock inte glömma att vi började med att surra om sårbarhet sätter en oavkortat i friendzone och ingenting annat. Eftersom kk och ons inte är någon friendzone enligt mig så har jag stått på mig. Hajar nu att ni surrar om stadiga förhållanden och där har ni garanterat mer koll än mig.
Ger således alla tre rätt och allting är fortfarande riktigt bra enligt mig.