Citat:
Ursprungligen postat av
ICA-FEZ-IV
Nej. Mina ben pallar väldigt mycket. Dom är rätt vältränade av väldigt mycket cykling, mest. Jag känner mig lite allmänt sliten sådär. Mest därför jag startade tråden. Jag har oftast en någorlunda tung väska (5-8kg brukar det nog vara) på mig då jag cyklar. Det spelar nog in en del också.
har du den väskan på ryggen elller på cykeln, om du har den på ryggen så kan jag av egen erfarenhet säga att jag fick ont i ryggen av att ha väska där o cykla långt, samt ryggen blev plastblöt direkt o väskan också.
sådana ortlieb väskor på sidan på cykeln är riktigt bra, förutsätter dock hållare eller pakethållare,
jag tränar massor, gym, thaiboxning, och cykling, jag vet inte din ålder men återhämtning behöver alla, jag körde på lite för hårt med träningen och slarvade med återhämtning, då började det göra ont i lederna, liksom en lite ömmande känsla vid rörelser, jag vilade ett tag, och det försvann, så nu är jag nogrann med återhämtning, skall för övrigt cykla 8 mil till idag, men inväntar kvällen för värmen gör det väldigt tungcyklat nu och solen bränner sönder benen o ansiktet