Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-28, 21:09
  #97
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
När eller varför väljer du att köra helrakat?
Och vad säger killar när de får se din 70 tals muff som du kallar den? Springer de eller vad får du för reaktion när du visar upp din regnskog? Tinderdejten?

På sommaren kan det kännas mer svalt och fräscht. Sedan trimmar jag ofta på sidorna för att det inte ska vara enkelt vid oralsex.
Jag har bara fått positiva reaktioner, även från killar som tidigare varit vana vid helrakat. Men det beror nog på att det liksom passar mig. Speciellt på den tiden då jag hade skitlångt mörkt hår, blev någon lite vild look som många killar gick igång på.
Citera
2024-06-28, 21:11
  #98
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Härligt!!
Jag hoppas många resonerar som dig. 🙂

70-tals muff är grymt sexigt. Som en liten pälsmössa man kan vila sig mot. Haha...

Haha, kan iofs förstå det då jag inte har något emot om killar är håriga. Om det är väldigt långt kan de gärna trimmas till lite om det är i vägen vid oralsex men annars har jag inget emot hår.
Kan vara kul omväxling med helrakat men många män ser vansinnigt fåniga ut i helrakat.
Citera
2024-06-28, 21:12
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
På sommaren kan det kännas mer svalt och fräscht. Sedan trimmar jag ofta på sidorna för att det inte ska vara enkelt vid oralsex.
Jag har bara fått positiva reaktioner, även från killar som tidigare varit vana vid helrakat. Men det beror nog på att det liksom passar mig. Speciellt på den tiden då jag hade skitlångt mörkt hår, blev någon lite vild look som många killar gick igång på.
En annan aspekt är att rakandet framkallar lite småfinnar hos en del kvinnor.
Ser inte så aptitligt ut.
Citera
2024-06-28, 22:46
  #100
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Nog för att jag ser dåligt men var är håret?

Är du blind? Titta på armarna!
Citera
2024-06-29, 07:53
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Är du blind? Titta på armarna!
Jag kan inte se nån hårig fitta eller armhåla.
Citera
2024-06-29, 08:21
  #102
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Hårlösa kön är något barn har, inte kvinnor.
Du tänder på hårlösa kön, ergo du har latenta pedofila tendenser. Väldigt simpelt

Du har fortfarande inte lyckats svara på om det verkligen är logiskt att överhängande delen av män på jorden är pedofiler, enligt dig då dvs.
Citera
2024-06-29, 09:00
  #103
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Googla vad Gen Z är. Ja det är Amazonas. Alltså inte ens ansa. Det här är ”coola”, hippa unga tjejer.

Det är "coola" hippa VÄNSTER-brudar, inte något annat.
Och självklart ansar/rakar dom sidorna, annars hade det sett förjävligt ut i bikini
Citera
2024-06-29, 09:53
  #104
Medlem
IlluminatedAliens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Så tröttsamt argument. Du får självklart ha dina preferenser, inget fel med det.

Men 80% av alla män gillar renrakat - utan att associera det med barn.

0% av alla Män gillar renrakat.

100% av alla Incels (porrskadade pojkar, dvs inte Män) gillar renrakat.
Citera
2024-06-29, 10:25
  #105
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Haha, kan iofs förstå det då jag inte har något emot om killar är håriga. Om det är väldigt långt kan de gärna trimmas till lite om det är i vägen vid oralsex men annars har jag inget emot hår.
Kan vara kul omväxling med helrakat men många män ser vansinnigt fåniga ut i helrakat.

Rent esteriskt tycker jag att det är snyggast och sexigast om kvinnor har bikinilinjen som en gräns för behåringen. Men allt som får plats innanför får gärna vara kvar. ☺️

Min sambo rakade mig där nere en gång bara för att hon ville se hur det blev. Men hon tyckte det såg ut som en elefantsnabel efteråt. 😄
Hon föredrar det naturliga.
Citera
2024-06-29, 10:46
  #106
Medlem
Jag är en äldre man och jag har varit helt rakat i dom sista 30 åren och jag kommer aldrig att sluta med det för jag tycker det är mycket skönare och snyggare sedan vad andra tycker bryr jag mig inte det minsta om jag har egen smak och tycke. Men att en man rakar sig i ansiktet då blir det inte några diskussioner för det är ju också kroppshår eller
Citera
2024-06-29, 12:01
  #107
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Rent esteriskt tycker jag att det är snyggast och sexigast om kvinnor har bikinilinjen som en gräns för behåringen. Men allt som får plats innanför får gärna vara kvar. ☺️

Min sambo rakade mig där nere en gång bara för att hon ville se hur det blev. Men hon tyckte det såg ut som en elefantsnabel efteråt. 😄
Hon föredrar det naturliga.

Ja, just bikinilinjen rakas. Tycker också det blir snyggare med en avgränsning

Haha, ja det kan jag hålla med henne om. Om det är en smal, tränad och snygg kille kan det funka, men på dom flesta vanliga dödliga män ser det inte toppen ut
Citera
2024-06-29, 12:06
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Kan vara vänstern/feminister som odlar. Högern tror jag fortsätter att vara rakade och fräscha och fina..

Här har vi en person som är fullständigt korkad i Tanken
Vänster -höger ja vad skall man säga
HA HA HA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in