Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-28, 16:50
  #85
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Jag skulle inte säga att det är en trend, dom flesta tjejer trimmar eller rakar sig, speciellt dom som är under 30. Att det finns ett antal av oss som inte orkar bry sig är en annan sak och personligen blandar jag hejvilt mellan helrakat och 70-tals muff, det sistnämnda mest på vintern.

Hade håriga armhålor en del när jag var typ 25, för att jag helt enkelt ville lägga min tid på annat än att hålla efter kroppshår samt sorterade ut män som jag ändå inte ville ligga med. Håret där blev dessutom aldrig långt utan jämt och kort. Det var skitroligt hur oerhört provocerade män kunde bli av lite hår, t.ex. man satt på en uteservering på sommaren med vänner och män som sett en från gatan när man lyfte på ölen, kommer in på uteserveringen och börjar bråka och ifrågasätta. Roligaste biten var när dom försökte få medhåll från mina killkompisar och när dom inte fick det blev det väldigt buhuhu.

När eller varför väljer du att köra helrakat?
Och vad säger killar när de får se din 70 tals muff som du kallar den? Springer de eller vad får du för reaktion när du visar upp din regnskog? Tinderdejten?
__________________
Senast redigerad av ollahenne 2024-06-28 kl. 17:02.
Citera
2024-06-28, 16:52
  #86
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det hoppas jag, jag är enormt mot det konstgjort "fräscha" helrakat - emot naturen.

Edit: hycklar lite då jag rakar mig i ansiktet.
__________________
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2024-06-28 kl. 16:54.
Citera
2024-06-28, 16:56
  #87
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draculark
Det är så det är idag. Blir allt vanligare att man ser håriga tjejer och många av dom använder ingen bh och dom vill även normalisera att gå topless på stränder eftersom det gör ju män
Dom tränar även mycket på gym och står o spänner sig. Verkar som deras mål är att bli maskulina och få bort allt feminint. Dom vill vara precis som en män.
Sjukt o äckligt samhälle

Jag håller både med dig och inte.
Jag håller med om noteringen du har gjort om att fler och fler yngre kvinnor verkar bejaka sitt kroppshår. Hår under armarna, ibland håriga ben även om det är betydligt sällsynt.

Men de kvinnor som är mer håriga idag är ju inte kvinnor som hänger på gym direkt och lyfter vikter. Utan de sysslar väl med annat i första hand. Humanvetare, sjunger i kör, engagerar sig politiskt i vänstertrams eller miljön och leker "intellektuella" eller "kulturella".
Citera
2024-06-28, 17:11
  #88
Medlem
Ni som gillar håriga vulvor skulle ni också föredra att brösten på kvinnan var håriga ? Kinderna ?
Citera
2024-06-28, 17:12
  #89
Medlem
Blackrose23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoevrull
Nej JAG blev mer kåt av den rakade muffen och hon också när hon kände att det blev sån fart på mig. Sedan blev det för omständig tyckte hon. Men det var kul så länge det varade. Vad med dig då Rosie? Har du varit med en rakhyvel där nere?😅 uhoh....

Ahaa, då så.

Det har jag inte lust till att uttala mig om.
__________________
Senast redigerad av Blackrose23 2024-06-28 kl. 17:18.
Citera
2024-06-28, 17:16
  #90
Avstängd
knoevrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Ahaa, då så.

Det har jag inte lust till att uttala mig om.


Fair enough 😅
Citera
2024-06-28, 17:18
  #91
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Ni som gillar håriga vulvor skulle ni också föredra att brösten på kvinnan var håriga ? Kinderna ?


Att murran är hårig är precis skitsamma för mig, dock så reagerade jag faktiskt negativt över att en kvinna som bjöd hem mig inte hade tagit bort sina långa hår från vårtgårdarna. Men det var väl bara att ge fan i att kyssa dem så var det lilla problemet löst.
Citera
2024-06-28, 17:19
  #92
Avstängd
knoevrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Ni som gillar håriga vulvor skulle ni också föredra att brösten på kvinnan var håriga ? Kinderna ?


Kan man få vår på bröna? En sån gorilla look skulle vara väldigt avtändande..
Citera
2024-06-28, 17:25
  #93
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Ni som gillar håriga vulvor skulle ni också föredra att brösten på kvinnan var håriga ? Kinderna ?

Vissa kvinnor har ju lite brösthår, även om inte alla har det.
Citera
2024-06-28, 18:28
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shitnugget
Looks the same to me boss

Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Tycker du att det är svårt att se skillnad på en rakad vuxenfitta och en barnfitta?
Ja det är stor skillnad i verkligheten.
Finns porrskådisar som intim opererar och hud bleker fittan för att det skall se ut som en peddo fitta.

Finns vuxna kvinnor med naturliga streckfittor också men pigmentet runt huden avslöjar då mer om att det är en vuxen kvinna.
Citera
2024-06-28, 18:44
  #95
Medlem
Bandoliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Jag skulle inte säga att det är en trend, dom flesta tjejer trimmar eller rakar sig, speciellt dom som är under 30. Att det finns ett antal av oss som inte orkar bry sig är en annan sak och personligen blandar jag hejvilt mellan helrakat och 70-tals muff, det sistnämnda mest på vintern.

Hade håriga armhålor en del när jag var typ 25, för att jag helt enkelt ville lägga min tid på annat än att hålla efter kroppshår samt sorterade ut män som jag ändå inte ville ligga med. Håret där blev dessutom aldrig långt utan jämt och kort. Det var skitroligt hur oerhört provocerade män kunde bli av lite hår, t.ex. man satt på en uteservering på sommaren med vänner och män som sett en från gatan när man lyfte på ölen, kommer in på uteserveringen och börjar bråka och ifrågasätta. Roligaste biten var när dom försökte få medhåll från mina killkompisar och när dom inte fick det blev det väldigt buhuhu.

Härligt!!
Jag hoppas många resonerar som dig. 🙂

70-tals muff är grymt sexigt. Som en liten pälsmössa man kan vila sig mot. Haha...
Citera
2024-06-28, 19:49
  #96
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Vad är Gen Z?
Tillhör dina tjejpolare kategorin unga kvinnor?
Och du som verkar ha insikt, är det ansat hårigt eller vilt hårigt ala Amazonas?

Googla vad Gen Z är. Ja det är Amazonas. Alltså inte ens ansa. Det här är ”coola”, hippa unga tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in