Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-23, 22:20
  #277
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Att Harris (eventuellt) får höga siffror nu beror på 1) nyhetens behag, 2) projicering och 3) det faktum att hon är oprövad.

Om några veckor ser det annorlunda ut.

Donald Trump kommer aldrig våga debattera mot Harris, hon kommer krossa honom, hon är ju van att slänga sådana som Trump i fängelse. Ekonomiska brottslingar, pedofiler, sexbrottslingar etc..
Citera
2024-07-23, 22:20
  #278
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Jag hoppas Trump vinner pga av att han är vit man.
Är inte kamelen Harrys också vit man? Innerst inne?
Citera
2024-07-23, 22:22
  #279
Medlem
Oddsen förändras väldigt ofta just nu, gått ner en del efter opinionsmätningen som kom ikväll.

Betfair, att vinna:

Trump: 1.7
Harris: 2.6

Harris har vunnits till 5.5 för bara några dagar sedan, medan Trump stått i cirka 1.45.

När Biden fortfarande kandiderade:

Trump: 1.45
Biden: 4.0
Citera
2024-07-23, 22:23
  #280
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Donald Trump kommer aldrig våga debattera mot Harris, hon kommer krossa honom, hon är ju van att slänga sådana som Trump i fängelse. Ekonomiska brottslingar, pedofiler, sexbrottslingar etc..

haha, tror knappast det. Trump krossar henne i debatt
Han säger vad han tycker och skiter i saker som hon är hårt bundet till som woke och att man inte får säga vad som helst.
Citera
2024-07-23, 22:24
  #281
Medlem
Vanstyretstids avatar
Harris är rent utsagt hårresande exempel av de som blir när en dement demokrat lämnar rummet i vita huset och en neger tittar ut igenom garderoben för att fräckt ta över platsen.
Sorry men det är rätt kört, Harris är just Woke och bränd.
Lyssna på henne, hon är inte i stånd att styra USA oavsett om hon kan texten till Freedom, så kan hon inte hålla tonen.
Värre ragata får man leta efter, vadå opinion, totalt korrupta i hela Biden administrationen.
FUCK OFF till Trump också, svårt att hitta en fulare talare, hans imitatörer i Hollywood är till och med mer övertygande.
Super Megalomaniac Donald T, det är ta mig fan synd om amerikanerna.
Så djävla Great är han inte, kunde lika gärna sätta Ronald McDonald I förarstolen.
Citera
2024-07-23, 22:25
  #282
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Jag gillar Joe Bidden, han har gjort mycket under sina år som president både för Europa och USA och jag litar på att demokraterna har plockat fram en värdig efterträdare i Kamala Harris.
Bara det faktumet att Putin, Orban och Netanyahu föredrar Trump borde räcka som argument för Harris.
Vad är det för bra saker som han har gjort då? För jag antar att det är därför du säger att du tycker om honom.

Tur att sommarlovet snart är över.
Citera
2024-07-23, 22:25
  #283
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Man kan väl ge Kamala att hon åtminstonde har en bakgrund inom relevanta områden, bra utbildning osv. Till skillnad från många politiker som bara är skitsnackare och lurendrejare rakt igenom.
Dock känns det som hon står bakom identitetspolitiken och det är mycket tråkigt.
Hålla på och prata om grupper istället för människor. Hon tillhör överklassen så om hon börjar prata om sig själv som ett offer är det skandal.
Citera
2024-07-23, 22:25
  #284
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
haha, tror knappast det. Trump krossar henne i debatt
Han säger vad han tycker och skiter i saker som hon är hårt bundet till som woke och att man inte får säga vad som helst.

Trump klarade att debattera mot en senil gammal gubbe, Harris är en annan sak, funkar inte för trump att ljuga om allt då.. Blir intressant med en kvinnlig president, tycker dock oddset var lågt att hon skulle vinna, tänker inte satsa pengar iallafall, bara 2,6 ggr pengarna på hon just nu. Som sagt, Harris ny president
Citera
2024-07-23, 22:28
  #285
Medlem
RebuildSwedens avatar
Jag tittade nyss på Ben Shapiros nya video där han sa att Trump leder med ganska mycket över Harris. Beror kanske på hur man mäter eller så fattade jag fel.
Citera
2024-07-23, 22:30
  #286
Avslutat konto
Citat:
Ursprungligen postat av DeclanPrimus
Fakta allt styrs av känslor.
Det är Amerikanerna som röstar.vi i resten av världen kan bara hålla tummarna och hoppas på den som vore bäst för oss.Ukrainas framtid och kanske Även en del andra Europeiska länders framtid
handlar om starkt stöd så att vi kan stoppa putin.
Harris är ingen Utrikespolitisk stjärna men med henne som president så kommer stödet till
Ukraina att stå fast.
Större saker än Ukraina står på spel i detta val. Här avgörs vem som vinner det västerländska kulturkriget.
Citera
2024-07-23, 22:30
  #287
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Du är inte läskunnig och den mest efterblivna som skriver i Politik: USA

Jag skrev att inflationen var låg när Trump var president. Inte att inflationen var låg tack vare Trump. Att trycka checkar och skicka till folk för att stimulera ekonomin var dock inte FEDs beslut. Det gjorde både Trump och Biden.

Att du dessutom tror att Kamala Harris kommer bli USAs nästa president berättar bara att du är bortom räddning. Din marinerade sossehjärna klarar inte av att hantera fakta. Dina känslor påverkar ingen amerikan.

FED styr USA. Om du inte har fattat detta enkla faktum så är du inte värdig att debatera mig.

Din marinerade Putin hjärna är utom räddning.

Harris kommer vinna och du kommer tillsammans med dina ryssvänner grina om att det är "rigged ".

Välkommen till världen juniorpåse.
Citera
2024-07-23, 22:31
  #288
Avstängd
KarriarFeminismens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joltino
Det är flera i tråden som tagit upp att hon varit Åklagare.
Det har även Rudy Giuliani varit. Han tog an New York maffian slå det.


Jojo, men vad är din poäng? Hur var det nu, var det inte han som själv hade gjort lite dumma grejer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in