Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-07-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jaså? Nojig norrmän.
2.40 nu

https://www.betfair.se/exchange/poli...ds=1.176878927

Bettingsidor kan ses som bedömning av alla tillgänglig information - inkl partiska opinionsundersökningar.

En annan site som ger medelvärde från flera bettingbolag:

https://www.realclearpolling.com/bet...2024/president
2024-07-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Jaså? Nojiga norrmän.
2.40 nu

https://www.betfair.se/exchange/poli...ds=1.176878927

Bettingsidor kan ses som bedömning av alla tillgänglig information - inkl partiska opinionsundersökningar.

Tack det var bra. Just nu är det ganska snurrigt bland pollsen från olika institut.

Jag skall se trenderna i morgon kväll.
2024-07-31, 18:54
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Tack det var bra. Just nu är det ganska snurrigt bland pollsen från olika institut.

Jag skall se trenderna i morgon kväll.

Tror det är lite för tidigt att försöka se någon trend, Kamala Harris surfar just nu på det faktum att hon inte är Donald Trump, hennes eventuella politik har ju inte nagelfarits alls än.

Vi kommer att se en trend men jag tror att den kommer tidigast i slutet av augusti och blir märkbar efter debatten i september.

Just nu är det bara brus efter Bidens avhopp tror jag.
2024-07-31, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Tror det är lite för tidigt att försöka se någon trend, Kamala Harris surfar just nu på det faktum att hon inte är Donald Trump, hennes eventuella politik har ju inte nagelfarits alls än.

Vi kommer att se en trend men jag tror att den kommer tidigast i slutet av augusti och blir märkbar efter debatten i september.

Bra och sansat inlägg av dig. Håller med om att politiken behöver granskas rejält.
2024-07-31, 19:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Om det blir någon debatt ja, jag är rätt säker på att folk måste börja ställa in sig på att det eventuellt inte blir någon debatt.

Trump ger starka sken av att det inte blir någon debatt och det är nog det bästa han kan göra.

Visst han kommer att ta skada av att inte debattera men han skulle ta avsevärt större skada om han gjorde det då hon är en avsevärt skarpare debattör än vad Trump är.

Harris skulle verkligen kunna slå den sista spiken i kistan för Trump genom att få honom att framstå som minst lika mentalt slut som Biden framstod under sin debatt.
2024-07-31, 19:32
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Om det blir någon debatt ja, jag är rätt säker på att folk måste börja ställa in sig på att det eventuellt inte blir någon debatt.

Trump ger starka sken av att det inte blir någon debatt och det är nog det bästa han kan göra.

Visst han kommer att ta skada av att inte debattera men han skulle ta avsevärt större skada om han gjorde det då hon är en avsevärt skarpare debattör än vad Trump är.

Harris skulle verkligen kunna slå den sista spiken i kistan för Trump genom att få honom att framstå som minst lika mentalt slut som Biden framstod under sin debatt.

Och jag är helt säker på att det kommer att bli en debatt, Trump förfäktar bara lite grann för att skapa de bästa förutsättningarna för honom bara.

Och din tro på att Kamala Harris skulle krossa Trump i en debatt gör mig lite förvånad, ingenting av vad som har skrivits eller visats om Kamala Harris ger sken av att hon skulle vara en god debattör, snarare tvärtom, slås det in någon spik så lär den bli i demokraternas kista tror jag.

Vi får se helt enkelt.
2024-07-31, 20:18
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Vet inte varifrån det sändes. Självklart har inte Trump 100% vita i sin publik - varför överdriva så extremt? Vänstervurmarnas paradgren, iofs...
Lät som att du överdrev med dina ”minst 75%”. Obefintlig självinsikt är högervurmarnas paradgren iofs.

Att hitta en enda icke-vit person bland supportrarna i Trumps rallys är en utmaning, oftast en omöjlig sådan.

Citat:
Ursprungligen postat av BakelitTelefonen
CNN mfl vänster-blaskor jobbar hårt med att dölja att t.ex. mängder av svarta och hispanics är på möterna och röstar på trump, för det går stick i stäv med deras narrative att Trump är rasists och de själva är "de goda".
När det skiter sig - skyll på media.
2024-07-31, 20:36
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Lät som att du överdrev med dina ”minst 75%”. Obefintlig självinsikt är högervurmarnas paradgren iofs.

Att hitta en enda icke-vit person bland supportrarna i Trumps rallys är en utmaning, oftast en omöjlig sådan.

När det skiter sig - skyll på media.

Ja de skyller alltid på media eller judar eller kvinnor när deras liv är misslyckat, det har jag lärt mig i livet Alltid någon annans fel än sitt eget..
2024-07-31, 20:44
Medlem
DoraFs avatar
Citat:

Det överraskande tycker jag är att mordförsöket på Trump inte gett honom någon riktig skjuts i opinionen.
2024-07-31, 20:49
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det överraskande tycker jag är att mordförsöket på Trump inte gett honom någon riktig skjuts i opinionen.

Det kan jag hålla med om men jag tror att det beror på att det är just Trump som utsattes för mordförsöket, lite svårt för media som i princip jagat honom med blåslampa, hetsat upp diverse galningar med sitt sätt att skriva om Trump, efter allt det de har bashat Trump för är det svårt att vända på en femöring och skriva något positivt, de som gillar Trump har ju knappast ändrat sig.

När Trumps kampanj låter den där historiska bilden rulla dygnet runt så tror jag det vänder, Amerika gillar hjältar och bilden är ju ikonisk.
2024-07-31, 20:52
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Och jag är helt säker på att det kommer att bli en debatt, Trump förfäktar bara lite grann för att skapa de bästa förutsättningarna för honom bara.

Och din tro på att Kamala Harris skulle krossa Trump i en debatt gör mig lite förvånad, ingenting av vad som har skrivits eller visats om Kamala Harris ger sken av att hon skulle vara en god debattör, snarare tvärtom, slås det in någon spik så lär den bli i demokraternas kista tror jag.

Vi får se helt enkelt.

Hon gjorde ett bra jobb i debatten mot Mike Pence under VP debatten, hon lyckades framstå som en förstående moder mot Pence agerande.

Jag misstänker att hon troligen kommer att köra någon liknande metod mot Trump där hon kommer att försöka framstå som en vårdgivare mot Trumps aggressiva beteende
2024-07-31, 20:59
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF

Han är den mest polariserande politikern i modern tid, han vinner inga nya väljare oavsett vad han gör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in