2024-07-31, 16:14
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Du har ju uppenbarligen själv ett intresse i att se den i.o.m att du har den, men spyr på alla andra som undrar. Men ditt intresse är kanske bättre än vårt, eller något.

Varför antyder du att jag har filmen? Jag menade inte att folk ber MIG om filmen, jag har inget med den att göra. Jag erkänner att jag i stundens hetta var nyfiken att se den, men jag har avstått från att titta och det är jag nöjd över. Det räcker gott och väl att läsa beskrivningarna här inne.
Citera
2024-07-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ja alla tre satt tillsammans i H*ssleh*lm. Samt så har även M*y* från gruppchatten suttit med dem.

Håller med dig till fullo.
Problemet är om man inte skulle placera dem på SIS-hem, vart skulle man då placera dem?
Så som det är nu åtminstone så finns det väl inga andra alternativ.
Rättspsykiatrisk låst avdelning är väl det enda som vore rätt. Flickan är mycket troligt psykopat och kommer inte att bli ”frisk”. Snarare lär empatistörningen göra henne benägen att begå nya brott.
Citera
2024-07-31, 16:15
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Är det något fel på länken? Kan inte se den.
Prova denna:
https://www.transfernow.net/en/bld?u...240731HLrg4fBr
Citera
2024-07-31, 16:16
Medlem
Är det en VHS kamera som använts eller varför är kvallan så usel?
Citera
2024-07-31, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
TikTok är förbjudet i Kina och använda bara av dem för att destabilisera västvärlden, men på Kinas motsvarighet till Tiktok så hade aldrig den här typen av videos godkänts heller. Sådana appar borde totalförbjudas direkt. Vi tillåter dem till och med ofta att störa undervisningen i våra klassrum på skolorna.

Och ännu värre blir det när man sätter unga människor i fängelse. Där blir de kriminella på riktigt.

Till skillnad från de som inte är kriminella på riktigt men begår tortyrmord?
Tror du får fundera ett varv till. Givetvis ska dessa sitta i fängelse resten av livet. Helst avrättas.
Citera
2024-07-31, 16:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Dessa blattetjejer kommer aldrig kunna bidra med någonting annat än djävulskap.

Det stämmer att vissa personer kan ändras när de blir äldre men då snackar vi ADHD-barn som kanske slår andra på käften som värst, inte barn som tortyrmördar ett annat som dessa genetiska avfall till apor.
Fast det finns ju exempel på barn som mördat barn med ganska grymma metoder, men som sedan som vuxna lever ordnade liv och fungerar i samhället.

Jag är dessutom av uppfattningen att barn många gånger kan vara mer empatilösa och grymmare än vuxna för att barn saknar förståelse för det de gör - på grund av att de inte är färdigutvecklade känslomässigt och omogna.
Citera
2024-07-31, 16:17
Medlem
Herr-Skarprattares avatar
Det där var en förbannat svår video att titta på. Fy fan vilka små svin! Hoppas någon Epsteinar de små jävlarna i sina celler!
Citera
2024-07-31, 16:18
Medlem
Tjejers svartsjuka mördar bokstvligt talat. Hon tjejen som satt på henne i videon ser tydligt fet och äcklig ut. De var svartsjuka över att hon såg mycket bättre ut än mördarna. Det hände nyligen i USA också där en snygg latinsk tjej mördades av några feta tjejer.
Citera
2024-07-31, 16:19
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast det finns ju exempel på barn som mördat barn med ganska grymma metoder, men som sedan som vuxna lever ordnade liv och fungerar i samhället.

Jag är dessutom av uppfattningen att barn många gånger kan vara mer empatilösa och grymmare än vuxna för att barn saknar förståelse för det de gör - på grund av att de inte är färdigutvecklade känslomässigt och omogna.

En 13-åring ska kunna veta bättre. Jag kan garantera dig att hennes hjärna är helt körd och ingenting kommer att bli bättre.
Citera
2024-07-31, 16:20
Medlem
Sånna människor ska inte vara i ett land som vårat, vilka vidriga små h*rungar.

Ut med hela fitt familjen från detta land
Citera
2024-07-31, 16:20
Medlem
Finnes det bara den korta filmen?
Man ser ju knappt något
Citera
2024-07-31, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Rättspsykiatrisk låst avdelning är väl det enda som vore rätt. Flickan är mycket troligt psykopat och kommer inte att bli ”frisk”. Snarare lär empatistörningen göra henne benägen att begå nya brott.

Jag förstår inte varför folk pratar så mycket om rättspsykiatri. Psykiatrin är till för folk som har en allvarlig skruv lös, som har vanföreställningar, inte förstår vad de gör, hör röster osv. Det är ingen slaskavdelning där man sätter folk. Att sätta de på psykiatrin skulle innebära att man säger att de är så galna att de inte kan hållas ansvariga för sina egna handlingar, och det tycker jag verkar helt fel här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in