Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-08, 13:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Åter igen:

Alltså sorry, men du skriver jävligt slarvigt och det är inte lätt att hänga med i "ditt han/dom/han hära/den dära". Samtidigt drar du in Lagopussy och andra från denna tråden hit och dit i samma meningar.

Kan du åtminstone försöka lite att skriva med mer tydlighet.
Ditt språkbruk är stundtals katastrofalt, blir svårt att ens försöka få ett sammanhang i det du skriver kors och tvärs.
är nog lite yngre än va ni alla är här, kanske där det krockar för om jag ska va ärlig tycker jag själv att jag skriver ganska tydligt.
Citera
2024-08-08, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
gått igenom vad jag tycker och tänker en miljon gånger om dehär snälla

Tips - ta inte åt dig av allt och du behöver inte svara på alla kommentarer. Alla har rätt att ha en ståndpunkt. Finns ingen omröstning eller "slutvinnare" här på forumet. Bara viss fakta (som inte är så mycket eftersom andrahandsinfo inte är fakta) samt tolkningar och personliga åsikter.

ps. jag håller med dig om mycket men inte ordvalet "olyckshändelse" dock.
Citera
2024-08-08, 13:28
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
är nog lite yngre än va ni alla är här, kanske där det krockar för om jag ska va ärlig tycker jag själv att jag skriver ganska tydligt.

Jag skriver inte detta nedlåtande, ok?

Men ja, det är supertydligt att du är betydligt yngre än vad de flesta är här inne.

Och jag förstår att du själv tycker att du skriver saker ganska tydligt.
Det gör du inte emellanåt.

Så förslagsvis, försök att hänvisa när du skriver till vem du faktiskt syftar på.
Inte bara han hära, den dära osv.

Han (g akon 06) sa... och när hon (M) sa detta om henne (R)..

Förstår du hur jag menar?

Åter igen.. jag menar inte detta nedlåtande på något sätt och vis.
Jag försöker bara att hjälpa dig så det inte behöver att bli en massa kaos och onödiga missförstånd i tråden.
Ok?
Citera
2024-08-08, 13:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
Tips - ta inte åt dig av allt och du behöver inte svara på alla kommentarer. Alla har rätt att ha en ståndpunkt. Finns ingen omröstning eller "slutvinnare" här på forumet. Bara viss fakta (som inte är så mycket eftersom andrahandsinfo inte är fakta) samt tolkningar och personliga åsikter.

ps. jag håller med dig om mycket men inte ordvalet "olyckshändelse" dock.
när ja säger olyckshändelse menar jag inte att dom råkat hugga henne för allt dedär är deras fel för det är dom som har all makten i just den situationen dom är i, de jag menar är att jag tror 110% att dom inte planerade att döda henne. Sen hur de gick till är ju en annan sak men som sagt allt ligger på dom.
Citera
2024-08-08, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
Ingen här vet ännu, vi bara antar 😊

Har bott i staden i många år så känner väl till området. Finns buskage bakom samt andra områden där man ostört kunnat dumpa kroppen i havet om mord var ursprungsplanen.

Jag tror dig, men dom kanske tyckte i sin enfald att det här var det perfekta stället vad vet jag.
Citera
2024-08-08, 13:30
en utav GM(den som filmar mordet)står brevid Emilia i denna videon. Video är tagen dagen innan/samma dag som mordet skedde.

https://www.tiktok.com/@emilia.kalda...56948413435169

Obs Tjejen med kanintänderna är GM
Citera
2024-08-08, 13:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vafalls09
en utav GM(den som filmar mordet)står brevid Emilia i denna videon. Video är tagen dagen innan/samma dag som mordet skedde.

https://www.tiktok.com/@emilia.kalda...56948413435169
tack för du kommer med denna viktiga information.
Citera
2024-08-08, 13:31
Medlem
Citat:

Nej, det gör du inte. Dina meningar är alldeles för långa och då är det svårt att få ett sammanhang om vad det är du menar. Så skriv kortare meningar och förklara vem du menar. Då blir det lättare att förstå vad det är som du menar.
Senast redigerad av Braskamin58 2024-08-08 kl. 13:35.
Citera
2024-08-08, 13:32
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
när ja säger olyckshändelse menar jag inte att dom råkat hugga henne för allt dedär är deras fel för det är dom som har all makten i just den situationen dom är i, de jag menar är att jag tror 110% att dom inte planerade att döda henne. Sen hur de gick till är ju en annan sak men som sagt allt ligger på dom.

Håller med dig att allt ligger på dem.

Tycker du att de i mördar-chatten också är "ansvariga" till en del? Eller inget alls?

Eller hur tänker du där?
Citera
2024-08-08, 13:41
Medlem
Citat:

Jag respekterar vad du tror på och är helt ok med det.
Undrar bara en sak, hur kan du bli 110% övertygad om att det inte var planerat att döda henne av vad du har hört en annan person säga. Kunde han sälja in bortförklaringen så bra?
Vad är det som säger att inte han ljuger för att skydda båda eller nån av tjejerna.
För enligt den personen var det ju E som var svinet i den här soppan och det är första gången som det framkommer om henne. Även om hon inte var guds bästa så har det inte kommit franå negativt om henne annars.
Citera
2024-08-08, 13:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Håller med dig att allt ligger på dem.

Tycker du att de i mördar-chatten också är "ansvariga" till en del? Eller inget alls?

Eller hur tänker du där?
Absolut att dom är ansvariga om dom triggat tjejerna till att göra saker, de har jag ingen aning om men ifall det är så då JA.
Jag tycker däremot R och M är mest ansvariga till det hära för oavsätt om någon sagt något i gruppen eller inte så är det dom som har makten och väljer hur det ska sluta. Ingen behövde hugga någon för någon sa de i gruppen allt ligger på dom som ja sa tidigare.
Citera
2024-08-08, 13:49
Medlem
Taggads avatar
Citat:
Hur gammal är du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in