Citat:
Ursprungligen postat av
aspect1738
De handlar inte så mycket om vad han sagt, de han sa till mig hade en röd tråd och lät relativt rimligt. De jag tycker är konstigt om dom faktiskt skulle vilja döda henne är att man filmar inte såhär mycket bevis material och skickar runt till alla. De går inte in i mitt huvud. Man ser till och med deras ansikten i videosen och tror absolut inte man hade gjort såhär om de nu va planerat att döda henne. R skrev ju till en personal på sis eller något att hon mördat en person och det tycker jag också är konstigt, om man går och dödar någon och har planerat allting men sen går och golar ner sig själv direkt? Finns inte i min värld.
Kanske att gruppen av psykopatiska haters, vem som nu ingick där, inte hade planer på annat än att ”straffa” henne och därför filmades det. Men att den som satte kniven (enligt TT så var ”horungen” som gjorde det M) helt enkelt inte brydde sig om utfallet och kanske t.o.m. njöt av makten i stunden. Personer som inte har något att förlora är farligast. Men precis som du och andra säger, oavsett vad så slutar det ju i ett mord.