2024-08-18, 14:21
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Fett osmakligt att sitta och skriva om en trettonåring som äldre utnyttjat och sen spekulera i hennes sexualitet. Du verkar vidrigt fixerad vid det här och din självöverskattande förmåga att tolka omständigheterna. Särskilt när det är riktiga, minderåriga barn du namedroppar här.

Amen ge dig för helvete 😅

Äldre utnyttjat... har jag skrivit någon ålder på en eventuell pojkvän? En pojkvän som jag klart och tydligt skriver att jag inte vet om det stämmer eller inte??

Är det utnyttjande om killen är 14 bast??

Du greppar halmstrån för att försöka "sätta mig på plats ".

Hennes sexualitet var svaret på kommentaren innan då andra tagit upp det. Inte jag.

Du däremot är lite vidrigt fixerad att komma med pikar hela tiden.. och snälla börja inte ens diskutera självöverskattande förmågor.. Du ligger i topp 👌🏼

Namedroppa... Vad gjorde du själv när du la ut flera länkar från Soso's TT?

Bara lägg ner, du beter dig patetiskt.

Vill du diskutera mig så dra igång en tråd i Konspirationsteorier 😘
Senast redigerad av MagicaDHex 2024-08-18 kl. 15:10.
Citera
2024-08-18, 14:26
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Du går all in att hänga ut personer. Men du glömmer att du inte har speciellt mycket fakta bakom dina uthängningar. Nej mamman har absolut inte tillgång till förundersökningen. Däremot rykten
Självklart fria teorier. Men hänga ut folk som du gör är för mig riktigt riktigt lågt. Det för inte tråden vidare öht.
Till skillnad från dig droppar mamman inga namn
Det började som trådsanning. Men börjar istället bli som sanning utan någon säker källa och ingen tillgång till chatten

Som sagt. Du får tycka ditt och jag mitt.

Om du vill fortsätta att diskutera mig så kan du joina Vulpes i hans konspirationstråd 😉

Att diskutera mig i denna tråden har inget att göra med varken E eller hennes mördare.
Så lägg ner är du snäll.
Citera
2024-08-18, 14:31
Medlem
Citat:
Du går all in att hänga ut personer. Men du glömmer att du inte har speciellt mycket fakta bakom dina uthängningar. Nej mamman har absolut inte tillgång till förundersökningen. Däremot rykten
Självklart fria teorier. Men hänga ut folk som du gör är för mig riktigt riktigt lågt. Det för inte tråden vidare öht.
Det började som trådsanning. Men börjar istället bli som sanning utan någon säker källa och ingen tillgång till chatten

Namn har blivit droppade rätt tidigt i tråden då det är flera som har grävt fram namn, en del maskade, andra inte från både ig och tt konton. Det går att lista ut om man nu vill läsa igenom dessa konton iom att dom flesta är i samma miljö.
Citera
2024-08-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Namn har blivit droppade rätt tidigt i tråden då det är flera som har grävt fram namn, en del maskade, andra inte från både ig och tt konton. Det går att lista ut om man nu vill läsa igenom dessa konton iom att dom flesta är i samma miljö.
Har läst att några personer skrivit vissa saker ang E på tiktok tror jag det var. Sånt tar jag starkt avstånd ifrån och det är helt sjukt av dom att skriva så.
Citera
2024-08-18, 15:22
Medlem
Citat:
Har läst att några personer skrivit vissa saker ang E på tiktok tror jag det var. Sånt tar jag starkt avstånd ifrån och det är helt sjukt av dom att skriva så.

Det är barn som skriver på tt &ig, det är barn som har sett filmerna och delat vidare till andra kompisar.
Det är barn som skriver och hotar gm.

Trådämnet är ju att diskutera, och försöka komma fram till hur, varför, var och vem/vilka.
Gillar man inte det då bör man ju inte vara här inne om man inte tål vad andra skriver.
Tycka och tänka kan man ju göra själv ändå, det finns ju moderatorer som sköter om allt med varningar mm.
Citera
2024-08-18, 16:01
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Fortsätt som du gjort hitills Magica, du har bra och reflekterande inlägg som så många andra i tråden. Trist när några ständigt ska gå inför att hitta fel på och pika andra. Inga namn nämnda

Tack snälla 🌸
Hur vågar du skriva något sådant.. öppet 😱 😅
#beawareoftheattack 🤭

Kom du något längre på ditt inlägg om "brushan" från TT förresten?
Han som skrev att han [snackat med MGM2 eller hur det nu var, och var 18 år ]?
Citera
2024-08-18, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Fortsätt som du gjort hitills Magica, du har bra och reflekterande inlägg som så många andra i tråden. Trist när några ständigt ska gå inför att hitta fel på och pika andra. Inga namn nämnda

+1 på den! "häxan" har varit en tillgång till tråden!

Det finns en hel del som försöker göra detta till nåt rasistiskt, andra som skuldbelägger BO mamma och vissa som verkar behöva se och sprida ett mord på ett barn i filmklipp för att förstå att ett mord skett. Det är enligt mig snarare dom som är problematiska i tråden!

Vet nån om polisen kan få tillgång till chattgrupper och chatthistorik när det kommer till snapchat?
Citera
2024-08-18, 16:56
Medlem
muddyfunters avatar
Citat:

Om jag inte minns helt åt skogen, vilket kan vara fallet när jag tagit mig igenom över 9000 inlägg, så droppade väl mamman M*laks namn väldigt tidigt, om det nu var på TT eller Insta.
Citera
2024-08-18, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muddyfunter
Om jag inte minns helt åt skogen, vilket kan vara fallet när jag tagit mig igenom över 9000 inlägg, så droppade väl mamman M*laks namn väldigt tidigt, om det nu var på TT eller Insta.
Inget jag känner igen
Däremot ser jag att andra har skrivit att det var M . Står i början av kommentarerna den 25 juli
Möjligt att hon skrivit det längre ner i kommentarfältet
Senast redigerad av tindraninni 2024-08-18 kl. 17:21.
Citera
2024-08-18, 17:11
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:

Jo helt rätt, hon skrev det i ett inlägg på sin IG ca 2-3 dagar efter prästen varit hos henne.
Det var efter det som M's namn dök upp i tråden om jag minns rätt, eller åtminstone att det blev bekräftat att hon var 15-åringen.
Citera
2024-08-18, 17:12
Medlem
i.doserings avatar
Citat:

Hon gjorde det på Insta 25 juli så korrekt noterat.
Citera
2024-08-18, 17:28
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i.dosering
Hon gjorde det på Insta 25 juli så korrekt noterat.

Mamman har förlorat en dotter och är närmast anhörig.

Vad än man kan tycka eller tänka om henne, så är hon i sorg och chock.
Då agerar inte ens den Högsta Mensamedlemmen rationellt.

Men, att för henne och familjen,helt okända människor kommer in och börjar ” moderera” tråden här är rätt osmakligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in