2024-08-18, 18:00
Medlem
Det är några på TT som citerar att M ska ha sagt "ska vi hugga henne" och R svarat "ja walla hugg henne". Nån som känner igen att det skulle sagts så i klippen som postats här? Tror inte jag sett att någon skrivit det här.

Usch!! må E vila i frid!

Tråden är under R's första TT post
Citera
2024-08-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Klippen är huvudtema i samtliga dina inlägg. Du är den postare som tjatar mest. Disgusting.

Kanske för att analysera vad som händer? Medans andra hänger upp sig på att diskutera sishem, soc och Emilias mamma, är jag mer intresserad av vad dem gör och vem som gör vad och leta bevis. För denna storyn är skum och fler är inbandade men denna tråden bara spårar på annat än huvudsaken och det är vad som hände med E den kvällen. Jag har sett värre filmklipp än detta och därför klarar jag av att gå igenom det. Har erfarenhet av ett yrkesliv i riktning mot sånt här.
Så kalla inte mig äcklig......!
Citera
2024-08-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Men herregud dom kan ju inte sitta och skriva om mordet om o om igen det har skett o är helt horribelt hemskt. Sen börjar du spåra helt med foliehatt teorier om raderade mobiler osv. Alla tycker dom små djuren som gjorde det här borde hängas upp i sina inälvor men det är inte ett pågående brott utan mordet har redan skett medans spridningen sker i nutid.

Jag förstår att du blir känslomässigt engagerad i det här hemska fallet men genom överdrifter o påståenden som inte stämmer gör du att människor fokuserar på andra saker. Jag personligen blir provocerad av alla som ljuger o överdriver
Mmm, de kan ju undvika att konstant harpa in på att det skulle vara så så hemskt att fler ser klippen dock.
Det gör dom inte, ist är det det som är fokus o prio nr ett

Uppenbarligen anser dom att det är värre än mordet, finns ingen annan slutsats att dra

Som filmen på de två halshuggna kvinnorna i Marocko, att folk spred den filmen var också av nån anledning värre än själva halshuggningen

Hur snabbt glömdes inte Ebba bort också?
O igen o igen

Du kan inte vara allvarlig, vad människor prioriterar avslöjar vad de anser är av vikt.
Hur kan du inte känna till det?

Svara iaf varför varje gång det talas om det här så *måste* det sägas hur fel det är att sprida filmen?
Varför är det värt att upprepa ad infinitum då?
O inte Ebbas sista stund i livet?

Du vet varför
Citera
2024-08-18, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Uppenbart hur?

Och vem är upptagen med att förstöra bevis, radera telefoner osv?
Hos polisen kan de återställa raderade filer, chattloggar, bilder, samtalshistorik och mycket mer.
Deras brist på uttalanden, mm.

SIS..
Det.. står där i citatet du postade?

Poliskod 291, du tror polisen kommer göra faktisk utredan?
Bra skämt

Rätt tydligt att nån SIS person eller flera skickade ut Emilia att dö, hur många poliskvinnor fö är det nu som jobbar för gängen?
Senast redigerad av LupesVulpus 2024-08-18 kl. 19:11.
Citera
2024-08-18, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Deras brist på uttalanden, mm.

SIS..
Det.. står där i citatet du postade?

Poliskod 291, du tror polisen kommer göra faktisk utredan?
Bra skämt

Rätt tydligt att nån SIS person eller flera skickade ut Emilia att dö, hur många poliskvinnor fö är det nu som jobbar för gängen?

Om sis själva hade skrivit ut någon eller skickat någon på permission så hade det nog blivit rabalder. För du är väl medveten om att de inte har mandat att göra detta? Det är soc som beslutar om placering och permissioner
Citera
2024-08-18, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anna-nymo
Om sis själva hade skrivit ut någon eller skickat någon på permission så hade det nog blivit rabalder. För du är väl medveten om att de inte har mandat att göra detta? Det är soc som beslutar om placering och permissioner
Dom har inte mandat att skicka ut någon att bli knivmördad?
Verkligen ..
Står det till så...
Du vet att polischefen, en kvinna som greps för att hjälpt gäng för inte så länge sen..
Inte heller hade mandat till det?
Var har jag sagt annorlunda, vad är meningen med ditt inflik
Citera
2024-08-18, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Dom har inte mandat att skicka ut någon att bli knivmördad?
Verkligen ..
Står det till så...
Du vet att polischefen, en kvinna som greps för att hjälpt gäng för inte så länge sen..
Inte heller hade mandat till det?
Var har jag sagt annorlunda, vad är meningen med ditt inflik

Det är du som säger att sis har skrivit ut E och jag säger att de omöjligt har kunnat göra det. Det är soc som har tagit det beslutet, inte sis
Citera
2024-08-18, 20:05
Medlem
Tråden har spårat helt med massa foliehatt konspirationsteorier angående SiS o polisen. Ni som är vettiga snälla bemöt inte dessa dumheter så man kan fokusera på brottet och dess följder. Jag har inget större förtroende för varken socialtjänsten, SiS eller Sverige skämt till poliskår men när det blir för korkat blir man ju mörkrädd. Vissa skribenter påstår sig jobba med viktiga arbeten som innefattar vissa saker som tas upp här men skriver som om dom satt i en mörk källare inredd med folie för att slippa blir mentalt buggade och det skrämmer mig mer än brottet ifråga om dessa verkligen jobbar överhuvudtaget kring människor.

Vila i frid lilla flicka ditt liv blev alldeles för kort och fyllt med saker barn inte ska behöva uppleva 💔.
Mördar skithögarna och deras vänner må brinna i helvetet för all framtid
Citera
2024-08-18, 22:37
Medlem
Satt och funderade ikväll kring den här tråden och hur den liksom gick i stå rätt snabbt. Vanligtvis brukar folk kunna gräva fram en hel del historik på de inblandade. Nu verkar det som att det är väldans tomt på den fronten. Är det för att det är tonåringar?
Citera
2024-08-18, 23:07
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replicatese
Satt och funderade ikväll kring den här tråden och hur den liksom gick i stå rätt snabbt. Vanligtvis brukar folk kunna gräva fram en hel del historik på de inblandade. Nu verkar det som att det är väldans tomt på den fronten. Är det för att det är tonåringar?
Det finns enormt mycket bakgrund i tråden. Skrämmande mycket. Alla ABK-trådar går i stå efter det intiala skedet för att sen komma igång igen om det skrivs något eller när rättegången börjar ocg FUP släpps.
Citera
2024-08-19, 00:35
Bannlyst
Någon som vet varifrån man kan få tag i FUP gällande Emilias SIS-domar ?
Har kollat på https://www.krimfup.se/ men verkar som det inte finns FUP för personer under 15-år där
Citera
2024-08-19, 00:48
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Tråden har spårat helt med massa foliehatt konspirationsteorier angående SiS o polisen. Ni som är vettiga snälla bemöt inte dessa dumheter så man kan fokusera på brottet och dess följder. Jag har inget större förtroende för varken socialtjänsten, SiS eller Sverige skämt till poliskår men när det blir för korkat blir man ju mörkrädd. Vissa skribenter påstår sig jobba med viktiga arbeten som innefattar vissa saker som tas upp här men skriver som om dom satt i en mörk källare inredd med folie för att slippa blir mentalt buggade och det skrämmer mig mer än brottet ifråga om dessa verkligen jobbar överhuvudtaget kring människor.

Vila i frid lilla flicka ditt liv blev alldeles för kort och fyllt med saker barn inte ska behöva uppleva 💔.
Mördar skithögarna och deras vänner må brinna i helvetet för all framtid

Mycket bra sagt av dej, håller med.

Vila i frid lilla flicka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in