2024-08-02, 20:02
Medlem
Är detta rättvis moderering? Inlägget det gäller är följande...
https://web.archive.org/web/20240731...org/sp89040892

Här kommer min konversation med moderatorn ofay.
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Citat:
Ursprungligen postat av ofay
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Hej ofay

Vad bröt jag mot för regel eftersom du plockade bort inlägget nedan? Mvh... /D-J

http://web.archive.org/web/202407310...org/sp89040892

(FB) Dödligt virus från Kina orsakar panik (SARS-CoV-2, COVID-19)
Citat:
Det finns som sagt hur många läkare som helst, som på fältet som med Ivermektin behandlat Covid19-patienter med fantastiskt resultat. Ta Dr. Mary Talley Bowden t.ex. som har stor erfarenhet av att behandla Covid-19 med Ivermektin.

https://x.com/VigilantFox/status/1817366183533756829
"Dr. Mary Talley Bowden (@MDBreathe)
Dr. Bowden is a board-certified physician on a mission to get the COVID shots pulled off the market. She has also treated over 6,000 COVID patients. The FDA took down its defamatory posts about ivermectin because this doctor SUED them."

Vad det ljugande sprutludret på Flashback skriver brukar jag snabbscrolla förbi.
En serie av ot och påhopp, så alla togs bort för att förhindra detta
Mitt inlägg var on topic och jag har inte nämnt någon användare vid namn.

Vilken regel har jag brutit emot?
Jag har efter det inte fått svar på min fråga vilken regel jag bröt emot. Jag nämnde som sagt ingens användarnamn men det jag skrev som gjorde att inlägget plockades bort var förmodlingen "Vad det ljugande sprutludret på Flashback skriver brukar jag snabbscrolla förbi."

Det plockade ofay bort men här är exempel på sånt som skrivits de senaste dagarna och som får vara kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Och så var borskungen tillbaka efter senaste avstängningen. Och som vanligt ljuger borskungen så det står härliga till i sin iver att antivaxxar-patraska i bästa dummerjöns-anda.
Citat:
Det är väl bara en idiot, en treåring eller ett antivaxxar-patrask som fortfarande inte fattat att COVID-19 inte är jämförbart med en säsongsinfluensa.
Citat:
Utrota dem? Har någon sagt så eller var det något lilla dumhuvudet hittade på själv i ivern att antivaxxar-patraska?
Citat:
Haha, du är för härligt ointelligent och typexemplet på ett outbildat och okunnigt pack...
Citat:
Du är en jävla nolla, en lurad lågintelligent liten mask.
Citat:
Men man blir inte direkt förvånad över att antivaxxar-patrasken återigen ligger på marken och gapar och skriker som så femåringar och vill att andra skall svara på deras skitprat och tomma tramseri.

"Svaaaaaara, men så svaaaaara, svaaaaaara, svaaaaaaara!
Citat:
...som om det var DU som skrev texten får dig bara att framstå som en större antivaxxar-patraskande rikstönt än du faktiskt är. Pajas.

Detta är alltså en nivå som ofay tycker är ok men man får inte skriva "Vad det ljugande sprutludret på Flashback skriver brukar jag snabbscrolla förbi." Att FB blivit så vänsterblivet är synd... mycket roligare att hänga på 𝕏 nuförtiden.
Citera
2024-08-02, 21:27
Medlem
argaangelicas avatar
Vad tillförde din kommentar till ämnet? Enligt mig är det 0.03 eller 0.09 men mest 0.03. Inget hindrar dig att hänga på annan social media.
Citera
2024-08-02, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Vad tillförde din kommentar till ämnet? Enligt mig är det 0.03 eller 0.09 men mest 0.03. Inget hindrar dig att hänga på annan social media.

Det var ju bara en slutkommentar till inlägget. Det är ingenting i jämförelse vad andra användare tillåts skriva i samma tråd.
Citera
2024-08-10, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Vad tillförde din kommentar till ämnet?
Du undrar vad min kommentar tillförde ämnet? Det skall jag svara på. Som jag skrev i mitt inlägg som blev bortplockat har alltså Dr. Mary Talley Bowden stor erfarenhet av att behandla Covid-19 med Ivermektin.
https://x.com/VigilantFox/status/1817366183533756829
"Dr. Mary Talley Bowden (@MDBreathe)Dr. Bowden is a board-certified physician on a mission to get the COVID shots pulled off the market. She has also treated over 6,000 COVID patients. The FDA took down its defamatory posts about ivermectin because this doctor SUED them."[/quote]

Men skit samma... den här tråden handlar inte om Ivermektin utan om ofays vinklade moderering.

Mitt inlägg togs bort pga "påhopp" som ofay uttryckte det. Alla kan se vilket datum den här tråden skapades och den som vill kan gå in i berörd tråd och se att påhoppen fortsätter utan uppehåll från en viss användare.

Jag bryr mig inte om dessa infantila påhopp. Skulle jag dock ge mig på ett lackmustest och ägna mig åt samma språkbruk blir mina inlägg direkt rapporterade. Faktum är att jag behöver inte ens ägna mig åt ett kryddigt språkbruk för att få mina inlägg rapporterade. Det är bara att kolla min historik för att se att nästan alla av mina inlägg blir rapporterade.

Ni som är moderatorer kan ju roa er med att titta på hur mina bortplockade inlägg ser ut.

Mvh... /D-J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in