2006-08-17, 19:28
Medlem
Vicious_s avatar
Baseball (skitsport)

Amerikans Fotboll (Tjocka gubbar som springer i 2 sekunder sen krälar alla i en stor böghög)

Friidrott (trist, det enda som är roligt att se är spjut och 100m)

Bandy (har nog aldrig sett bollen överhuvud)

Hockey (Skägga, svettiga grottmännskor trycker på varandra bakifrån rakt in i sargen, Tysk hårdporr?)

Innebandy (I många fall misslyckade hockeyspelare, det säger allt )

Golf (snobbsport, tråkigt, långsamt)

Gymnastik (i alla former )

Löpning (Zzzzzzzz....)

kommer säkert på fler...
Citera
2006-08-17, 19:30
Medlem
brobbans avatar
Tycker nästan all idrott suger att kolla på, undantag för viss kampsport och stora evenemang som fotbolls-vm etc. Men aldrig friidrott, det är så fruktansvärt tråkigt.
Citera
2006-08-17, 19:33
Medlem
Ahruons avatar
Gång och acrobatsimmning
Citera
2006-08-17, 19:34
Medlem
Von Kiesers avatar
Längdskidåkning hör absolut till dom tråkigaste sporterna.
Vattenpolo är inte heller så kul, massa killar som håller på ta varann på snoppen.
Citera
2006-08-17, 19:48
Medlem
flushdraws avatar
Orientering är i särklass den tråkigaste!
Citera
2006-08-17, 19:48
Medlem
Jag tycker att alla sporter är tråkiga (några få "extremsporter" som undantag) men fotboll är så jävla tråkigt att både spela och titta på.
Citera
2006-08-17, 23:37
Medlem
Yetms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av macoholic

Sen tycker jag inte att man kan saga att det hander mycket i baseball. Är ju inte så mycket variation, antingen träffar man eller så gör man inte. Jag menar, det är ju bara så många plattor man kan springa till. Däremot har jag hört, av många amerikaner, att baseball är jävligt kul att gå på för att man dricker sig full på öl. Men jag menar, det är som någon annan sa, det är mer ett jippo än en sport.

.

Det är ju det som är det intressanta, kampen mellan pitcher o slagman. Träffar han eller inte fångar dem bollen, hinner han bli safe. Men jag ska inte försöka övertala någon, du får ju tycka vad du vill.

Damhockey är ju ingen höjdare heller. Och landhockey, som visserligen skulle vara kul om man ändrade reglerna. Pool är outhärdligt också.
Citera
2006-08-17, 23:46
Medlem
Bandy om jag mot förmodan skulle råka slå på en kanal där bandy pågår är det ju omöjligt att se bollen.

Amerikanska sporter allt är skit. (utom golf)

Segling hur kul är det ?

Cykling cykla på men det händer inget.

Hästdressyr astråkigt.

Roligast är Snooker
Citera
2006-08-17, 23:47
Medlem
Fickludds avatar
Och vad är vitsen med tresteg? Det har ingen förankring i verkligheten.

Damernas sjukamp kan strykas som friidrottsgren. Vem vill se idrottare stöta 14 meter i kula och kasta 40 meter i spjut? Det kommer aldrig att ge mig några kickar.
Citera
2006-08-18, 00:55
Medlem
Segling är nog tveklöst den sämsta TV-sporten. Antingen är det inzoomat och då ser man en båt eller så är det utzoomat å då ser man några prickar som i princip står stilla. Helt värdelöst.
Citera
2006-08-18, 02:45
Medlem
Rollo Tomasis avatar
Handboll.

Konstanta avblåsningar, personer med golvmoppar och kroppskontakt utan konsekvens. I hockey och fotboll kan man åtminstone få se snygga tacklingar.

Amerikansk fotboll är också värdelös. Konstanta avblåsningar.
Citera
2006-08-18, 09:21
Medlem
Froodriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Den man som kom på idéen att sätta upp filmkameror på en golfbana kan inte heller vara helt frisk, det händer ju absolut ingenting, det går i ett slött tempo och man ser knappt bollen, och framförallt så tar det en enorm tid. :/
Att man sen måste sitta och höra Göran Zachrisson viska genom hela tävlingen gör det hela inte mycket bättre.

Att Zachrisson kommenterar är för mig den enda anledningen att kolla på golf, hysteriskt kul!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in