Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-08-23, 12:51
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det kommer att finnas en funktion i kontrollpanelen inom kort.
Där kommer man att kunna avsluta kontot utan att behöva skicka något PM. Enklare för alla.
Inte för att vi vill att någon ska avsluta kontot, utan därför att ifall man mot förmodan skulle önska detta så bör vi inte göra det krångligare än nödvändigt. Så detta kommer finnas inom kort.

admin

Ok när den funktionen kommer så kommer jag avsluta mitt konto och jag uppmanar alla frihetsälskande medlemmar som besitter integritet att göra detsamma.
Vilken vettig människa vill få sina inlägg raderade i tid och otid, få löjliga varningar och avstängningar dessutom?
2024-08-23, 12:53
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Edit: Detta med huruvida jag blev kränkt eller ej är svårt att svara på när jag inte vet vad det gäller. Igår inträffade en tågolycka i mitt igår inledda konstprojekt 1.07 får Nobelpriset. Jag har skrivit om hur jag uppfattar det inträffade under Klagomål och kritik. Jag kopplade låsningen av mitt konstprojekt till en kommentar jag gjorde i denna tråd strax före den trådens låsning. Min tolkning - då, igår, i stundens hetta, jag har heta känslor kring 1.07 vilket flera moderatorer kan intyga - var att låsningen av min, jämfört med annat i forumet, högkvalitativt konstnärliga tråd var ett straff för min kommentar här. Detta eftersom låsningen skedde i anslutning. Men som vi varit inne på kan man som medlem bli självcentrerad och jag kan inte bevisa att det fanns ett samband mellan min kommentar här och låsningen av min populära dagslända som visserligen kom till vägs ände men förtjänar att läggas tillbaka.

Dock är detta inte något för denna tråd, och jag vet att jag nu kommenterar åtgärd, men då tråden i Klagomål och kritik går att följa så hänvisar jag dit. Det blir mest transparent på det viset.

En användare har flera uttryck, och då mitt primära konstnärliga uttryck, poesi, inte är något jag använt mig av i stor utsträckning hittills så trodde ni att kejsaren var naken. Nu är jag naken i papperskorgen, men kejsaren är ju admin på Flashback.

Tråden du hänvisade till är följande: (FB) Nobelpriset går till 1.07

Tråden startades i forumet "Egna texter: noveller och lyrik" och flyttades till "Papperskorgen".

Kritik mot beslutet finns att läsa här: (FB) Klagomål på att min tråd Nobelpriset går till 1.07 låstes (nu i papperskorgen)

Ska försöka titta närmare på tråden i "Klagomål och kritik" senare.

admin
2024-08-23, 12:56
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterblender
Ok när den funktionen kommer så kommer jag avsluta mitt konto och jag uppmanar alla frihetsälskande medlemmar som besitter integritet att göra detsamma.
Vilken vettig människa vill få sina inlägg raderade i tid och otid, få löjliga varningar och avstängningar dessutom?

Vill du avsluta kontot innan så är det bara att du skickar ett PM till mig, så fixar vi detta.
Men du får gärna vara kvar också om du vill det.

Eftersom frågeställningen i trådstarten har besvarats flera gånger av mig, och tråden numera handlar om helt andra saker, så väljer jag att stänga tråden. Tror inte att vi kommer längre i just den här diskussionen.

admin

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in