Citat:
Ursprungligen postat av
Zoomfront
Wow, okej. Jag kan säga att hennes intentioner är solklara. Hon är inte intresserad av dig. Inte ett dugg. Hon verkar snarare lite rädd för dig.
Du borde verkligen låta både henne och hennes sambo vara ifred och sluta kontakta henne fullständigt.
Tvärtom, hon var rädd att min väldigt aggressiva kommunikation skulle göra att vi aldrig skulle ses igen vilket blev resultatet 💀. Jag skrev att jag aldrig mer ville se henne och att hon äcklar mig, vilket konstigt nog inte uppskattades.
Jag drev helt enkelt med henne och resten och det gjorde inte mig så populär. Så ja hon har troligen väldigt svårt att förlåta mig. Men hon borde bara KOMMA ÖVER det.
Kanske inte det mest konstruktiva draget men vad fan hade hon förväntat sig att vi skulle vara vänner och flörta medan dom var ihop och låtsas som ingenting. Med närmare eftertanke kanske det hade varit smartare. Men det hade inte varit emotionellt hållbart för mig. För konträrt till vad hon kanske trodde om mig var det inga fel på mig. Eller jo iuf jag bodde fortfarande hemma, och hon hade redan dejtat den här andra innan.
Men gjort är gjort. Nu är det snart dags att fokusera på hur jag kan gå tillbaka henne. Judt nu går jag och väntar på att de ska göra slut och sedan kommer jag låta det gå några åe och om vi båda är singlar då kommer jag göra ett nytt försök.