Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-10, 15:30
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snitcho
Du kanske missar något men det du beskriver där var verkligen inte att ragga på dig. Allt sådant ("känns som hemma", gillar att dansa, fråga vad jag gör) skulle mina tjejkompisar kunna säga eller skriva till mig. Kanske finns nån nyans du inte fått fram, men det låter faktiskt som att det aldrig funnits något intresse från hennes sida, och att du bara inbillat dig att hon raggat på dig. Du måste gå vidare och släppa din bitterhet.
Det fanns ett närmare kollosalt intresse för mig som jag aldrig fick del av. Men i ärlighetens namn vad spelar det för roll att hand lilla penis varit i hennes vagina 1000ggr i 100 ställningar och att de flåsat tillsammans samtidigt som jag skickat meddelande som de ej svarat på förutom att det varit minst sagt förnedrande.
Citera
2024-11-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Haha mer av typen att hon skrek att jag var helt störd samtidigt som hon drog mig i håret och grät. Vi hade kontakt för flera år sedan då vi skrev lite till varandra. Inget konstigt egentligen.

Vi har aldrig pratat enskilt eftersom det har varit en väldigt hög spänning mellan oss eftersom jag började stöta på henne när hon gängade ihop sig med sin kille. Och hon ville inte prata med mig eftersom att hon kände sig inte trygg med mig. Eftersom jag vet inte hur jag ska prata med tjejer på ett normalt sett. Särskilt inte då intentionerna från hennes sida var så oklara.
Wow, okej. Jag kan säga att hennes intentioner är solklara. Hon är inte intresserad av dig. Inte ett dugg. Hon verkar snarare lite rädd för dig.
Du borde verkligen låta både henne och hennes sambo vara ifred och sluta kontakta henne fullständigt.
Citera
2024-11-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoomfront
Wow, okej. Jag kan säga att hennes intentioner är solklara. Hon är inte intresserad av dig. Inte ett dugg. Hon verkar snarare lite rädd för dig.
Du borde verkligen låta både henne och hennes sambo vara ifred och sluta kontakta henne fullständigt.
Tvärtom, hon var rädd att min väldigt aggressiva kommunikation skulle göra att vi aldrig skulle ses igen vilket blev resultatet 💀. Jag skrev att jag aldrig mer ville se henne och att hon äcklar mig, vilket konstigt nog inte uppskattades.

Jag drev helt enkelt med henne och resten och det gjorde inte mig så populär. Så ja hon har troligen väldigt svårt att förlåta mig. Men hon borde bara KOMMA ÖVER det.

Kanske inte det mest konstruktiva draget men vad fan hade hon förväntat sig att vi skulle vara vänner och flörta medan dom var ihop och låtsas som ingenting. Med närmare eftertanke kanske det hade varit smartare. Men det hade inte varit emotionellt hållbart för mig. För konträrt till vad hon kanske trodde om mig var det inga fel på mig. Eller jo iuf jag bodde fortfarande hemma, och hon hade redan dejtat den här andra innan.

Men gjort är gjort. Nu är det snart dags att fokusera på hur jag kan gå tillbaka henne. Judt nu går jag och väntar på att de ska göra slut och sedan kommer jag låta det gå några åe och om vi båda är singlar då kommer jag göra ett nytt försök.
Citera
2024-11-10, 19:59
Medlem
Citat:
Tvärtom, hon var rädd att min väldigt aggressiva kommunikation skulle göra att vi aldrig skulle ses igen vilket blev resultatet 💀. Jag skrev att jag aldrig mer ville se henne och att hon äcklar mig, vilket konstigt nog inte uppskattades.

Jag drev helt enkelt med henne och resten och det gjorde inte mig så populär. Så ja hon har troligen väldigt svårt att förlåta mig. Men hon borde bara KOMMA ÖVER det.

Kanske inte det mest konstruktiva draget men vad fan hade hon förväntat sig att vi skulle vara vänner och flörta medan dom var ihop och låtsas som ingenting. Med närmare eftertanke kanske det hade varit smartare. Men det hade inte varit emotionellt hållbart för mig. För konträrt till vad hon kanske trodde om mig var det inga fel på mig. Eller jo iuf jag bodde fortfarande hemma, och hon hade redan dejtat den här andra innan.

Men gjort är gjort. Nu är det snart dags att fokusera på hur jag kan gå tillbaka henne. Judt nu går jag och väntar på att de ska göra slut och sedan kommer jag låta det gå några åe och om vi båda är singlar då kommer jag göra ett nytt försök.
Det låter faktiskt inte alls som att hon är intresserad av dig. Vad får dig att tro att hon kommer vilja vara med dig i framtiden även om hon skulle göra slut med sin sambo?
Får jag även fråga vilken ålder du och hon är i?
Citera
2024-11-11, 18:52
Medlem
Citat:
Det låter faktiskt inte alls som att hon är intresserad av dig. Vad får dig att tro att hon kommer vilja vara med dig i framtiden även om hon skulle göra slut med sin sambo?
What is love? Baby dont hurt me
Citera
2024-11-11, 22:37
Medlem
Citat:
Jag tror faktiskt hon inte kommer vilja vara med mig för att jag tror hon är mer intresserad av framgång och pengar, och hon kommer anse att den hon är med nu är populär ur ett penga, och status perspektiv, och att jag inte är det. Jag är mer av den gamla skolan och gör mig bäst med en person som är lite mer världsvan så jag slipper bort från detta trista land.

Kvinnor kommer alltid gilla pengar och framgång. Jag ska inte tro att den här tjejen är unik, för det är hon inte. Hon är bara en chimpans som oss alla andra. Sånt måste man acceptera.
Citera
2024-11-13, 17:45
Medlem
Citat:
Nej sant tror jag ger upp. Dom kommer jobba i 10+ år i samma bransch och ha megakul medan jag inte kommer göra ett skit. Varför skulle hon välja mig. Det är attraktivt med män som jobbar.
Citera
2024-11-13, 18:47
Medlem
Citat:
Nej sant tror jag ger upp. Dom kommer jobba i 10+ år i samma bransch och ha megakul medan jag inte kommer göra ett skit. Varför skulle hon välja mig. Det är attraktivt med män som jobbar.
Ja, ni verkar ganska olika så det låter klokt. De kommer leva sitt liv som de förhoppningsvis trivs med, och du borde fokusera på att leva ditt liv och göra något du trivs med.
Citera
2024-11-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ja, ni verkar ganska olika så det låter klokt. De kommer leva sitt liv som de förhoppningsvis trivs med, och du borde fokusera på att leva ditt liv och göra något du trivs med.
Jag trivs med att hitta en person som jag kan leva med men det verkar ju inte helt lätt. Sedan, trivs jag med att vara en person som opererar på höga frekvenser. Tyvärr har jag ännu inte funnit kärleken privat eller med jobb. Varför det blir en sådan oerhörd kontrast när hon jag trodde jag träffat det med träffat rätt på båda samt hennes partner. Det blir svårt att komma ut som en segrare annat än att göra någonting helt annat ett tag. Vilket iuf är helt okej så länge jag kan betala hyran. Men i slutändan vill jag ha ett liv jag kan trivas med men alla vägar är igentäppta. Hon har kapitalet att hon inte behöver bry sig vilket iuf är positivt. Men jag måste hitta något sett som jag kan försörja mig på och sedan ut och dejta och knulla och dejta brudar dom satan själv.
Citera
2024-11-15, 14:36
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Neej det ska jag inte. Tog mig 4 år att helt komma över detta. Men idag kan jag säga att inga uppoffringar har gjorts alls frpn hennes sida och således kommer noll göras från min sida. Jag räknar med att fortsätta vara singel de kommande 10 åren och sedan om jag hittar någon snygg kanske bli tillsammans.

Kommer aldrig nöja mig med något halvdant dock. Livet är för långt för att kompromissa.

Det löser sig med tiden, förstås har alla mindre trevliga sidor men de bra sidorna ska ta över.
Citera
2024-11-15, 14:38
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Helt sjukt hur smärtsamt det var att bli dnuvad sin kärlek framför ögonen sådär. Det mest fruktansvärda jag någonsin varit med om. Och att jag sedan tappade helt fattningen var nästan lite märkligt eller läskigt. Det var 4 otroligt tuffa år, och jag hoppas nästkommande 4 inte blir ännu tuffare, för det vet jag inte ifall jag klarar av.

Det kan lösa sig bättre än de anar, mycket hänger på en själv och vad du bjuder in i ditt liv, du bestämmer.
Citera
2024-11-15, 19:56
Medlem
Citat:
Jag har inte umgåtts med en kotte på över 2 år bör jag börja umgås med folk igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in