2024-12-18, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeneathTheSurface
Astrobot vann fr det var rets bsta spel inget annat, det r inget annat n det utger sig fr att vara, ett kul platformspel.

Exakt! Det var det enda spelet som r ett riktigt bra spel med undantag fr Shadow of Erdtree som r en DLC.
Det skulle ven kunna g att argumentera fr Refantazio
Citera
2024-12-19, 00:47
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Vnta lite nu. r det s det gr till? De erbjuder spelutvecklare en massa pengar fr att de ska ha med deras woke skit.

Vem r det som betalar Sweet baby inc? Vem ligger bakom frfulningen och frsmringen av allt?

Titta p mig sjlv?

Nej, Dom kontaktar studion ifrga, sg Ubisoft, och insisterar p att dom ska anlita dom fr enorma summor. Annars kommer dom f dliga recentioner mm. Ingen har tidigare vgrat. Ubisoft gr i konkurs nu efter att ha frlorat ver hundratals miljoner dollar p dessa senaste spel slpp. Concord stngde ner servrarna efter en vecka med 25000 exemplar slda. Concord kostade fyrahundra miljoner dollar ver jag vet inte hur mnga r.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-12-19 kl. 00:58.
Citera
2024-12-19, 11:48
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2

Ass neger snlla! Tror du jag orkar lsa det dr?!

Det var inte att Astro Bot vann som r problemet, utan fulspelet bakom kulliserna. Sweet Baby Inc, ett fretag i America, hotar studion i Kina. Om dom inte anlitar dom vilket skulle kosta 7 milljoner dollar, skulle dom se till att spelet fick dliga reviews. Vilket ven hnde. Det r samma mnniskor som har hand om nomineringarna och allt annat i hela eventet.

Ls p IBN eller KOTAKU vad dom skriver om du inte tror mig. Det hr har pgtt redan innan spelet kom ut. Det hr var bara spiken i kistan.

Sg du inte att tjejen frn Game Science som brjade grta. Vilken passion.

Fretag med en klar agenda att frstra spel genom att proppa dom fulla med diversity genomsyrar hela gamingvrlden och du vet inte ens om det.

N tack, jag mrker att du inte orkar lsa.

Du har fortfarande inte gett ngra argument till varfr Wukong frtjnar goty. Vad r det som gr det en klass ver konkurrenterna i din mening? Det enda du pratar om r hur spelet bestals, att Sony har kpt priset, att Astrobot p ngot stt r fullt av DEI (???? P vilket stt d? Det har lika mycket som Mario, allts inget alls, d det fokuserar p ren gameplay och inget mer.) och att Astrobot r "barnsligt", vilket knappast kan ses som serisa argument nr det gller att argumentera kring varfr man anser att ett spel str en klass ver de andra.

S frgar igen. Vad gr Wukong bttre n Astrobot, Balatro, Final Fantasy 7 Rebirth och Metaphor: Refantazio, enligt dig?
Citera
2024-12-19, 14:04
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
N tack, jag mrker att du inte orkar lsa.

Du har fortfarande inte gett ngra argument till varfr Wukong frtjnar goty. Vad r det som gr det en klass ver konkurrenterna i din mening? Det enda du pratar om r hur spelet bestals, att Sony har kpt priset, att Astrobot p ngot stt r fullt av DEI (???? P vilket stt d? Det har lika mycket som Mario, allts inget alls, d det fokuserar p ren gameplay och inget mer.) och att Astrobot r "barnsligt", vilket knappast kan ses som serisa argument nr det gller att argumentera kring varfr man anser att ett spel str en klass ver de andra.

S frgar igen. Vad gr Wukong bttre n Astrobot, Balatro, Final Fantasy 7 Rebirth och Metaphor: Refantazio, enligt dig?

Alright sorry. Nej jag tycker att Final Fantasy 7 skullet ha vunnit. Det var lagom svrt, till skillnad frn Astro Bot. Grym story, som en anime. Det var just att Astro Bot vann. Det r deras egna spel... Det r det som r grejen. Inte just SBI. Men det var mycket som hnde bakom scenen. Jag personligen kan inte ens spela det. Det r alldeles fr ltt.

Edit: Jag skrev att Astrobot inte heller innehll diversity, vilket var ett av tre minus Wukong fick.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-12-19 kl. 14:25.
Citera
2024-12-19, 17:50
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Astrobot vann fr det var rets bsta spel inget annat, det r inget annat n det utger sig fr att vara, ett kul platformspel.

Som ingen vuxen kommer spela pga att det r fr ltt, sexhundra spnn. D var Another Crab's Treasure bra mycket bttre. 150:- Palworld bara stampar Astrobot ni marken.

"Another Crab's Treasure is a Soulslike action-adventure video game developed and published by Aggro Crab. The game was released for PlayStation 5, Windows, Nintendo Switch, Xbox One and Xbox Series X/S on April 25, 2024.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anot...b%27s_Treasure
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-12-19 kl. 18:24.
Citera
2024-12-19, 18:01
Medlem
Iwasbanned2s avatar

Nej ass jag stllde bara Black Myth mot Astro rygg mot rygg pga allt drama just nu p X. S missfrst mig fel.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-12-19 kl. 18:03.
Citera
2024-12-19, 19:02
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .aek
Nu har jag en rejl lista p titlar och dumpade ps4:an till slut, men Astro Bot bidrar lite till att det drar i kpfingret faktiskt.

Ska helst bli hst och sysselsttningsproblem frst dock.

Mellandagsrean. Kika p Netonnet vad dom tar. Jag kpte min fr fem o fem. Men d var det inte mellandagsrea.

Bsta investeringen i mitt liv. Sjlvklart behver du en 120Hz TV ocks. Det r den som drar ivg. Kika efter mrket TCL. Dom har inga riktiga hgkvalitativa utan satsar p ver mellanklass. Perfekt fr en PS5a. Kpte en 120Hz Google TV 4K fr sex lax... men d var det inte mellandagsrea.
Citera
2024-12-19, 19:33
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Som ingen vuxen kommer spela pga att det r fr ltt, sexhundra spnn. D var Another Crab's Treasure bra mycket bttre. 150:- Palworld bara stampar Astrobot ni marken.

"Another Crab's Treasure is a Soulslike action-adventure video game developed and published by Aggro Crab. The game was released for PlayStation 5, Windows, Nintendo Switch, Xbox One and Xbox Series X/S on April 25, 2024.

Och vilken vuxen spelar ett spel som handlar om en jvla apkung? Ingen med mer n 50 i IQ r svaret.
Citera
2024-12-19, 20:14
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

Det stmmer inte. Det r inte ltt. Betydligt svrare n ngot Mariospel de senaste 20 ren.
Citera
2024-12-19, 22:00
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Och vilken vuxen spelar ett spel som handlar om en jvla apkung? Ingen med mer n 50 i IQ r svaret.

Jag slutade efter frsta bossen. Tyckte inte att attackerna var roliga samt att du inte kunde parry. Skit spel. Men jmfrt med Astrobot r det sjlvklart bttre.
Citera
2024-12-19, 22:10
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Det stmmer inte. Det r inte ltt. Betydligt svrare n ngot Mariospel de senaste 20 ren.

Jag pratar om mig sjlv. Det r fr enkelt fr mig.

Det var klumpit skrivet av mig att ingen vuxen kommer spela det. Jag har sett Asmon och flera andra lira det i flera timmar.

Anledningen till att du tycker detta "Mario spel" r mer utmanande, r fr att det r ett spel frn Sony och inte Nintendo.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2024-12-19 kl. 22:28.
Citera
2024-12-19, 22:25
Medlem
BeneathTheSurfaces avatar
Citat:
Jag slutade efter frsta bossen. Tyckte inte att attackerna var roliga samt att du inte kunde parry. Skit spel. Men jmfrt med Astrobot r det sjlvklart bttre.

Men nd r det Astrobot som vann game of the year, knns som du missat eller inte frstr ngot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in