Citat:
Ursprungligen postat av
Iwasbanned2
Ass neger snlla! Tror du jag orkar lsa det dr?!
Det var inte att Astro Bot vann som r problemet, utan fulspelet bakom kulliserna. Sweet Baby Inc, ett fretag i America, hotar studion i Kina. Om dom inte anlitar dom vilket skulle kosta 7 milljoner dollar, skulle dom se till att spelet fick dliga reviews. Vilket ven hnde. Det r samma mnniskor som har hand om nomineringarna och allt annat i hela eventet.
Ls p IBN eller KOTAKU vad dom skriver om du inte tror mig. Det hr har pgtt redan innan spelet kom ut. Det hr var bara spiken i kistan.
Sg du inte att tjejen frn Game Science som brjade grta. Vilken passion.
Fretag med en klar agenda att frstra spel genom att proppa dom fulla med diversity genomsyrar hela gamingvrlden och du vet inte ens om det.
N tack, jag mrker att du inte orkar lsa.
Du har fortfarande inte gett ngra argument till varfr Wukong frtjnar goty. Vad r det som gr det en klass ver konkurrenterna i din mening? Det enda du pratar om r hur spelet bestals, att Sony har kpt priset, att Astrobot p ngot stt r fullt av DEI (???? P vilket stt d? Det har lika mycket som Mario, allts inget alls, d det fokuserar p ren gameplay och inget mer.) och att Astrobot r "barnsligt", vilket knappast kan ses som serisa argument nr det gller att argumentera kring varfr man anser att ett spel str en klass ver de andra.
S frgar igen. Vad gr Wukong bttre n Astrobot, Balatro, Final Fantasy 7 Rebirth och Metaphor: Refantazio, enligt dig?