Givetvis har mongot inte svarat, då den inte kan motivera sitt beslut. Något som inte är helt ovanligt bland Flashbacks troglodyter aka moderatorerna, vars subjektiva slöa åsikter avgör vad som är trams eller inte.
Citat:
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Såg folk äldre ut tidigare förr? Såg precis Drömkåken från 1993.
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Orkar inte med sådana här cpn som kommer in i trådar och klarar varken abstrakt tänkande eller sätta saker i relation.
"HAHAH DRICKA ALKOHOL GER EXAKT SÅ MYCKET MINUS SOM DET GER PLUS ATT LEVA HÅRDARE FÖR ASSÅ 1+1 E LIXOM 2 SÅ 1-1 MÅSTE VARA 0 OCH DÄRFÖR ASSÅ OM MAN JOBBAR 90% HÅRDARE OCH ÄTER MER INNÄLVOR OCH MINDREEEEEE PROCESSERAD MAT MEN SUPER MER SÅ ÄR DET ÄNDÅÅÅÅÅÅÅÅ PLUS MINUS 0 FÖR ASSÅ jAG TÄnKER LIKSXOpm BINÄRTTTTT"
Här förklarar jag pedagogiskt genom att visa karaktärens "hjärngympa" hur den har fel genom att binärt tänka att bara för att man drack mer alkohol så måste det betyda att det neutraliserar alla andra positiva effekter för mer testo. Något som är så oerhört dumt att den borde bannas från all framtida deltagande i trådar.
Nåväl, in kommer Rassa, detta cementblock till människa, detta slukhål av intelligens och som i sitt stadie av rättfärdighet kommer fram till "DEtTT ÄR BARaA KÄBbbell". Där människan inte förstår retoriken, argumentet och slutligen duckar PMet, använder sig av sin carte blanche från Admin att göra som han/hon vill.
Som vanligt går det inte ha regler där indivden aka moderatorn kan avgöra vad som är vad, när urvalet är mänskliga gråsuggor som har varken principer eller moral, utan endast förstår deras version av ordning.
Jag förväntar mig att inlägget återställs och Rassa, får en smäll på fingrarna.