Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-23, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Har du Plus själv eller gissar du att det är på det sättet?

Eftersom jag skriver med "??" på slutet så är det ju en fråga, inte ett konstaterande.
Citera
2024-10-23, 03:06
Citat:
Ursprungligen postat av Molnet88
Alva, gränslandet. Har hon en funktionsnedsättning? Talar väldigt utvecklingsstört. Någon som vet?

Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon är man. Eller döv. Eller bara konstig i största allmänhet. Det finns lite olika teorier om henne tidigare i tråden.

Tror inte hon har en funktionsnedsättning. Om nu inte lesbianism och elefantöron räknas som det.

Är ingen hängiven tittare av robinson men tänkte va mörk röst hen har.

Vad hette Alva tidigare?

Alva Torell Björkman
Namnbyten för Alva enligt Mrkoll ...
"Vi har information om namnbyten som registrerats hos folkbokföringen från år 2019 och framåt"
Senast redigerad av kattsilver 2024-10-23 kl. 03:34.
Citera
2024-10-23, 05:26
Medlem
Amanda kallar Patrik för att utrstråla dålig förlorar vibe, det enda hon har gjort är ju att skylla ifrån sig på andra
Citera
2024-10-23, 06:39
Medlem
Så spännande att se om Patrik kan vinna en duell. Tror vi han kan det? Absolut inte! Jag hoppas dock han får vara kvar, alldeles för bra för att åka ut.
Citera
2024-10-23, 11:26
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tove?? På allvar? Hade du klarat det?? Nu bör man kanske inte prata utseende i en tråd om Robinson, men en fulare och på alla sätt mer oattraktiv tjej än Tove finns inte i Robinson. Är inte hennes läppar fyllda, så har hon haft mer otur vid födseln än någon jag känner.

Hon har fin kropp. Jag älskar hennes stjärt.
Citera
2024-10-23, 11:27
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroppingIT
Sanningen kan vara brutal ibland. Och det verkar som du gillar henne vilket är helt okej, det får man.
Hade mer än gärna undvikit att skriva detta. Men då det är en lång lista på andra deltagare som vill få en andra chans och respekterar att det är upp till Produktionen/castarna att avgöra vem som kan bidra med bra tv eller intressanta strategier.

Att hota sig in är inget som borde uppmuntras.

Yea right. Att en produktion låter sig hunsas av en människa är rent skitsnack.

Troll som sagt.
Citera
2024-10-23, 11:50
Medlem
Hur fick laget utan tändstål upp eld? Antingen missa jag de eller så visades inte hur dom fick upp eld. Såg att några pinnar gneds men aldrig glöd eller rök. De har alltid varit en stor grej när nån lyckas. Vissa säsonger är de tom stor grej när dom får upp eld med tändstål så halva avsnittet handlar om eld.
Citera
2024-10-23, 12:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Hur fick laget utan tändstål upp eld? Antingen missa jag de eller så visades inte hur dom fick upp eld. Såg att några pinnar gneds men aldrig glöd eller rök. De har alltid varit en stor grej när nån lyckas. Vissa säsonger är de tom stor grej när dom får upp eld med tändstål så halva avsnittet handlar om eld.
Jag tolkade klippningen som att de fick upp eld när de gned pinnar, men att det inte fångades på film.
Citera
2024-10-23, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Hmm, örådsavsnittet släpps väl inte förrän på Torsdag oavsett om man har plus eller inte??
Det visas inte på plus förrän på torsdag heller. Personen har troligen inside information eller bara gissar! Den som lever får se! 😛
Citera
2024-10-23, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Jag tolkade klippningen som att de fick upp eld när de gned pinnar, men att det inte fångades på film.

Väldigt konstigt. Filmteam lämnar väll inte när sånna försök görs. Säkert nån med tändare
Citera
2024-10-23, 12:50
Medlem
JohnClays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Väldigt konstigt. Filmteam lämnar väll inte när sånna försök görs. Säkert nån med tändare

Jag tror det tog lång tid och att filmteamet hann lämna innan de lyckades. Tror bara de är där några timmar per dag.
Citera
2024-10-23, 13:57
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Nytt för i år!
Hon är dubbad, tydligen ett utbyte med Tyskland, en tysk i svenska Robinson och så kommer Sverige skicka en svensk till tyska Robinson.
Fyfan, som Pippi Långstrump och Beckfilmerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in