Så spännande att se om Patrik kan vinna en duell. Tror vi han kan det? Absolut inte! Jag hoppas dock han får vara kvar, alldeles för bra för att åka ut.
Tove?? På allvar? Hade du klarat det?? Nu bör man kanske inte prata utseende i en tråd om Robinson, men en fulare och på alla sätt mer oattraktiv tjej än Tove finns inte i Robinson. Är inte hennes läppar fyllda, så har hon haft mer otur vid födseln än någon jag känner.
Sanningen kan vara brutal ibland. Och det verkar som du gillar henne vilket är helt okej, det får man.
Hade mer än gärna undvikit att skriva detta. Men då det är en lång lista på andra deltagare som vill få en andra chans och respekterar att det är upp till Produktionen/castarna att avgöra vem som kan bidra med bra tv eller intressanta strategier.
Att hota sig in är inget som borde uppmuntras.
Yea right. Att en produktion låter sig hunsas av en människa är rent skitsnack.
Hur fick laget utan tändstål upp eld? Antingen missa jag de eller så visades inte hur dom fick upp eld. Såg att några pinnar gneds men aldrig glöd eller rök. De har alltid varit en stor grej när nån lyckas. Vissa säsonger är de tom stor grej när dom får upp eld med tändstål så halva avsnittet handlar om eld.
Hur fick laget utan tändstål upp eld? Antingen missa jag de eller så visades inte hur dom fick upp eld. Såg att några pinnar gneds men aldrig glöd eller rök. De har alltid varit en stor grej när nån lyckas. Vissa säsonger är de tom stor grej när dom får upp eld med tändstål så halva avsnittet handlar om eld.
Jag tolkade klippningen som att de fick upp eld när de gned pinnar, men att det inte fångades på film.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!