Flashback bygger pepparkakshus!
2024-10-22, 23:02
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molnet88
Alva, gränslandet. Har hon en funktionsnedsättning? Talar väldigt utvecklingsstört. Någon som vet?
Hon är man. Eller döv. Eller bara konstig i största allmänhet. Det finns lite olika teorier om henne tidigare i tråden.

Tror inte hon har en funktionsnedsättning. Om nu inte lesbianism och elefantöron räknas som det.
Citera
2024-10-22, 23:03
Medlem
Tove kom bara in för ögongodis. Finns ju inga andra att titta på, de är ju bara paddor resten ev tanterna.....
Citera
2024-10-22, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon är man. Eller döv. Eller bara konstig i största allmänhet. Det finns lite olika teorier om henne tidigare i tråden.

Tror inte hon har en funktionsnedsättning. Om nu inte lesbianism och elefantöron räknas som det.

Hahahahahahaaa! Tack. :-)
Citera
2024-10-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molnet88
Alva, gränslandet. Har hon en funktionsnedsättning? Talar väldigt utvecklingsstört. Någon som vet?
Nytt för i år!
Hon är dubbad, tydligen ett utbyte med Tyskland, en tysk i svenska Robinson och så kommer Sverige skicka en svensk till tyska Robinson.
Citera
2024-10-22, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Tove kom bara in för ögongodis. Finns ju inga andra att titta på, de är ju bara paddor resten ev tanterna.....
Tove är ju inget att vila ögonen på. Mera konstgjort utseeende har väl inte skådats i Robinson på bra många år.
Däremot så har Lena en riktigt kvinnlig kropp, precis som förra säsongens vinnare Olivia.
Citera
2024-10-23, 00:32
Medlem
Avdelning look-a-like.
Ida Krogstad ser ut som Cersei i GOT.
Citera
2024-10-23, 00:33
Medlem
peterZiipens avatar
Bondlurken Tommy pratar om att finnen Nabaz är korkad och att 'hissen inte går hela vägen upp'. Själv är han snickare och kan inte ens konstruera ett vettigt läger som inte faller sönder första natten.

Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Lena är faktiskt riktigt sexig, fin kropp.
Ja, Lena ser faktiskt bäst ut bland tjejerna. Bland boyzen står det nog mellan Viktor och Alva.
Citera
2024-10-23, 01:05
Medlem
fonders avatar
Skulle vara så himla roligt om ingen egentligen hittat amuletten än och att man bara tagit bort snäckan för att man på egen hand kunnat förstå att de har en karta till amuletten och ville på så sätt förstöra för dem. Så smart om någon tänkt så utan att som vi tittare känna till det hela.

Jag är ateist, men ber till alla Gudar att Patrik ska vinna på Gränslandet så den där gapiga psykopaten får skickas hem till Sverige och pakten splittras.
Citera
2024-10-23, 01:11
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Lena är faktiskt riktigt sexig, fin kropp.

Amanda i gränslandet är så jäkla jobbig att lyssna på, ältar saker konstant.. Hon har inget i Robinson att göra överhuvudtaget.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Bondlurken Tommy pratar om att finnen Nabaz är korkad och att 'hissen inte går hela vägen upp'. Själv är han snickare och kan inte ens konstruera ett vettigt läger som inte faller sönder första natten.

Ja, Lena ser faktiskt bäst ut bland tjejerna. Bland boyzen står det nog mellan Viktor och Alva.

Förvånad över vad män ser hos olika kvinnor. Hade jag varit man så hade jag tänt på Ramias fasta kropp, inte Lenas med fett under armhålan och mjuk mage. Jag själv har numera Lenas kropp och jag känner mig allt annat än sexig.
Citera
2024-10-23, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroppingIT
Vad som händer under torsdagens avsnitt, vem som blir utröstad och vem som vinner immunitetstävlingen.

Hmm, örådsavsnittet släpps väl inte förrän på Torsdag oavsett om man har plus eller inte??
Citera
2024-10-23, 01:35
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Hmm, örådsavsnittet släpps väl inte förrän på Torsdag oavsett om man har plus eller inte??

Har du Plus själv eller gissar du att det är på det sättet?
Citera
2024-10-23, 01:41
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
DroppingIT jobbar (eventuellt) i produktionen.
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Har du Plus själv eller gissar du att det är på det sättet?
Jag har plus och kan ej se örådsavsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in