Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-24, 14:30
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det sa jag inte att jag vill ha.

Precis. Tack för att det finns nån som förstår mig.

Det finns ingen sån tjej.
En tjej kan alltid få en partner.

Du behöver tänka om. För du tror fel. Det finns ju hur många killar som helst som ingen tjej i världen vill ha. Så det är inte bara jag. Sjukt är det.

Jag är inte intresserad av att köpa sex.
Jag ser noll poäng med det.

Haha, vilken livlig fantasi du har.
Det är inte så verkligheten funkar lillen.

Har ingen diagnos.

Jahapp. Trådslut då, du har ju precis konstaterat att det är dig det är mest synd om i världen och att en tänkbar vändning är otänkbar.
Jag håller nog med också, kvinnor är nämligen allergiska mot offer, de vill ha hjältar istället
Citera
2024-09-24, 14:34
  #182
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.
Nu har jag läst alla dina svar och jag ser en latmask. Som enligt egen utsago är lite ful och har en ful personlighet. En latmask som vill ha en tjej, men ingen specifik tjej, utan bara en tjej. Det här är extremt äckligt. Jag är en främling och vill spy. Sådana killar är jätteäckliga. Säkert antisocial med en psykopats personlighet. Det finns ingen tjej som vill ha en snubbe som vill ha vilken tjej som helst så länge det bara är en tjej. Desperation har aldrig varit attraktivt och kommer aldrig någonsin bli. Kvinnor har instinkter. Du skrämmer bort dom av helt naturliga anledningar.

Tur att du har en dålig personlighet så du får det extra svårt. Tydligen är du korkad också som vet att du har en ful personlighet och fortsätter ha det. Det här är psykopati mannen. Fortsätt vara den du är, så ingen oskyldig brutta blir angripen. Nej det är inte synd om dig. Du kanske manipulerar idioter i denna tråden att tycka synd om dig men någon klok typ kan du aldrig lura. Flinar åt att du är ensam, rätt åt dig och din skitsort till halvmänniskor.

Dags att fira med en god prinsesstårta! 🎂
Citera
2024-09-24, 14:46
  #183
Medlem
Jag är galen i Bruce Willis i Die Hard-filmerna, problemet är att han är gammal med afasi nu och omöjlig för mig att få kontakt med. Leo Dicaprio skulle funka, men honom är jag själv nog för gammal för. Benjamin Ingrosso får vara plan C, hur svårt ska det vara att få svar på mina DMs???

Alla har vi våra drömmar ts, vissa av oss får nöja sig med lite mer kreti och pleti bara. Inte ska vi ta livet av oss för det.
Citera
2024-09-24, 14:46
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Ful personlighet.

Nej.
Det är som att säga: "Alla har ett problem i livet. Ditt råkar vara att inte kunna andas."

Min poäng är att mitt problem är massivt och grundläggande.
I alla fall för mig.
Det kanske finns vissa som inte gillar det motsatta könet speciellt mycket, och klarar sig utan dem, men för mig är tjejer/kvinnor heliga. Det finns inget annat som jag tycker om mer.

Inget ni säger eller tror på kan ändra detta faktum.

Va? Jag har förstås försökt.
Jag är inte dum, jag fattar ju att det inte finns nån tjej i hela universum som skulle vilja röra mig med tång ens.
Det är väl en del av problemet. Jag är för smart och klarar av att se sanningen i vitögat.
Många andra lever i en falsk förhoppning att de kanske får en nån dag. Därför lyckas de hålla sig över vattenytan. Det är en överlevnadsmekanism, som jag tydligen saknar.

Visst, jättekul.

Ja, det är kört som sagt.

Nej det finns ingenting annat i livet än tjejer.

Endera så trollar du, eller så har du tappat kontakten med verkligheten.

Det finns mängder med människor som är fulare än dig men som ändå får ligga. Det finns mängder med snubbar som är fulare, smartare, dummare, (insett vadduvill) ön dig men som ändå for ligga, eftersom att de har förstått hur det fungerar, men det har inte du.

Om du går fram till en random tjej gör att bjuda ut henne, så är chansen stor att hon säger nej, oavsett om det är du eller Brad Pitt som frågar. Skillnaden mot BP är att du redan har gett upp innan du frågar, vilket gör att hon absolut inte kommer säga nej, eftersom att hela din kropp skriker nej.

Så nej, jag tror inte att du har gjort ett ärligt försök, men du har däremot straffat ut sig själv genom dåligt självförtroende, dålig självkänsla, dåligt kroppsspråk, dåligt tonläge, varit för full…
Det räknas liksom inte som ett försök ens.

Gå till en psykolog och vad ärlig (jo, jag vet att du inte kommer göra det). Be sen om tid för att bygga självförtroende och självkänsla och börja där?

Det tar lång tid att börja trivas med sig själv.
Citera
2024-09-24, 14:48
  #185
Medlem
2n00b4Us avatar
Vad skulle du säga att det är för 'fel' på dig då? Utseende, sjukdom eller andra saker?
Citera
2024-09-24, 14:53
  #186
Medlem
Rashygiens avatar
Är du helt jävla luspank? Annars åk till typ Thailand eller Filippinerna. Är du smällfet kan det vara bra att äta mindre/bättre och börja röra på arslet lite för att öka dina chanser.
Citera
2024-09-24, 16:33
  #187
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Jag har redan försökt med psykolog. Det hjälpte inte.

Jag är inte intresserad av att köpa sex eller köpa en flickvän från asien (vilket man i princip gör om man hämtar en därifrån.)
Nej.

Det är förvisso sant att det finns en hel del bordeller och prostituerade i Asien, och att många av de invandrande fruarna / flickvännerna därifrån är "köpta". Men låt dig inte förblindas av detta.

Det finns många hederliga kvinnor där som verkligen drömmer om att träffa en spännande exotisk man från Europa, USA eller någon annan del av världen. De har dessutom en helt annan mentalitet än de kravmaskiner till kvinnor som gett dig nobben här på hemmaplan. Jag förstår precis vad du menar om svenska tjejer, och jag kan säga att den mentala skillnaden mellan en ung attraktiv tjej i Stockholm och en i Bangkok är större än många kan föreställa sig. Som man blir du uppskattad på ett helt annat sätt där och du behöver verkligen inte se ut som en fotomodell för att få napp.

Åk iväg och se själv, eller så lägger du dig under en sten och dör. Valet borde inte vara särskilt svårt.
__________________
Senast redigerad av Chillgren 2024-09-24 kl. 16:44.
Citera
2024-09-24, 16:37
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Du kanske visar för mycket desperation?



Detta.

Jag har sett allt för fula snubbar få flickvän, med lite karisma kommer man långt.

Men det här 'JAG ÄR SÅ DESPERAT, MÅSTE KNULLA NU, TAR VEM SOM HELST HJÄÄÄÄLP'-tänket ofta kombinerat med en fjäskig och äckliga inställning där man behandlar varje kvinna som en prinsessa...
Det kan tjejer lukta sig till på långt avstånd.
Citera
2024-09-24, 16:50
  #189
Medlem
Vad menar du egentligen med att du har en "ful personlighet" kan du förklara vad det betyder? Och är det något du själv tycker eller har andra sagt att du har en ful personlighet, förstår inte riktigt vad det betyder då det kan innebära så mycket.
Citera
2024-09-24, 16:59
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.

Allt sitter i ditt egna huvud!

”Det är omöjligt för mig att vara lycklig”

”Vet att jag aldrig kommer få en flickvän”

”Har redan hört alla råd som finns”


Kommentar: Tänk om en elitidrottare haft ditt tänk, då skulle det låta såhär:

”Det är omöjligt för mig att vinna”

”Vet att jag aldrig kommer lyckas”

”Taktik spelar ändå ingen roll”


Ändra mentalitet!
Citera
2024-09-24, 17:18
  #191
Medlem
Tror dessvärre inte att TS är ett troll.
Vet av ett antal av dessa typer själv, det må ju vara att man tycker allt är omöjligt men det blir fan värre när man ska börja basunera ut för omvärlden att allt är hopplöst.
Har aldrig varit bra med kvinnor själv men så mycket har jag förstått att det inte går att lipa sig till ett förhållande eller ligg.

Hade jag själv varit i TS sits skulle jag nog köpa mig sällskap utomlands, inte för att jag nödvändigtvis behövde p.g.a sexuella begär.
Syftet hade varit att avdramatisera själva kontakten med kvinnor.
Samt som någon annan så, trycka anabola eller knarka, med det mindsetet spelar det ändå ingen roll och borde höja självförtroendet i alla fall temporärt.
Citera
2024-09-24, 17:23
  #192
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagAlskarTjejer
Det är omöjligt för mig att vara lycklig när jag är helt galen i tjejer men vet att jag aldrig kommer få en flickvän.

Därför vill jag dö. Men tydligen vill jag även leva, för jag vågar inte ta livet av mig.
Så jag är liksom fast i existensen. Fast vid att vara vid liv. Fast mellan att vilja dö och vilja leva.
Så det känns som att jag är i ett fängelse.

Jag har redan hört alla råd som finns, så tråden kommer förstås inte att hjälpa mig, men jag ville väl bara skriva av mig lite.
Du måste ändra din inställning. Om du visar för tjejer att du vill ha dem, så kommer de att undvika dig. Om du däremot visar för tjejer att du klarar dig själv, så kommer de att flockas kring dig. De bästa du kan göra är att hitta en hobby som du kan bli riktigt bra på, bli rik eller allmänt socialt begåvad. Om du inte är något av detta så kommer det bli tufft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in