Citat:
Risk-reward blri för skev. Riskerna med en enda pedofil på dagis är så pass stora att det är avgörande för min ståndpunkt. Män ska inte jobba på dagis, annat än som vaktmästare och kock.
Jag menar dessutom att det är ytterst suspekt med män som vill "jobba med barn". Sannolikheten att det rör sig om ett peddo är orimligt hög, vilket vi ju också ser i nyhetsrapporteringen.
Jag menar dessutom att det är ytterst suspekt med män som vill "jobba med barn". Sannolikheten att det rör sig om ett peddo är orimligt hög, vilket vi ju också ser i nyhetsrapporteringen.
Det fetade.
Det finns 4 386 manliga anställda som det inte har rapporterats om i nyheterna. Antagligen fler eftersom statistiken är ifrån förra året. Eller är majoriteten pedofiler menar du?
Citat:
Hösten 2023 fanns det ca 107 000 anställda som arbetade med barn i förskolan. Av dessa utgjorde 4,1% män, d.v.s. 4 387 anställda (inklusive CW).
Enligt de åsikter som har förts fram i denna tråd är troligen alla 4 387 pedofiler - alternativt är de högriskobjekt och borde omedelbart avskedas.
Undrar vad de själva tänker om situationen?
https://www.skolverket.se/getFile?file=12719
Enligt de åsikter som har förts fram i denna tråd är troligen alla 4 387 pedofiler - alternativt är de högriskobjekt och borde omedelbart avskedas.
Undrar vad de själva tänker om situationen?
https://www.skolverket.se/getFile?file=12719
När jag skolade in min dotter på dagis, hon va 1 år och jag 20 år, så va den ansvarige för våran inskolningen en man i 30 års ålder.
Jag är så glad över det eftersom han tog hand om min dotter på bästa sätt och gjorde inskolningen trygg för oss. Kärringarna hade den typiska bittra attityden om att jag visste ingenting om någonting eftersom jag va ung, dum och oerfaren osv osv.
Så att dra alla över samma kant är ju egentligen bara löjligt!
På dagiset fanns även ett stort skötrum, toalett, skötbord, flera handfat och som en upphöjd sandlåda där barnen kunde leka med sand (inte sitta i) och dessutom så fanns det ingen dörr.