Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 13:44
  #1
Medlem
mammanmedbollars avatar
Varje gång jag är på badhuset så tänker jag alltid "hur kan kvinnor vara attraherade av den manliga kroppen?". Det är ju vansinnigt. Penisen, pungen, den stela håriga kroppen. Det spretiga håret ovanför kuken... Haha fy fan.

Kan någon förklara för mig vad som är attraktivt med en naken man?
Citera
Igår, 13:46
  #2
Medlem
DieselnDusts avatar
Det är helheten.
Citera
Igår, 13:50
  #3
Medlem
Trakessons avatar
Jag har aldrig tänkt på det. Är det något andra heterosexuella män funderar över?
Har aldrig spanat in andra män på badhuset heller.
Citera
Igår, 13:56
  #4
Medlem
Jordgubbes avatar
Antagligen inget. Saken utreddes väl en gång för alla ungefär här.
Citera
Igår, 14:00
  #5
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Varje gång jag är på badhuset så tänker jag alltid "hur kan kvinnor vara attraherade av den manliga kroppen?". Det är ju vansinnigt. Penisen, pungen, den stela håriga kroppen. Det spretiga håret ovanför kuken... Haha fy fan.

Kan någon förklara för mig vad som är attraktivt med en naken man?

För din information, kan jag säga att många kvinnor ställer sig samma fråga när de ser andra nakna kvinnor/fruntimmer i offentliga nakna sammanhang. Ytterst få (oavsett kön) är belönade med en angenäm och objektivt sett attraktiv kropp. Merparten människor ser ut som skit nakna i någorlunda belysning; vinda och skeva, krokiga och feta, prylar som hänger och dinglar.
Citera
Igår, 14:01
  #6
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Varje gång jag är på badhuset så tänker jag alltid "hur kan kvinnor vara attraherade av den manliga kroppen?". Det är ju vansinnigt. Penisen, pungen, den stela håriga kroppen. Det spretiga håret ovanför kuken... Haha fy fan.

Kan någon förklara för mig vad som är attraktivt med en naken man?

Fråga en bög, han kan nog säga ärligt

Jag ser inte skönheten i en manskropp, kanske därför man är hetor med
Citera
Igår, 14:01
  #7
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
För din information, kan jag säga att många kvinnor ställer sig samma fråga när de ser andra nakna kvinnor/fruntimmer i offentliga nakna sammanhang. Ytterst få (oavsett kön) är belönade med en angenäm och objektivt sett attraktiv kropp. Merparten människor ser ut som skit nakna i någorlunda belysning; vinda och skeva, krokiga och feta, prylar som hänger och dinglar.
Precis så 👍🏻
Citera
Igår, 14:02
  #8
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Det är helheten.
Så om du ser en naken man framför dig.. vit, luden, kuk. Går du igång då? På vad? På den ludna killen med hängpung?
Citera
Igår, 14:02
  #9
Medlem
kalkryggars avatar
Det är väl för att du inte tänder på penis och pung helt enkelt. Jag har hört kvinnor resonera på samma sätt om fittan. Veckad hud som hänger som sillfiléer och slemmar. Men för mig när jag ser en fitta så vill jag bara suga in den i munnen. Skulle gärna krympa ner mig och bo i tjejens fitta. Det är för att generna gör så man tänder på det.

Annars så är man ju bara en klump kött, som ett djur. Man kan väl säga att katter är sötare än människor, men inte fan tänder vi på katterna för det. Som sagt, det styrs av våra gener.
Citera
Igår, 14:04
  #10
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
För din information, kan jag säga att många kvinnor ställer sig samma fråga när de ser andra nakna kvinnor/fruntimmer i offentliga nakna sammanhang. Ytterst få (oavsett kön) är belönade med en angenäm och objektivt sett attraktiv kropp. Merparten människor ser ut som skit nakna i någorlunda belysning; vinda och skeva, krokiga och feta, prylar som hänger och dinglar.
Många kvinnor tycker att andra kvinnor är vackra nakna.. Det tror jag inte att så många män skulle säga om andra män. Och det förstår jag.
Citera
Igår, 14:04
  #11
Medlem
DieselnDusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Så om du ser en naken man framför dig.. vit, luden, kuk. Går du igång då? På vad? På den ludna killen med hängpung?
Med helheten menar jag att det beror på hur denne är som person och om jag då även är attraherad av denne. Det är inte själva kroppen som jag går igång på.
Citera
Igår, 14:07
  #12
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det är väl för att du inte tänder på penis och pung helt enkelt. Jag har hört kvinnor resonera på samma sätt om fittan. Veckad hud som hänger som sillfiléer och slemmar. Men för mig när jag ser en fitta så vill jag bara suga in den i munnen. Skulle gärna krympa ner mig och bo i tjejens fitta. Det är för att generna gör så man tänder på det.

Annars så är man ju bara en klump kött, som ett djur. Man kan väl säga att katter är sötare än människor, men inte fan tänder vi på katterna för det. Som sagt, det styrs av våra gener.
Hahah roligt skrivet. Ja, så du menar att man inte riktigt vet varför. Man bara finner saker intressant? Men hur kan man vilja stoppa en kuk i sin mun? Allvarligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in