Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 14:31
  #25
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Jag har hört det här från många kvinnor. Denna frågan har jag diskuterat mer eller mindre på många fester genom åren när jag var yngre (en hint till dig att jag inte alls är är ung).

Okej, då är väl en vild gissning att kvinnorna du talat med har haft oturen att (i det närmaste bara) stött på män med ytterst fula nakna kroppar - cream of the crap helt enkelt? Otur för dem. Säger kanske även en del om dessa kvinnor också? Kvinnor som enbart får äran att se fula manskroppar brukar sällan vara så aptitliga nakna själva. Alternativet är ju att dessa kvinnor du mött, är tämligen outvecklade emotionellt eller innerst inne är böcklingar.
Citera
Igår, 14:33
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongolidkines
Man kan ju konstatera att kuken rent estetiskt är betydligt vackrare än fittan. En kuk är symmetrisk, en fitta ser mest ut som överkokta köttslamsor. Rent visuellt är en fitta riktigt vidrig, särskilt på äldre kvinnor (30+). Det är väl därför alla feminister försöker få bort fittskammen som finns där av naturliga skäl.

En fitta KÄNNS bra, men VISUELLT är den äcklig som fan.

Fy faan, kan inte få bort detta med "överkokta köttslamsor". Du har pajat mitt sexliv för alltid.
Citera
Igår, 14:33
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
För din information, kan jag säga att många kvinnor ställer sig samma fråga när de ser andra nakna kvinnor/fruntimmer i offentliga nakna sammanhang. Ytterst få (oavsett kön) är belönade med en angenäm och objektivt sett attraktiv kropp. Merparten människor ser ut som skit nakna i någorlunda belysning; vinda och skeva, krokiga och feta, prylar som hänger och dinglar.


Citera
Igår, 14:36
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Fy faan, kan inte få bort detta med "överkokta köttslamsor". Du har pajat mitt sexliv för alltid.
Men det är ju sant, de flesta fittor ser extremt äckliga ut.
Citera
Igår, 14:38
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Fy faan, kan inte få bort detta med "överkokta köttslamsor". Du har pajat mitt sexliv för alltid.

Det ut som en öppen mussla
Citera
Igår, 14:40
  #30
Medlem
Liberationfronts avatar
Egentligen gäller samma för kvinnor, efter typ 25 års ålder, så ser de ut som en knull-påse.
Citera
Igår, 14:43
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej8atta
Det ut som en öppen mussla
Nej, musslor har inte massa osymmetriska veck som väller ut överallt. Musslor är betydligt vackrare än fittor.
Citera
Igår, 14:47
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Tro mig. Jag försöker. Men i just denna frågan har jag mycket svårt att förstå.

Förstå att andra människor är annorlunda än du. Det är väl inte så svårt? Säg inte att du saknar den biologiska hårdvaran för ett sådant tankeexperiment?
Citera
Igår, 14:51
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammanmedbollar
Varje gång jag är på badhuset så tänker jag alltid "hur kan kvinnor vara attraherade av den manliga kroppen?". Det är ju vansinnigt. Penisen, pungen, den stela håriga kroppen. Det spretiga håret ovanför kuken... Haha fy fan.

Kan någon förklara för mig vad som är attraktivt med en naken man?

Är väl skillnad på EN naken man och SIN naken man? Man går väl inte runt och tycker alla män är snygga nakna utan mer att dom man är attraherade av
Citera
Igår, 14:59
  #34
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Man kan väl säga att katter är sötare än människor, men inte fan tänder vi på katterna för det.
Tala för dig själv
Citera
Igår, 15:01
  #35
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeddis
Förstå att andra människor är annorlunda än du. Det är väl inte så svårt? Säg inte att du saknar den biologiska hårdvaran för ett sådant tankeexperiment?
Jag förstår det mycket väl. Det jag eftersöker är ord som beskriver det jag frågar efter.
Citera
Igår, 15:01
  #36
Medlem
mammanmedbollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stalinboobs
Är väl skillnad på EN naken man och SIN naken man? Man går väl inte runt och tycker alla män är snygga nakna utan mer att dom man är attraherade av
Tror nog att om du frågar män så tycker 99% av männen att andra kvinnor också är attraktiva än sin partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in