Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 23:24
  #1
Medlem
sanning05s avatar
Israel, som vi alla känner till, har fokuserat på att bomba sönder civila byggnader, skolor, sjukhus och annan viktig infrastruktur. Nu sprider sig denna fasansfulla destruktion till Libanon och jag hoppas att civilbefolkningen inte tillåter blodspillet som Israel orsakar utan utövar sin rätt att försvara sig.

Vad tror ni är Israels militära mål med denna destruktion? Vad vill Israel uppnå? Har civilbefolkningen i Palestina och Libanon rätt att försvara sig, eller ska de låta Israel brutalt mörda och förstöra?

Dela gärna med er
Citera
Igår, 23:27
  #2
Medlem
ziejacools avatar
Israel har definitivt rätt att försvara sig. deras mål är väl att bekämpa ISIS/Ham Ass/Jizzballs. att "sjukhus och skolor" har bombats beror på att nämnda verksamheter har assisterat terrorgrupperna och gömt vapen där i, det är bevisat sedan länge. vi är skyldiga IDF vår respekt.
Citera
Igår, 23:37
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Israel, som vi alla känner till, har fokuserat på att bomba sönder civila byggnader, skolor, sjukhus och annan viktig infrastruktur. Nu sprider sig denna fasansfulla destruktion till Libanon och jag hoppas att civilbefolkningen inte tillåter blodspillet som Israel orsakar utan utövar sin rätt att försvara sig.

Vad tror ni är Israels militära mål med denna destruktion? Vad vill Israel uppnå? Har civilbefolkningen i Palestina och Libanon rätt att försvara sig, eller ska de låta Israel brutalt mörda och förstöra?

Dela gärna med er
Inget annat än att skämma ut sig vilket de gjort nu med tanke på att de kallas diaper force, de kan döda hur många civila de vill faktum kvarstår att de är bara hycklare och hatade över hela världen se bara alla demonstranter med Palestina flaggor och diaper force har fortfarande problem att besegra en liten grupp. De är nutidens största clowner
Citera
Igår, 23:38
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Israel, som vi alla känner till, har fokuserat på att bomba sönder civila byggnader, skolor, sjukhus och annan viktig infrastruktur. Nu sprider sig denna fasansfulla destruktion till Libanon och jag hoppas att civilbefolkningen inte tillåter blodspillet som Israel orsakar utan utövar sin rätt att försvara sig.

Vad tror ni är Israels militära mål med denna destruktion? Vad vill Israel uppnå? Har civilbefolkningen i Palestina och Libanon rätt att försvara sig, eller ska de låta Israel brutalt mörda och förstöra?

Dela gärna med er
Terrorister som Hamas har i princip inte några reguljära militära anläggningar. De hade varit "sitting ducks" för Israel. Det är därför som de har grävt flera mil med tunnlar under Gaza. Vart tror du de här tunnlarna börjar och slutar? De kan inte vara anslutna till militärbaser som inte finns. Men det kanske anses vara strategiskt av terroristerna att tunnelingången är i källaren på ett sjukhus, för att undvika att ingången blir bombad. Vad tror du om det? Hur hade du gjort? Du hade skyltat "här är ingången till min terrorist-tunnel"? Eller hade du försökt dölja ingången och gjort det svårare att bomba ingången till din tunnel?
Citera
Igår, 23:55
  #5
Medlem
sanning05s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
Israel har definitivt rätt att försvara sig. deras mål är väl att bekämpa ISIS/Ham Ass/Jizzballs. att "sjukhus och skolor" har bombats beror på att nämnda verksamheter har assisterat terrorgrupperna och gömt vapen där i, det är bevisat sedan länge. vi är skyldiga IDF vår respekt.

Har civilbefolkningen som mördas dagligen av IDF:s flygvapen också rätt att försvara sig från IsraHells terrorism? Eller har blöjmilitären Israel ensamrätt att terrorisera?
Citera
Igår, 23:59
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Du ställer för många OT frågor istället för att svara på TS frågor. Jag ber moderator att se över ditt svar.

Läs TS inlägg och försök svara på frågorna istället för att babbla om annat. Du får jättegärna öppna en tråd och ställa dina frågor där, här vill jag att du anstränger dig och försöker fokusera på den specifika frågeställningen som är ställd av TS.
Jag tycker inte att det verkar sanningsenligt som du skriver att de har fokuserat på att bomba civila mål.

Jag tror inte att Israels mål är att förstöra för sakens skull. Jag tror att de vill bekämpa och utrota Hamas vilket jag anser att de har rätt att göra.

Problemet med terrorismen från Gaza är att de inte några reguljära militära anläggningar.
(De hade varit "sitting ducks" för Israel).

Det är därför som de har grävt flera mil med tunnlar under Gaza.
Vart tror du de här tunnlarna börjar och slutar? De kan inte vara anslutna till militärbaser som inte finns.

Men det kanske anses vara strategiskt av terroristerna att tunnelingången är i källaren på ett sjukhus, för att undvika att ingången blir bombad.

Vad tror du om det? Hur hade du gjort? Du hade skyltat "här är ingången till min terrorist-tunnel"? Eller hade du försökt dölja ingången och gjort det svårare att bomba ingången till din tunnel?
Citera
Idag, 00:00
  #7
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Israel, som vi alla känner till, har fokuserat på att bomba sönder civila byggnader, skolor, sjukhus och annan viktig infrastruktur. Nu sprider sig denna fasansfulla destruktion till Libanon och jag hoppas att civilbefolkningen inte tillåter blodspillet som Israel orsakar utan utövar sin rätt att försvara sig.

Vad tror ni är Israels militära mål med denna destruktion? Vad vill Israel uppnå? Har civilbefolkningen i Palestina och Libanon rätt att försvara sig, eller ska de låta Israel brutalt mörda och förstöra?

Dela gärna med er
Målet är att utöka Israel och införa en rasistisk etnostat av bara Judar.
Att fördriva/döda Palestinierna på etnisk/religiös grund, "de utvalda Israels folk har rätt att göra det".

Vi ska inte glömma att Israel arbetade tätt ihop med apartheidregeringen i Sydafrika på sin tid så konceptet med mera och mindre värda människor - rasism har alltid funnits där.

Lustigt nog så är en högst betydande del av den nuvarande befolkningen inte Semiter utan invandrade Kazarer, dvs. de har ännu mindre rätt till landet än Semiterna.
Kolonisering, folkfördrivning/etnisk rensning är de mål som efterfrågas i trådstarten.
__________________
Senast redigerad av RobbanUC Idag kl. 00:06.
Citera
Idag, 00:00
  #8
Medlem
ziejacools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Har civilbefolkningen som mördas dagligen av IDF:s flygvapen också rätt att försvara sig från IsraHells terrorism? Eller har blöjmilitären Israel ensamrätt att terrorisera?
ska terroristerna försvara sig från Israels försvar? ja det får dom väl, men hur framgångsrika dom är låter jag vara osagt. hittills så har inte IDF dödat någon civil.
Citera
Idag, 00:01
  #9
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Israel, som vi alla känner till, har fokuserat på att bomba sönder civila byggnader, skolor, sjukhus och annan viktig infrastruktur. Nu sprider sig denna fasansfulla destruktion till Libanon och jag hoppas att civilbefolkningen inte tillåter blodspillet som Israel orsakar utan utövar sin rätt att försvara sig.

Vad tror ni är Israels militära mål med denna destruktion? Vad vill Israel uppnå? Har civilbefolkningen i Palestina och Libanon rätt att försvara sig, eller ska de låta Israel brutalt mörda och förstöra?

Dela gärna med er

Målen är ganska uppenbara.Terrorister och islamister. Därför man har dödat så många av dem. Många terrorledaren har man plockat bort från brädet.
Citera
Idag, 00:05
  #10
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Terrorister som Hamas har i princip inte några reguljära militära anläggningar. De hade varit "sitting ducks" för Israel. Det är därför som de har grävt flera mil med tunnlar under Gaza. Vart tror du de här tunnlarna börjar och slutar? De kan inte vara anslutna till militärbaser som inte finns. Men det kanske anses vara strategiskt av terroristerna att tunnelingången är i källaren på ett sjukhus, för att undvika att ingången blir bombad. Vad tror du om det? Hur hade du gjort? Du hade skyltat "här är ingången till min terrorist-tunnel"? Eller hade du försökt dölja ingången och gjort det svårare att bomba ingången till din tunnel?
Dags att bränna ut varenda hamas-råtta ur tunnlarna!
Hisbolla har skjutit raketeter mot Israel om inte på daglig basis sån i alla fall flera gånger i veckan. Trodde det skulle bli ostraffat? Libanon får skylla sig själva när de låter terrororganisationer husera fritt.
Fortsätt bomba skiten ur dem.

Hamas och Hisbolla har dragit kriget på sig, nu har det som de har det.
Citera
Idag, 00:38
  #11
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
ska terroristerna försvara sig från Israels försvar? ja det får dom väl, men hur framgångsrika dom är låter jag vara osagt. hittills så har inte IDF dödat någon civil.

Så en raket som slår mot en byggnad mitt i Libanon där 1 möjlig ledare av 300 andra "terrorister" råkar befinna sig är fullt normalt?

Jo tjena.

De här jävla judarna har ihjäl massvis med människor och omvärlden bara tittar på.
Citera
Idag, 00:40
  #12
Medlem
sanning05s avatar
Israel vill ockupera Gaza och Libanon

Israels krig i Gaza och Libanon har inget med terrorism att göra. Vi har blivit lurade. Israel har uttryckt sin rätt att äga Gaza och Libanon då ”Gud” valt ut det judiska folket att äga landet.

Denna heroiska IDF soldat uttrycker sig så fint och beskriver varför civilbefolkningen ska dödas i Gaza och Libanon:

https://www.facebook.com/share/r/VQw...ibextid=UalRPS

Alla Israel-kramare, ni har blivit lurade
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in