Mina val av Rumble och bitcoin samt andra stora kryptos när bitcoin börjar gå upp över 80-90k är hittills de jag ser som de med högst potential i tråden. Kom igen nu var är raket-tipsen?!
Jag har följt kryptomarknaden i 7 år oavsett om jag haft pengar i eller inte. Började investera vid 1000 dollar bitcoin 2017. Sen att jag varit lat, inte jobbat i perioder och slösat massa pengar är en annan sak.
Hur som helst känns det som att vi är på G oavsett vem som vinner, men om Trump vinner desto bättre särskilt kortsiktigt. Sen kommer så klart kraschen, antagligen en bra bit in på nästa år eller senare beroende på när det exploderar på riktigt som det är dags för enligt den historiska återkommande cykeln.
Skarpaste krypto "influencern" som haft mest rätt, varit mest realistisk och ärlig jag följt genom åren har denna analys vars råd är klockrena.
Även om jag själv inte kommer hålla på och leka med små altcoins utan det som finns att köpa på avanza med isk konto då jag ej pallar med skatteverket eller har ork eller tid att sätta sig in och kolla på marknaden och försöka timea perfekt hela dagarna.
Missvisande titel, hoppa till 5:45 om du vill komma till det viktiga:
https://www.youtube.com/watch?v=R_At...ker%27sChannel