Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-11-06, 13:17
Medlem
Ferhs avatar
Var ju ganska frvntat. Demokraterna borde ha gjort s att de vntade till s nra valet som mjligt innan de bytte ut Biden, eftersom Kamelen ju fick en boost efter det, och sen s sjnk hon med tiden ju mer hon pratade och ju mer folk sg henne. Folk rstade p henne mest eftersom att hon inte var Trump, inte fr att de gillade henne, s de borde helst ha utsett en annan kandidat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrapad
Hur stor r chansen att Trump ger bort Sverige till Ryssland nr han nu r s kramig med Putin?
Den inte r noll kan man ju bara konstatera.
Hoppas man fr verleva de hr fyra ren.

Peace through strengh r ett uttryck som alltfr f svenskar knner till. Putin gillar inte Trump och Trump gillar inte Putin. Det innebr inte att man mste skicka 10 hangarfartyg till de ryska kusterna eller bomba in pengar i det svarta hlet som kallas fr Ukraina.
Citera
Medlem
Jag r s glad och verlycklig att svenskar ftt smaka balle denna gng 🤣
Citera
2024-11-06, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaiman
Frra gngen han satt var det ju idiotiska uttalanden och lgner varje dag.
Dessutom omger han sig denna gngen bara av foliehattar och kristen hger som inte tror p annan vetenskap n bibeln.

Hans falska ogrundande pstenden om valfusk, att han ska straffa politiska motstndare och journalister gr honom extremt farlig.

Han kommer vara helt galen kommande 4 r.

+1
Blir antagligen demokrater som kan terstlla allt han gjort som tar ver om 4 r.
Citera
2024-11-06, 13:18
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Mnga stannar hemma pga mnga orsaker. Mnga Republikaner sket i att rsta fr dom ville inte lgga sin rst p varesig Kamala eller Donald.

Och dom p Demokraternas sida rstar inte p Harris pga hennes odelade std till Israel. Det har vl inte kommit fram hur mnga som rstat totalt n.
Trump kar dock i antal rster. Demokraterna minskar med runt tio miljoner. Helt ofrklarligt.
Citera
2024-11-06, 13:19
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Jag r redan utfryst sedan jag under vecka tv ifrgasatte vrdet av kvotering ver meritokrati, s det handlar inte om att jag saknar kuk fr att ppna munnen, utan snarare att de flesta nu - tack vare tidigare nmnda doktrin de svalt med hull och hr - placerat mig i ett fack som hgerextrem kvinnohatare, och sledes r allt jag sger fel, och allt jag inte tycker om rtt.
Vem fan bryr sig nr allt r ver, sg vad du trycker och tror r rtt. Annars, klaga inte p att ingen sger ngot nr du inte sger ngot, kanske blir du frvnad att fler n inte hller med, det r iaf min erfarenhet.
Senast redigerad av Room531 2024-11-06 kl. 13:22.
Citera
Medlem
Zunars avatar
Citat:
Du menar att Musk kommer f en hg post?

Det har sagts s ja, i en ny myndighet kallad "Department of government efficiency" - https://edition.cnn.com/2024/10/30/p...ers/index.html
Citera
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Frgan r om han kommer sitta alla ren? Han r snart ttio och lever inte hlsosammaste livet direkt.
Det beror p om han blir mycket emotionell, stressad och upprrd eller inte under perioden. Upprrdhet och stress r knda hjrtstoppare.
Citera
2024-11-06, 13:20
Medlem
Svrjes avatar
Det enda jag tnker p r, vad ska hnda med Ukraina (och Europa)?
Han gr Putins renden. Jag hller med det mesta har str fr sakpolitiskt, mot islam och massinvandring. Men varfr han hller ryzzarna om ryggen r obegripligt.
Citera
2024-11-06, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tompers
Lycka till med fantasierna! Snacka om att leva i en drmvrld

Zelenskyj klarar inte ens av att frsvara sitt egna land.

Zelenskyj har ingenting att sga till om. Orban hade rtt

Defaitism luktar illa.
Citera
2024-11-06, 13:21
Medlem
Tycker inte Trump verkar s trtt som folk vill f det att lta som. Han var fan uppe till 2-3 natten innan p ett valmte i Michigan. Helt otroligt att de kr ett valmte natten innan, med stor publik dessutom. Jag frstod ingenting. Sen ska gubben upp 06-07 dagen eftert.

Vet inte hur ni knner men jag r runt 30 och hade varit helt frstrd av det. Han bara kr p. Och detta har han gjort i mnader. Vilken jvla energi.
Citera
2024-11-06, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
t din medicin, annars kommer soc och tar dina barn igen, ditt pucko

Dvrgjuden Zelenskyj lskar att rollspela soldat i sina sta grna trjor i storlek XS medan han tigger pengar frn all vrldens folk. Han LARP:ar medan hans folk dr helt i ondan, och han ter och reser gott medan han gr det. Sttta Ukraina, ifrgastt dvrgen, och sluta tramsa med porrfantasier om en ukrainsk invasion av Moskva... terigen: t din medicin.

P vilket stt menar du att soldater dr i ondan? Ukraina blir attackerade av orcher frn Ryssland som frsker ta deras land. r det inte vackert att se dessa tappra patrioter slakta Ryssar? Det gr ju rtt bra fr Ukraina ocks d Putins lilla 2 dagaroperation gr inte som planerat. Dom gr ett bra jobb att se till att Putin och hans orcher inte brjar rulla in pansarvagnar ver Europa.

Det r vrt att sttta, bttre att hantera orcherna dr n p hemmaplan. Men det r vl kanske det ni Ryssrunkare vill se?
Senast redigerad av KetaminKajsa 2024-11-06 kl. 13:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in