Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2024-11-15, 19:17
Medlem
omtages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elsa2018
Jag vet inte om jag förstår dig rätt, men jag TROR att det är så lätt att vi tror att någonting ska bli bra, att vi ska bli "fixade", av bara teoretisk insikt och förståelse. Istället är det ett mycket smärtsamt ställe att vara på. Och som många andra varit inne på: det är god relation som behövs för läkning. Synd nog! Hade varit så mycket enklare om man kunnat läsa sig till det.
Jag har kommit till insikt att folk bara är folk såsom folk vanligtvis är.

Det går inte att ändra världen, bara att strunta i den.

De flesta människor säger sällan sanningen, alla psykologer, kliniker, företag, kungar och alla andra människor i världen har beteenden som på ett eller annat sätt går ut på att gynna sig själva.

Vad alla tycker och anser bottnar i allt möjligt. Antingen för stunden eller mest hela tiden.

Alla drar egna växlar utifrån tro och känslor som på ett eller sätt går ut på gynna sig själva eller känna sig bäst.
typ så ska man inte säga, så ska man inte tycka, så borde man gjort etc etc etc^100000000000 angående folk.

1. Jag lider av att vara människa. Det är dock min lott.
2. Jag är inte intresserade av att vara människa. Det är vad jag har förstått.
Citera
2024-11-15, 19:51
Medlem
omtages avatar
Jag ser att jag har skrev vissa fel i kommentaren ovanför, små irriterade böjningar och ändelser om inte blev korrekta.
Men jag är samtidigt inte en liten bög om kör texten genom AI program för att den skina och se bra ut.
Jag ville dock inte redigerad den efter rederingarar ser jäkla fula ut. Trots allt var jag alltså människa...

Tyvärr för mig själv liksom...

Edit. jag gick och snöt näsan och nu sitter jag här och det droppar ner blod i enormt stor pöl på golvet.
What the fuck is going on... I honestly don't know.

Det fortsätter droppa varje sekund. Det är 100% sant men så är det att vara människa.
Senast redigerad av omtage 2024-11-15 kl. 20:25.
Citera
2024-11-15, 20:35
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omtage
Jag ser att jag har skrev vissa fel i kommentaren ovanför, små irriterade böjningar och ändelser om inte blev korrekta.
Men jag är samtidigt inte en liten bög om kör texten genom AI program för att den skina och se bra ut.
Jag ville dock inte redigerad den för redigeringar ser jäkla fula ut. Trots allt var jag alltså människa...

Tyvärr för mig själv liksom...

Edit: Jag gick och snöt näsan och nu sitter jag här och det droppar ner blod i enormt stor pöl på golvet.
What the fuck is going on... I honestly don't know.

Det fortsätter droppa varje sekund. Det är 100% sant men så är det att vara människa.
Bli en cyborg eller något då. Plantera in ett chip i huvudet så du blir något annat. Bara för att du föds som människa betyder inte att du slutar som människa. Det är bara passa på nu när hjärnan ändå kommer ut genom näsan.
Citera
2024-11-15, 21:10
Medlem
omtages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Bli en cyborg eller något då. Plantera in ett chip i huvudet så du blir något annat. Bara för att du föds som människa betyder inte att du slutar som människa. Det är bara passa på nu när hjärnan ändå kommer ut genom näsan.
Aja det slutade igen. Pölen ska dock få ligga kvar. Den kan min lillasyrra få lov att skrapa upp nästa vecka.

Jag har nog ätit lite för mycket acetylcysteine från bulk men dra som sagt inga egna växlar om att det var annat. För det var det inte.
Citera
2024-11-16, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omtage
Hur måste veta "allt" utesluta att man ändå inte skulle kunna skriva "här"?

Er theory of mind verkar vara bias till er själva som personer, såsom ni är och tänker, men frågan behöver inte vara riktad utåt i väntan på svar inåt till mig från tex er.

Av vilken anledning citerade jag inte på vanligt vis? Eller varför skrev jag sista meningen i bold.
Kan du i ditt sinne tro dig räkna ut min orsak?

Varför redigerade jag mitt i natten. Vad betyder allt för dig...
Vad dillar du om?
DU skrev i första posten att du vet allt. Då borde du veta hur du gör det bästa av din situation,
men det verkar det inte som att du gör...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in