Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
Igår, 17:52
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Jag jobbar ofta natt och ställer om dygnet vilket gör att min sömnrutin hela tiden fuckas upp och blir dålig.

När jag vaknar utomlands är det med gått humör här i sverige är det som att vakna upp i en köttkvarn. Hemskt. Jag ställer klockan på 07, stiger upp vid 13. Går och lägger mig 23, somnar 03.

Hur tränar jag mig att klara mig på enbart 06timmar sömn och bara sova när jag är trött och slocknar direkt?
Citera
Igår, 17:55
Medlem
One2Manys avatar
Och hur hinner du med att plugga på KTH, jobba natt, försöka lura tjejer i säng varje onsdag samt att vrida runt dygnet varje vecka?
Citera
Igår, 17:55
Medlem
StorKokoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag jobbar ofta natt och ställer om dygnet vilket gör att min sömnrutin hela tiden fuckas upp och blir dålig.

När jag vaknar utomlands är det med gått humör här i sverige är det som att vakna upp i en köttkvarn. Hemskt. Jag ställer klockan på 07, stiger upp vid 13. Går och lägger mig 23, somnar 03.

Hur tränar jag mig att klara mig på enbart 06timmar sömn och bara sova när jag är trött och slocknar direkt?
Hur orkar du jobba natt när du skriver i andra trådar du inte orkar något? Är du mytoman?
Citera
Igår, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Och hur hinner du med att plugga på KTH, jobba natt, försöka lura tjejer i säng varje onsdag samt att vrida runt dygnet varje vecka?
Jag tror du vet svaret på den frågan?
Citera
Igår, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorKokos
Hur orkar du jobba natt när du skriver i andra trådar du inte orkar något? Är du mytoman?
Jag jobbar bara någon dag i veckan (natt)
Citera
Igår, 18:00
Medlem
Citat:
Att du ljuger i 99% av alla dina inlägg på forumet?
Citera
Igår, 18:00
Medlem
StorKokoss avatar
Citat:
Jag jobbar bara någon dag i veckan (natt)
Tror du är mytoman.
Citera
Igår, 18:13
Medlem
One2Manys avatar
Citat:

Att allt det du skriver på det här forumet är fantasier och trams? Ja förutom att du stalkat en tjej som inte ville ha dig i två år. Now that I believe.
Citera
Igår, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Att allt det du skriver på det här forumet är fantasier och trams? Ja förutom att du stalkat en tjej som inte ville ha dig i två år. Now that I believe.
Testa 4 år och nej jag har aldrig stalkat henne fysiskt. Utan jag har hållt mig borta feån henne. Men nu när du säger det börjar jag smått sakna henne faktiskt.
Citera
Igår, 18:21
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Testa 4 år och nej jag har aldrig stalkat henne fysiskt. Utan jag har hållt mig borta feån henne. Men nu när du säger det börjar jag smått sakna henne faktiskt.

Du vet vad det här är för meme utan att ens klicka på länken

https://shorturl.at/dXQzw
Citera
Igår, 18:24
Medlem
Det här har jag skrivit utförligare om någon annan stans i forumet.
/Blev vegetarian för att kunna se på OS på natten och jobba kontorstid. Det kapade (nästan) 2 timmars sömnbehov för mig.
/Mental träning, avslappning. Vanligt folk är spända fastän de inte tror det. Även det kapade (nästan) 2 timmars sömnbehov för mig.
/Sova då det passar ens egna SÖMNCYKLER och DYGNSRYTM. T ex om man är nattmänniska, som jag ska man inte vakna före 9

/Försök fyll livet med sådant som man är IVRIG att göra så det är roligt att vakna och fortsätta

Min ideala sovtid är oftast ca 5 - 9, vaknar utan väckarklocka. Ibland vaknar jag 11.
Citera
Idag, 03:55
Medlem
Citat:

Är du lite korkad??? Tror fan att du inte somnar kl 23 om du går upp kl 13! Gå för fan upp när klockan ringer! Hur svårt kan det vara....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in