Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Det enda som är uppenbart är att du är en jävla åsiktspajas som uttalar dig om saker du inte har en aning om. Det finns inget - absolut inget - i hennes inlägg som utgör indikation på borderline, vad skulle det vara? Det är heller ingenting konstigt att en osäker person som blivit ihop med någon mest för att h*n är snäll en bit in i förhållandet upptäcker att det inte finns de rätta känslorna för partnern. Inte heller är det ett dugg konstigt när förhållandet är dåligt att drömma om närhet, romantik och sex med andra. Vi är nämligen människor med ett känslo- och driftliv och de flesta av oss vill ha utlopp för det.
Varför frågar du det? Vilka indikatorer läser du ut ur det hon skrev som tyder på borderline?
Haha det var så många som frågade om jag hade borderline att jag började fundera på det själv😅 när vi började lära känna varandra blev han även attraktiv i mina ögon. Men idag är det som att det inte fungerar längre. Men det kanske är så att detta är vad livet har att erbjuda. Att relationer blir såhär efter 4 år.