Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Yttrandefrihet på riktigt = Nej det är inget fel på den slogan och jag har inte sett något bättre.
Att du inte har sett en bättre slogan kan jag köpa, även om jag inte håller med, men vad är det som är så bra? Eller är det bara ”inget fel” på den? En axelryckning liksom?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Exemplet Folkets forum indikerar på att Flashback är något det inte är, dvs till för just alla. Långt från alla är ute och skriver på Flashback, det finns fortfarande ett stort förakt från en stor del av samhället gentemot Flashback, låt det vara så.
Även de som föraktar Flashback är välkomna här, och nog finns det nåt för alla, det tycker jag. Sidan har trots allt +250 olika foran där allt mellan himmel och jord diskuteras.
Sen kan jag hålla med om att
Folkets forum inte är det bästa alternativet, vilket jag skrev redan i TS. Bäst är
Öppet för alla, en slogan som är både slagkraftig, minnesvärd, enkel och inbjudande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Ej heller fel på katten, då jag misstänker att det knarkas betydligt mera ute i stugorna än det sups nuförtiden, än för 20 år sedan. Att knarka ser jag dessutom som i bjärt kontrast till det rådande PK-klimatet, inte bildligt talat att det är fördelaktig, snarare symboliserar det den rebelliska och näsvisa attityden gentemot det etablerade medieklimatet.
Katten ska absolut inte röras! Axl Jansson är en av mina favoritloggor. Även logotypen är stabil, och likaså gränssnittet. Det enda som inte är bra med sajten är dess slogan. Jag ryser av obehag var gång den gör sig påmind