Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
Idag, 09:35
Medlem
Fortissimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostofnorrland
För att det är ett av alla TS olika konton. Tyvärr har hon lyckats med samma sak i andra konton och andra trådar att hon svarar med olika konton i olika trådar och outar sig själv 😆.
Ts är antagligen ett troll men sjukt mycket uppmärksamhetsbehov, eller en väldigt väldigt sjuk individ som inte bör ha ett förhållande. Hoppas (pojkvännen) hittar dessa trådar och inser hur skitzofren person har är tillsammans med. Ja om pojkvännen nu verkligen finns. Eller om det är en av TS alla påhittade karaktärer.

Riktigt roliga trådar att lösa faktiskt.
Sen undrar vissa kvinnor varför dem inte tas seriöst 😆😆😆. Detta är anledningen.

Haha. Hur hade du tänkt att det ska gå till?

"Du öh, hittade lite trådar på Flashback som jag tror handlar om oss". Jag ändrar detaljer för anonymitetens skull av en anledning så ingen anledning att föröska förstå varför detaljer i tidigare trådstarter inte stämmer. Spelat oftast ingen roll i sammanhanget om personerna varit ihop i 1 år eller 9 månader eller vilken familjemedlem som gått bort.
Citera
Idag, 10:15
Medlem
SmalFetLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakobinskan
Inte fyllt ännu...

Citat:
Ursprungligen postat av Fortissimo
Haha. Hur hade du tänkt att det ska gå till?

"Du öh, hittade lite trådar på Flashback som jag tror handlar om oss". Jag ändrar detaljer för anonymitetens skull av en anledning så ingen anledning att föröska förstå varför detaljer i tidigare trådstarter inte stämmer. Spelat oftast ingen roll i sammanhanget om personerna varit ihop i 1 år eller 9 månader eller vilken familjemedlem som gått bort.

Det verkar lite jobbigt med dubbla konton och personligheter... Måste ta mycket energi att komma ihåg alla valser, halvsanningar och påhitt.

Det finns människor på Flashback som mår dåligt av olika anledningar och behöver lite goda råd, men du förtjänar varken sympati eller förståelse.

Du är bara en pinsam skräpmänniska!

Ps..Tycker synd om din pojkvän (om han existerar) som inte insett att han bör lämna utan att vända sig om... Hoppas han gör det snart!!
Senast redigerad av SmalFetLagom Idag kl. 10:34.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in