Citat:
Ursprungligen postat av
Ghostofnorrland
Hej
För att enklast reda ut allt
I ena tråden har ni varit tsm i 9 månader. I en annan 1.5 år i den 3e så är de ett ex du känt i typ 3 år du är tsm med igen.
Du är i 30 års åldern han i 45 års åldern
Du har högfunktionabel autism och problem med sociala koder? Är jag rätt ute nu?
För i andra tråden då lyfter du helt andra problem.
Mitt råd är nog att sätta sig ner med honom å prata och fundera på om ni överhuvudtaget ska vara tillsammans.
För mig känns de som att han inte förstår dina behov och tiden du va iväg och ni var separerade så träffade han massor av andra personer och han har dig som en nödlösning då det är du som bönat att komma tillbaka.
Sätt dig ner och fundera på om du ska lägga tiden på honom eller på att skriva av dig på fb ang hur du tänker ang erat förhållande. För alla saker med avbrytet samlag mm. Bara de sakerna är ju väldigt skumma. Vill du inte göra abort men han har ingen koll på din ägglossning mm. Ja då är .de inte födelsedagen du ska vara orolig över
Det du ska va orolig över är att du blir gravid med en kille du inte alls känner och som du har en oro över hela tiden
Jag är inte så noga med antal månader, avrundar för anonymitetens skull. Men han och jag var ihop i 1.5 år, isär i 6 mån och nu ihop i 9 månader som är omgång 2.
Att bli ihop igen var hans initativ efter att jag bett om ursäkt för mitt beteende mot honom. Han var drivande i att bli ihop igen, så vet inte hur du fått det till att jag bönade och bad honom.
Ser inget skumt med avbrutet samlag öht faktiskt. Det är en preventivmetod för de som är ok med en graviditet vilket jag är. Han vet min ståndpunkt gällande abort så han gör ett informerat val.