Citat:
Ursprungligen postat av
Kvinnopiraten
Jo jag har absolut funderat i de banorna. Kemi jag aldrig upplevt förut, sexuellt och personligthetsmässigt. Lika värderingar osv. Allt känns 100% liksom.Och så har jag beundran för honom då han är framgångsrik inom ett område jag önskar att jag var bra inom och kommer ALDRIG bli av olika anlendingar. Allt går att finna hos andra men just denna specifika kombination ser jag som unikm visst finns dey säkett nån bland alla 9 miljoner men att finna det under denna livstid känns osannolikt. Kan lika gärna köpa en lott och hoppas på miljonvinst.
Det är inom dig som det ser ut. Det är din "obssession" just pga av den unika kombinationen. Tro mig, been there done that... tog mig några år att bli kvitt det, men det var SÅ värt det!
Med tanke på det du skrev nu vill jag föreslå terapi, och det menar jag seriöst. Det kommer att ta tid, inga mirakulösa lösningar på tre Mindler möten. Försök live terapi, i början gärna lite längre möten än 1 timme så att din hjärna hinner bli trött och sänker ner gard. Bra att du redan tänkt i dem banorna. Gör en lista på saker som "gödslar" dina obsessiva tankar, och både mot sig själv och terapeut behöver du våga vara ärlig och öppen.