Citat:
Ursprungligen postat av
mickenyqvist123
Då snackar jag inte att det blir lite hett om öronen som blåser över efter någon vecka. Snackar cancelled på livstid, typ Kevin Spacey. Karriären och ryktet förstört för all evighet.
Varit många drev de senaste veckorna (Dermot Clemenger och Matilda Djerf) och man kan inte annat än undra: hur hade jag gjort? Hade man haft psyke nog för att bara försätta kötta på som man alltid gjort eller blir alla till slut kuvade av den enorma pressen?
Jag tror att ifall det fortsatt på sikt, så hade jag kastat in handduken och flyttat utomlands. Ifall varje dag var den samma, man gick in på mataffären och handlade och fick blickar. Folk från media som är där och rotar och vill att man ska tala ut. Det hade nog varit knäckande att "ge upp" från ett stolthets-perspektiv, men livet måste ändå ha någon slags positiv lyster för att det ska vara värt att leva. Om det inte blev bättre skulle man ju bli gravt deprimerad om inte annat.
Hur hade ni hanterat det?
Sharon Stone, Liam Neeson, F. Murray Abraham, and Stephen Fry och Trevor Nunn har alla supportat att Spacey ska få spela stora roller igen. Paul Schrader vill att han ska spela huvudrollen i en film om Frank Sinatra. Den feminina bögen Rapp som förlorade sitt mål och alla andra som anklagat honom har förlorat. Det har dessutom handlat om civilmål alltså inte straffrättsliga mål.
Herr Clemenger är däremot misstänkt för att ha köpt sex och väntar rättegång i ett mål som alltså handlar just om straffrätt.
Du kanske borde lära dig skillnaden mellan civilrätt och straffrätt.
För övrigt så skulle jag aldrig köpa sex så som Dermot Clemenger gjort.
Vad det gäller att vara klumpig så är väl inte Matilda Djerf den första.
Lotta Bromé var ju i blåsväder och fick sparken från SR men sedan 2022 så är hon programledare på Mix Megapol.
Lite tunn trådstart kring hur du verkligen tänker måste jag säga.