Citat:
Ursprungligen postat av
Mhrkluyzxr
Hej alla träningssugna!
Nu är det dags att ta tag i livet och börja 2025 på bästa möjliga sätt! Jag har bestämt mig för att köra ett 20-veckors tränings- och kostschema med start den 1 januari. Målet?
Komma i bättre form.
Få en hälsosammare livsstil.
Njuta av att kunna springa milen med ett leende på läpparna.
Vad jag kommer köra:
Löpning: Successivt bygga upp till att springa milen regelbundet.
Dagliga promenader: Minst 10 000 steg varje dag – oavsett väder.
Kostfokus: Strukturerad och hälsosam kost, med balans mellan protein, kolhydrater och fett.
Vill komma igång med träningen på allvar och samtidigt få en hälsosam relation till kost.
Behöver någon att dela erfarenheter och pepp med – för jag vet att det blir tufft ibland!
Kan tänka dig att vara med där vi stöttar varandra, delar tips och pushar igenom de tuffaste dagarna.
Du behöver inte vara elittränad! Det enda som krävs är en vilja att förändra och en ambition att hålla i under dessa 20 veckor.
Är du på? Skriv här eller skicka ett PM så sätter vi ihop en grym grupp som startar resan mot ett bättre liv tillsammans!
Nu kör vi – 2025 är vårt år! 💥
Du kommer att trängas med alla andra nyårslöften på gymmet.
Det kan vara lite småkul att se de nya trilla in under januari med deras gamla träningskläder som är ett par kg för små/tighta, vilket gör att de känner sig obekväma. Ett par dagar senare kommer de med sprillans nya kläder och kör ett par veckor till den första förkylning inträder ungefär andra veckan i februari. Sen kommer dom inte mer detta år.
Sen dyker dom upp nästa år i januari med gamla, men nya, träningskläder ett par kg för små/tighta...
Rinse and repeat.