Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 01:31
Medlem
Jag r 50 r och ute p marknaden efter ett lngt ktenskap. Jag har brjat datea casual p ntet och hittills haft sex med tre kvinnor. Ingen har tagit upp frgan om skydd och jag har knullat utan kondom.

Om vi bortser frn risken att gra kvinnan gravid - r det ett rimligt risktagande frn min sida att knulla utan kondom? Mina kunskaper om knssjukdomar r rtt frlegade.

Nr jag var ung var det risken fr HIV som gjorde att alla knullade med kondom, men att jag ska f HIV av en svensk kvinna p Tinder knns rtt osannolikt.

Sen har vi knsherpes som vl inte gr att bota om man fr det - men det r vl dels rtt ovanligt och inte heller srskilt farligt om man fr det.

Kondylom r vl inget farligt? Klamydia r vl borta efter en penicillinkur? Gonorr knns som Afrika och r vl inte heller s farligt? Syfilis knns som att det r typ utrotat hr?

Nvl - jag vill knulla hett och passionerat utan kondom och tjejer idag verkar oftast inte bry sig om kondom. r det ett rimligt risktagande att kra utan kondom fr mig? Kan tillgga att jag inte tnkte bli far igen s sterilitet r inget jag r rdd fr.
Citera
Igår, 01:55
Medlem
RIKSKRIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag r 50 r och ute p marknaden efter ett lngt ktenskap. Jag har brjat datea casual p ntet och hittills haft sex med tre kvinnor. Ingen har tagit upp frgan om skydd och jag har knullat utan kondom.

Om vi bortser frn risken att gra kvinnan gravid - r det ett rimligt risktagande frn min sida att knulla utan kondom? Mina kunskaper om knssjukdomar r rtt frlegade.

Nr jag var ung var det risken fr HIV som gjorde att alla knullade med kondom, men att jag ska f HIV av en svensk kvinna p Tinder knns rtt osannolikt.

Sen har vi knsherpes som vl inte gr att bota om man fr det - men det r vl dels rtt ovanligt och inte heller srskilt farligt om man fr det.

Kondylom r vl inget farligt? Klamydia r vl borta efter en penicillinkur? Gonorr knns som Afrika och r vl inte heller s farligt? Syfilis knns som att det r typ utrotat hr?

Nvl - jag vill knulla hett och passionerat utan kondom och tjejer idag verkar oftast inte bry sig om kondom. r det ett rimligt risktagande att kra utan kondom fr mig? Kan tillgga att jag inte tnkte bli far igen s sterilitet r inget jag r rdd fr.

Har du nn gng funderat p vilka dessa svenska kvinnor varit med innan dig? Inte direkt som att de har varit med svenska mn hahahahhh
Citera
Igår, 01:55
Medlem
trasig-axels avatar
Enligt en underskning s r svenska kvinnor dom som r mest sannolika att ha bl.a. HIV eftersom dom ligger med allt och alla.
Citera
Igår, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RIKSKRIM
Har du nn gng funderat p vilka dessa svenska kvinnor varit med innan dig? Inte direkt som att de har varit med svenska mn hahahahhh

Nej, men jag inbillar mig att svenska kvinnor testat sig och behandlar sig oftare n typ sprutluder frn Litauen.
Citera
Igår, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Enligt en underskning s r svenska kvinnor dom som r mest sannolika att ha bl.a. HIV eftersom dom ligger med allt och alla.

Fr det frsta ska hon ha HIV och fr det andra ska hon lyckas smitta mig. ter man bromsmedicin r man s gott som ej smittsam. Knns lagom osannolikt att Anneli 35 r frn Skrmarbrink ska smitta mig.
Citera
Igår, 02:05
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Fr det frsta ska hon ha HIV och fr det andra ska hon lyckas smitta mig. ter man bromsmedicin r man s gott som ej smittsam. Knns lagom osannolikt att Anneli 35 r frn Skrmarbrink ska smitta mig.
Det brukar lta s, "det hnder andra men inte mig"
Citera
Igår, 02:05
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Stll en frga till en vit kvinna om hon kan tnka sig ligga med en arab/neger. 100% av dom kommer sga nej. FRUTOM om dom r svenskar. Svenska kvinnor ligger med allt och alla, drav den hga risken fr HIV.
Citera
Igår, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Det brukar lta s, "det hnder andra men inte mig"

Du verkar lika orolig fr HIV som jag var 1988.
Citera
Igår, 02:41
Medlem
Har alltid krt utan gummi legat med 100+ partners
Citera
Igår, 02:59
Medlem
Trollet420s avatar
Oroa dig inte fr hiv eller aids det drabbar bara bgar.. eller ge mig ett exempel p ngon kvinna med hiv.. Har anvnt kondom kanske 3 ggr och legat med vldigt mnga
Citera
Igår, 03:11
Medlem
Tv av tre gravida kvinnor har knsherpes i Sverige. Vad tror du frekvensen r p tinderludren?
Citera
Igår, 06:47
Medlem
730221s avatar
Beror helt p vilken typ av kvinnor du trffar, vissa grupper lper nog strre risker n andra.
Jag skulle satt p "skyddsvsten". Enligt mig s r skillnaden i sknjetsknsla med eller utan skyddsvst spass liten att den uppvger av att man minimerar risken fr bde graviditet och fel i pinnen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in