• 9
  • 10
Igår, 14:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Varför vill ni feminister ofta bli förnedrade när det kommer till sex?

Jag gillar inte förnedringssex.
Citera
Igår, 14:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Ja, men det är ju just det jag tolkar trådstarten till.

En man som tar hand om sig själv och sina värderingar istället för att bli överkörd och toffla för en kvinna.

Exakt, ingen gillar en människa utan driv, vilja och identitet.

Citat:
Sen ska man vara ömsesidig med logiska gränser. Nått som kvinnan har problem med (inte alla).

Sätta sunda gränser för sig själv och förhållandet är något som både män och kvinnor behöver lära sig.

Citat:
Kvinnor agerar lättare efter känslor som ofta inte är logiska.

Detta är en antifeministisk sanning som inte har någon bäring i verkligheten. Räcker du läser nyheterna så ser du att män är exakt lika känslostyrda som kvinnor.
Citera
Igår, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
En vuxen människa som inte kan ta hand om sig själv är patetisk och oattraktiv. Kvittar om det är en man eller kvinna.

Nej kvinnor vill inte bli förnedrade hela livet. Var fan har du fått det ifrån?

Den vuxna människan kanske har en diagnos.
Citera
Igår, 14:54
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Då har troligen den vuxna människan en personlig assistent som hjälper till med vardagen så att vederbörande får mat i magen och slipper leva i skit och misär.
Citera
Igår, 20:23
Medlem
Citat:
En vuxen människa som inte kan ta hand om sig själv är patetisk och oattraktiv. Kvittar om det är en man eller kvinna.

Nej kvinnor vill inte bli förnedrade hela livet. Var fan har du fått det ifrån?
Du måste verkligen växa upp. Fast hela samhället e fyllt med precis såna som du.

Att inte laga mat, städa etc. Är inte att inte kunna ta hand om sig.
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Ja, men det är ju just det jag tolkar trådstarten till.

En man som tar hand om sig själv och sina värderingar istället för att bli överkörd och toffla för en kvinna.

Sen ska man vara ömsesidig med logiska gränser. Nått som kvinnan har problem med (inte alla).

Kvinnor agerar lättare efter känslor som ofta inte är logiska.
Ja precis. Att laga mat och städa som man har ingenting med hur han kan ta hand om sig själv att göra.

Citat:
Exakt, ingen gillar en människa utan driv, vilja och identitet.

Sätta sunda gränser för sig själv och förhållandet är något som både män och kvinnor behöver lära sig.

Detta är en antifeministisk sanning som inte har någon bäring i verkligheten. Räcker du läser nyheterna så ser du att män är exakt lika känslostyrda som kvinnor.
Men snälla bara ge dig.

Steg 1
Väx upp
Steg 2
Se verkligheten för vad den är
Steg 3
Be om ursäkt

Och du bara förvrider vad El0l skriver och försöker tvista om det så att ni håller med varandra.

Citat:
Nej.
Citat:
Då har troligen den vuxna människan en personlig assistent som hjälper till med vardagen så att vederbörande får mat i magen och slipper leva i skit och misär.
Du är sorglig.
Citera
Igår, 20:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Syftar du på förnedringsporr/sex?

Nej.
Citera
Igår, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
Förstår egentligen inte varför män väljer att vika ner sig och typ krypa för kvinnor? Jag är själv en kvinna och märker själv hur väldigt desperata män är. I ärlighetens namn är det jävligt konstigt faktiskt.

Inte för att låta som en invandrare men vart e hedern? Ryggraden? tro det eller ej men ”lever hellre celibat” och mannen som inte tar skit överhuvudtaget e jävligt attraktiv.

Jag har själv haft män som typ krupit för min bekräftelse. Jag hatar det verkligen.

Nu tror jag inte att alla kan relatera men tror ni att kvinnor vill bli uppassade?

I min egen åsikt och mina vänners så e typen som vägrar göra hemmasysslor och skiter i allt sånt modernt & lever hellre ensam jävligt attraktiv.

Varför gör nt fler män lika?

Så jävla konstigt

Ja det lär ju fungera bra. Var ska man träffa kvinnan då?
Citera
Igår, 23:30
Medlem
Congelados avatar
Självständig och ståtlig. Inte beroende av någon. "The strong silent type" som Tony Soprano hyllar ni vet.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in