• 1
  • 2
2025-01-16, 11:40
Medlem
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr). Ja jag ser bra ut 9/10 och vltrnad.

Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.

Snlla hjlp mig lsa situationen!
Senast redigerad av HataModeraterna 2025-01-16 kl. 12:13.
Citera
2025-01-16, 11:43
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Lter som att ni borde skaffa barn. Man kan alltid ka p "tjnsteresa" till Kpenhamn emellant fr att f sina behov tillgodosedda.

Man trttnar p att ligga runt.
Citera
2025-01-16, 11:45
Medlem
Har du inte ftt tillrckligt med sex redan i frhllandet s kan jag lova dig att det blir inte bttre. Nstan inget frhllande gr frn att ha lite sex till att ha mycket sex.

De f undantag jag hrt talas om har d handlat om att bda fr experimentera mera, s det r kanske den lsningen som ligger nrmast till hands.

Ett annat alternativ r att vga och ta risken att frhllandet tar slut genom att be om lov att f ha sex med andra, men med avsikten att inte verge henne samt bilda familj givetvis. Ett sk ppet frhllande, vilket r ganska vanligt.
Citera
2025-01-16, 11:45
Been there done that.
Grset r inte grnare p andra sidan.

Att ligga runt r inget jag ngonsin saknar eller tnker p.

Fixera dig inte vid sex.
Utveckla det med din nuvarande istllet.
Citera
2025-01-16, 11:47
"Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra."

Svar: Nej, du vill inte vara med henne innerst inne d du dagdrmmer om att f vara med andra. Du kan skylla p "trffades i s unga lder" men det r bara svepskl.
Citera
2025-01-16, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Lter som att ni borde skaffa barn. Man kan alltid ka p "tjnsteresa" till Kpenhamn emellant fr att f sina behov tillgodosedda.

Man trttnar p att ligga runt.
Jag vill inte bli upptckt med en sn sak.
Citera
2025-01-16, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Har du inte ftt tillrckligt med sex redan i frhllandet s kan jag lova dig att det blir inte bttre. Nstan inget frhllande gr frn att ha lite sex till att ha mycket sex.

De f undantag jag hrt talas om har d handlat om att bda fr experimentera mera, s det r kanske den lsningen som ligger nrmast till hands.

Ett annat alternativ r att vga och ta risken att frhllandet tar slut genom att be om lov att f ha sex med andra, men med avsikten att inte verge henne samt bilda familj givetvis. Ett sk ppet frhllande, vilket r ganska vanligt.
Tack fr tips men frn brjan hade vi mycket sex. Nu r det bara 1 gng per vecka.
Citera
2025-01-16, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El0l
Been there done that.
Grset r inte grnare p andra sidan.

Att ligga runt r inget jag ngonsin saknar eller tnker p.

Fixera dig inte vid sex.
Utveckla det med din nuvarande istllet.
Jag tror jag vet att grset inte r grnare. Men kan heller inte slppa tanken. Saknar inte heller ngot engngsligg.
Citera
2025-01-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
"Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra."

Svar: Nej, du vill inte vara med henne innerst inne d du dagdrmmer om att f vara med andra. Du kan skylla p "trffades i s unga lder" men det r bara svepskl.
Alla r olika. Jag lskar henne innerst inne men jag kanske r mer polygam av naturen.
Citera
2025-01-16, 11:53
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Tack fr tips men frn brjan hade vi mycket sex. Nu r det bara 1 gng per vecka.
Nr ni har ftt barn s ska du vara glad om det blir en gng i mnaden.
Citera
2025-01-16, 11:54
Medlem
Det r ltt att drmma men tyvr r verkligheten lngt ifrn vad du fantiserar om. Ifall du inte ser vldigt bra ut, Vltrnad eller rik s kommer du bara fastna p att frska hitta en ny flickvn som vill ha dig och du kommer knappast f ligga runt mycket. Om du nu inte tnkte ka runt och beska horor.
r bara du sjlv som kan vlja om du vill ta den chansen att frska leva rockstjrna och ligga runt eller om du r njd med vad du har. Men gr iallafall slut innan du brjar leta andra och frsk inte ha henne som backup ifall du misslyckas.
Citera
2025-01-16, 12:05
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr).

Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.

Snlla hjlp mig lsa situationen!

Gr slut och ligg runt i 30 r.

Sedan ringer du flickvnnen igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in