Citat:
Ursprungligen postat av
HataModeraterna
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr).
Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.
Snlla hjlp mig lsa situationen!
Gr slut och ligg runt i 30 r.
Sedan ringer du flickvnnen igen