2025-01-16, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Alla r olika. Jag lskar henne innerst inne men jag kanske r mer polygam av naturen.
Ja, klart att alla r olika och det r jag vldigt glad fr. Men att g och dagdrmma om att f vara med andra ofta (som jag antar att du gr, sorry fr antagningen..), det sger mig en hel del. Du lskar henne innerst inne sger du men samtidigt r du ju faktiskt mentalt otrogen. Och med det menar jag att du gr och dagdrmmer om att f vara med andra. r vl en tidsfrga innan du gr det fysiskt om du nu knner s starkt med att f vara med andra?

Om du nu r mer polygam, s fresl ppet frhllande med henne d eller jobba p sexbiten med henne om det har blivit slentrian?
Citera
2025-01-16, 12:10
Du ska absolut inte ha barn, du r en tnt med en ldre flickvn.

Snlla sg att du r pissfattig och har en pitbull ocks s man fr sig ett gott skratt
Citera
2025-01-16, 12:11
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr).

Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.

Snlla hjlp mig lsa situationen!

Du knner som du knner och har rtt att knna s. Det r varken konstigt eller ovanligt att fantisera om andra, och srskilt inte nr man r ung, varit lnge i ett frhllande och har en sexuell nyfikenhet.

Att vara ppen med hur du knner och hur du vill ha det kommer nog att vara det som har strst chans att fungera bst fr dig i det lngre perspektivet. Du kommer troligtvis f det nnu svrare om du undertrycker din lngtan - och srskilt om du ven gr med p att skaffa barn fr att behlla frhllandet. Stor risk fr bitterhet och mottaglighet infr otrohet.

Det lter som att ditt behov av att trffa andra r mycket stort, s stort att du behver lta henne veta att det faktiskt ventyrar frhllandet. Kan hon inte godta att du trffar andra, kanske hon mste vnja sig vid tanken p att frlora dig.

Hur tnker du p dilemmat just nu? Vad kan du inte vara utan?
Citera
2025-01-16, 12:44
Medlem
blagyltas avatar
Din flickvn r tillsammans med helt fel snubbe. Om du verkligen lskar henne s lt henne g s du kan leka bort ditt liv istllet fr att bli dum(are) och otrogen. Kanske du vxer upp du med men du r absolut inget material fr henne.
Citera
2025-01-16, 12:48
Medlem
Roidberts avatar
Dumpa henne. Att ha sex en gng i veckan nr du egentligen behver ha sex dagligen r oacceptabelt. Ett annat alternativ r att vara otrogen och ppen med det. Sg till henne att hon inte kan frvnta sig att du skall vara monogam om hon inte skter sin del.

Den hr relationen har krt s pass djupt ner i diket att extrema tgrder behver vidtas fr att rdda den.
Citera
2025-01-16, 12:54
Medlem
Dumpa henne och lgg upp en annons p qruiser s blir det ka av och du kan leva rockstjrtelivet.
Citera
2025-01-16, 13:02
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag.

Ni lter inte helt kompatibla. Det kommer dessutom bli nnu mindre sex om hon blir gravid och ni sen fr barn ihop. D kan det g mnader d du inte fr knulla alls utan MSTE runka en massa istllet.

Jag tror du ska gra slut, knulla runt ngot r s du fr det ur systemet sen skaffa dig en ung kt flickvn som r mer i fas med dig mognadsmssigt.
Citera
2025-01-16, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx

Ni lter inte helt kompatibla. Det kommer dessutom bli nnu mindre sex om hon blir gravid och ni sen fr barn ihop. D kan det g mnader d du inte fr knulla alls utan MSTE runka en massa istllet.

Jag tror du ska gra slut, knulla runt ngot r s du fr det ur systemet sen skaffa dig en ung kt flickvn som r mer i fas med dig mognadsmssigt.
Saken r den att hon menar det r onormalt att vilja ha sex varje dag. Vilket vi alltid hade frn brjan. Hon skyller p att vi brkat ver ngot eller hon r inte p humr.
Jag kan inte gra slut jag fr panikngest nr jag tnker p det. Fr hon r mitt allt.
Citera
2025-01-16, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Din flickvn r tillsammans med helt fel snubbe. Om du verkligen lskar henne s lt henne g s du kan leka bort ditt liv istllet fr att bli dum(are) och otrogen. Kanske du vxer upp du med men du r absolut inget material fr henne.
Leka bort mitt liv? Varfr r det fel med njutning? r du strikt religis?
Citera
2025-01-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Dumpa henne. Att ha sex en gng i veckan nr du egentligen behver ha sex dagligen r oacceptabelt. Ett annat alternativ r att vara otrogen och ppen med det. Sg till henne att hon inte kan frvnta sig att du skall vara monogam om hon inte skter sin del.

Den hr relationen har krt s pass djupt ner i diket att extrema tgrder behver vidtas fr att rdda den.
Men frgan r om det r jag som borde ndras fr henne eller hon fr mig? Personligen frstr jag inte varfr man inte bara kan g ner p ngon varje dag. Tar max 10 min. Jag hade gjort det p henne oavsett vad. Men hon menar att vi ej har sex pga vi brkar jmt.
Citera
2025-01-16, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx

Kompatibla sger du. Men jag har en tjej jag lskar. Vet inte om jag kan lska ngon annan igen. Antagligen r det samma sak d igen att tjejen inte har sex tillrckligt. Fr det verkar som alla tjejer r sna hr efter ett bra tag att dom sllan vill ha sex.
Citera
2025-01-16, 13:55
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr). Ja jag ser bra ut 9/10 och vltrnad.

Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.

Snlla hjlp mig lsa situationen!

Du skulle ocks kunna prova att frga din tjej om du fr ligga runt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in