2025-01-16, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyboySeven
Du skulle ocks kunna prova att frga din tjej om du fr ligga runt
Jag har provat och det slutade mycket olyckligt sist = inget sex p ver 1 mnad.
Citera
2025-01-16, 14:19
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Jag har provat och det slutade mycket olyckligt sist = inget sex p ver 1 mnad.

Aha blev hon arg?

Frstr
Citera
2025-01-16, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyboySeven
Aha blev hon arg?

Frstr
Extremt arg och ledsen i mnga dagar med en kall attityd. Tyvrr. ven om jag erbjd henne samma frihet. Sjlv frskt?
Citera
2025-01-16, 14:53
Medlem
Banditas avatar
Vnta. Du vill allts ligga runt och leva rockstjrneliv, men du vill ocks att hon troget skall st kvar och vnta p dig tills du r klar med liggandet?

Good luck with that.

Du fr helt enkelt fundera p vad du vrdestter mest. Att kunna ligga runt eller fortstta att satsa p er tv.
Vljer du det sistnmnda s fr ni vl tillsammans ta en diskussion om nr det knns lmpligt med familj.
Citera
2025-01-16, 14:53
Medlem
FlyboySevens avatar
Citat:
Extremt arg och ledsen i mnga dagar med en kall attityd. Tyvrr. ven om jag erbjd henne samma frihet. Sjlv frskt?

Aj d

Nej har inte provat faktiskt.

Men p ngot stt skulle jag nd kunnat lista ut att hon hade blivit lite arg
Citera
2025-01-16, 15:28
Medlem
Du r inget annat n en hora
Citera
2025-01-16, 15:45
Medlem
Om ni inte kan tillfredsstlla varandra redan nu, innan barn kommer in i bilden, s r det osannolikt att det kommer att bli bttre eftert. Sexlivet kan vara en avgrande del av ett frhllande tminstone fr mig. Om den biten inte fungerar r det svrt att rdda relationen i vrigt, eftersom olika behov ofta skapar en spricka.

Som du sjlv sger, du vill upptcka dig sjlv, men det kan du inte gra med henne. Det leder till en vxande nyfikenhet som kan verg i fantasier och i frlngningen, otrohet. Istllet fr att ignorera problemet behver du stlla dig frgan: Vill du ha ett liv dr du fr mjlighet att utforska dina behov och prioriteringar, eller vill du satsa p en framtid med en partner som r mer lik dig i det hr avseendet?

Det hr beslutet r minst lika viktigt som att skaffa barn, eftersom barn ofta innebr mindre tid och energi fr intimitet. Mnga relationer faller p att sexlivet frsvinner, vilket r en vanlig anledning till separationer.
Citera
2025-01-16, 16:09
Medlem
Citat:
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr). Ja jag ser bra ut 9/10 och vltrnad.

Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.

Snlla hjlp mig lsa situationen!

Lite lsa tankar hr.

Mnga problem i livet r av precis den typ du nmner. Inom sig sjlv vill man tv helt olika saker samtidigt, och liksom i konflikt med sig sjlv. Du vill bde ha din flickvn och en framtid med henne men du vill ocks ligga runt.

Jag har upptckt att en del mnniskor helt enkelt r mer bengna att hamna i den typen av inre konflikter, som kan glla egentligen vad som helst, medan andra har lttare att bara vilja en sak i taget.

Du kan ju se dig som privilegierad som har ltt att f tjejer. En del skulle betrakta din situation som ett lyxproblem.

Du hittar skert en vg framt. Lycka till!
Citera
2025-01-16, 16:36
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hej jag har varit ngra r i ett mycket serist frhllande tillsammans med min flickvn som jag lskar otroligt mycket. Jag kan inte se mig sjlv med ngon annan utan hon r min krlek. Vi bda r mellan 20-30 rs ldern. Nu r det dock s att hon r lite ldre n mig och hon vill ha barn inom ett tag dels pga sin lder (hon vill inte riskera att inte f barn) och dels fr att hon knner att det r rtt. Jag sjlv vill ven ha barn och r det med ngon r det med HENNE. Men inte exakt nu vid denna tidpunkt. Jag knner mig inte redo. Jag tnker konstant p att f leva rockstjrna livet och bara ligga runt med massa tjejer. Jag dagdrmmer om att f vara med andra. Jag har aldrig riktigt ftt den chansen p grund av tidigare frhllande. Missfrst mig inte, jag r jttekt p min flickvn men jag vill bara f experimentera lite och har ett strre behov n jag fr tillfredstllt hemma, trots att jag bnat och bett om mer sex (men i brjan hade vi massor sex). Nu har vi bara sex runt 1 gng per vecka s jag mste runka 3 gnger per dag. Jag har ven frgat om att bda fr ligga med andra men tvrnekats med ilska (frstr inte varfr). Ja jag ser bra ut 9/10 och vltrnad.

Jag vet vissa tnker gr slut. Jag har tnkt tanken mnga gnger men nr det kommer till kritan fr jag grov ngest och blir deprimerad. Jag kan inte se mig sjlv slita mig ifrn mig flickvn. Hon r den enda personen jag verkligen har nra i mitt liv. S jag r lite i en omjlig situation och funderar p att skaffa barn fr hennes skull. Sedan fr det som hnda, det hnder. Men jag vill bli en bra farsa. Dessa tankar gr ut ver min vardag och jag ligger smnls varje natt.

Snlla hjlp mig lsa situationen!

Du verkar helt besatt av sex, jag har nu lst flera TS frn dig och alla handlar om i princip samma sak - knulla runt.

r du porr- relations- sexmissbrukare?
Citera
2025-01-16, 16:59
Medlem
Gr henne gravid frst, sen leker du runt,
Sexet frsvinner helt nr man ftt barn!
Citera
2025-01-16, 17:00
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ja jag ser bra ut 9/10 och vltrnad.

Du lirar allts typ i samma liga som de snyggaste snubbarna p planeten, och har inte haft frstnd att knullat av dig ordentligt. Bjd inte brudarna ut sig fr dig d? Nej, mitt rd till dig r att gra slut, och pippa jrnet. Dessutom s brukar s snygga personer i regel ldras bra s att hitta ngon puma och bilda familj med efter du passerat 40 br absolut g. Lev, gosse lev, annars kommer du att ngra ihjl dig.
Citera
2025-01-16, 17:47
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Saken r den att hon menar det r onormalt att vilja ha sex varje dag. Vilket vi alltid hade frn brjan. Hon skyller p att vi brkat ver ngot eller hon r inte p humr.
Jag kan inte gra slut jag fr panikngest nr jag tnker p det. Fr hon r mitt allt.

Jag r ocks tjej. Din flickvn r helt ute och cyklar - det r sklart inte onormalt att vilja ha sex varje dag. Vad hon gr nr hon sger s r att hon minimerar ditt behov och dmer dig istllet fr att ga faktumet att hon inte r s sugen s ofta. Det r illa agerat frn hennes hll, manipulativt och ansvarsundflyende - en varningsflagga.

Den andra varningsflaggan dyker upp nr du beskriver henne som "ditt allt". Det r underbart att vara djupt investerad i sin partner och i frhllandet, samtidigt som det r extremt viktigt att kunna bra sig sjlv, vara stark i att man r en fungerande enhet ven utan partnern.

Om du inte kan gra slut, behver ni hitta en kompromiss. Hur skulle du vilja att den sg ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in