Citat:
Ursprungligen postat av
Nynne
Fortfarande väldigt märkligt, varför stannade MGM1 kvar? Om de inte blev attackerade i sömnen så är det ju än mer konstigt att de befann sig i sängen och på golvet i sovrummet. Och varför tar det en hel vecka innan alla "säkra" källor plötsligt har alla svar?!
Jag förstår inte vad det är som är så konstigt att de hittas i sovrummet eller jag förstår inte varför det måste betyda att de blivit attackerade i sömnen? (Även fast det såklart hade varit en rimlig gissning men det händelseförloppet jag fått till mig omöjliggör ett sådant scenario samt det vore väldigt konstigt att bara random döda folk i sömnen)
Varför MGM1 stannade kvar och varför MGM1 valde att utföra dådet vet nog bara han själv.
Om du syftar på mig så ville jag poängtera att MGM2 och MGM3 inte var med på själva mordet vilket jag inte hade någon anledning att gå ut med innan media ens gick ut med att fler var misstänkta. Sedan trodde jag även att andra skulle ha namedroppat osv redan
Vi får invänta att alla blivit gripna och vad förhören visar så blir det lättare att diskutera.