Igår, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynne
Låter fullkomligt osannolikt! Om det fanns ett uns av sanning i detta, så inte fan kommer det fram på sida 35 på Flashback! Skitsnack, garanterat pundare som varit ute efter pengar. Hur lyckas MGM1 mörda dem i sovrummet EFTER att MGM2 och 3 dragit från platsen???
Iofs tog det 30 sidor innan uppgifterna om två ytterligare misstänkta gärningsmän dök upp så man kan nog inte utan vidare avvisa möjligheten av ytterligare twister i den här historien.
Citera
Igår, 20:06
Medlem
cupidfoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gargamel-2k
En naturlig väg är att ta övergångsstället över Industrigatan. Då kommer du in på södra delen av Månskensgatan och där ligger villan rakt fram. Om du kollar Street View vid övergångsstället så ser du villataket bakom huset med den vita boden.

Finns ett taproom ett stenkast från övergångsstället...

https://maps.app.goo.gl/9qZkWCn7zdA9jogk6
Citera
Igår, 20:10
Medlem
Citat:
Låter fullkomligt osannolikt! Om det fanns ett uns av sanning i detta, så inte fan kommer det fram på sida 35 på Flashback! Skitsnack, garanterat pundare som varit ute efter pengar. Hur lyckas MGM1 mörda dem i sovrummet EFTER att MGM2 och 3 dragit från platsen???
Ja självklart avgörs sanningshalten i hur mycket skit som skrivits på Flashback före… idiot.

Jag väljer att avvakta och invänta utredningen istället för att röja min källa. Min källa är väldigt god.
Citera
Igår, 20:14
Medlem
Citat:
Sen varför skulle inte MGM1 ha kunnat mörda dom efter MGM2 och MGM3 hade lämnat platsen?
Citera
Igår, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whosthisbitch
Sen varför skulle inte MGM1 ha kunnat mörda dom efter MGM2 och MGM3 hade lämnat platsen?

En hittades i sängen och en på golvet bredvid sängen, känns som att de blev attackerade när de låg och sov... borde de inte ha vaknat om tre MGM befanns sig i huset?
Citera
Igår, 20:33
Medlem
Citat:
En hittades i sängen och en på golvet bredvid sängen, känns som att de blev attackerade när de låg och sov... borde de inte ha vaknat om tre MGM befanns sig i huset?
De blev inte attackerade i sömnen. De var där alla tre och konfronterade dem om övergrepp och sedan när MGM2 och MGM3 lämnade efter de fått en ursäkt och eventuell ngn slags ersättning så lämnade de och de visste inte ens om att MGM1 hade dödat dem förrän det kom i tidningen.
Citera
Igår, 20:43
Medlem
Citat:
De blev inte attackerade i sömnen. De var där alla tre och konfronterade dem om övergrepp och sedan när MGM2 och MGM3 lämnade efter de fått en ursäkt och eventuell ngn slags ersättning så lämnade de och de visste inte ens om att MGM1 hade dödat dem förrän det kom i tidningen.
Fortfarande väldigt märkligt, varför stannade MGM1 kvar? Om de inte blev attackerade i sömnen så är det ju än mer konstigt att de befann sig i sängen och på golvet i sovrummet. Och varför tar det en hel vecka innan alla "säkra" källor plötsligt har alla svar?!
Citera
Igår, 20:59
Medlem
Citat:
Fortfarande väldigt märkligt, varför stannade MGM1 kvar? Om de inte blev attackerade i sömnen så är det ju än mer konstigt att de befann sig i sängen och på golvet i sovrummet. Och varför tar det en hel vecka innan alla "säkra" källor plötsligt har alla svar?!
Jag förstår inte vad det är som är så konstigt att de hittas i sovrummet eller jag förstår inte varför det måste betyda att de blivit attackerade i sömnen? (Även fast det såklart hade varit en rimlig gissning men det händelseförloppet jag fått till mig omöjliggör ett sådant scenario samt det vore väldigt konstigt att bara random döda folk i sömnen)
Varför MGM1 stannade kvar och varför MGM1 valde att utföra dådet vet nog bara han själv.
Om du syftar på mig så ville jag poängtera att MGM2 och MGM3 inte var med på själva mordet vilket jag inte hade någon anledning att gå ut med innan media ens gick ut med att fler var misstänkta. Sedan trodde jag även att andra skulle ha namedroppat osv redan
Vi får invänta att alla blivit gripna och vad förhören visar så blir det lättare att diskutera.
Citera
Igår, 21:02
Medlem
Citat:

Vem går upp till sovrummet med en extra person efter en konfrontation som du beskriver?
Citera
Igår, 21:19
Medlem
varför skulle man gå tre personer till en sådan konfrontation och sedan lämna den här labila mannen själv med offren? två av tre verkar ju nöjda med "ursäkten" / "ersättningen" du beskriver? varför riskera den här skiten?

om du nu har säkra källor så tala ur skägget och beskriv händelseförloppet närmre
Citera
Igår, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhBurial
varför skulle man gå tre personer till en sådan konfrontation och sedan lämna den här labila mannen själv med offren? två av tre verkar ju nöjda med "ursäkten" / "ersättningen" du beskriver? varför riskera den här skiten?

om du nu har säkra källor så tala ur skägget och beskriv händelseförloppet närmre
Antagligen får de andra två leva med skuldkänslor för resten av livet att de inte förstod vad han var kapabel till! Tyvärr begär man ju inte ut belastningsregister för att hänga eller möjligtvis eller festa eller knarka ihop med någon.

Finns ganska mycket i mgm2 och mgm3s agerande den dagen som bevisar att de inte visste att mgm1 hade mördat dom men jag ska inte skriva mer nu utan resten får utredningen visa. Jag tycker det är en väsentlig skillnad på brott och brott. Mord är aldrig rättfärdigat. MGM1 bör låsas in för resten av hans liv. Antar MGM2 och MGM3 kommer dömas för någon slags utpressning eller rån(?!)
Citera
Igår, 21:35
Medlem
Citat:
Antagligen får de andra två leva med skuldkänslor för resten av livet att de inte förstod vad han var kapabel till! Tyvärr begär man ju inte ut belastningsregister för att hänga eller möjligtvis eller festa eller knarka ihop med någon.

Finns ganska mycket i mgm2 och mgm3s agerande den dagen som bevisar att de inte visste att mgm1 hade mördat dom men jag ska inte skriva mer nu utan resten får utredningen visa. Jag tycker det är en väsentlig skillnad på brott och brott. Mord är aldrig rättfärdigat. MGM1 bör låsas in för resten av hans liv. Antar MGM2 och MGM3 kommer dömas för någon slags utpressning eller rån(?!)

du snackar så mycket skit
du har tydligen allt klart för dig men vägrar dela någonting alls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in